Hallo Allemaal. Ik ben even wat ideetjes aan het opdoen, maar zelf kom ik er niet uit. Hoe zou jij je kind noemen? Mischien dat ik er iets aan heb!
Misschien dat je ons een indruk kan geven van het type namen wat je mooi vindt...bijvoorbeeld Engelstalige, Nederlandstalig etc.. Korte namen, lange namen..
Er zijn er inderdaad maar weinig die ook echt de namen zeggen die ze bedacht hebben....ik vertel ze bv niet, ookal ben ik nog niet zwanger
Wij hebben er lang over gedaan om te besluiten welke naam we wilden. En eigenlijk waren we er nog niet overuit toen ze geboren werd (ik moest nog 10 weken), maar omdat we het wel besproken hadden is er Sam uitgekomen (wilde ik graag). Ik maakte voor mezelf af en toe een lijstje als ik leuke namen tegenkwam of hoorde. En dat besprak ik thuis. Voor jezelf kan je wel bedenken waar de naam vandaan komt, wil je een Nederlandse naam, een Engelse of juist een naam uit ander gebied van de wereld. Wil je een lange naam, een hele bijzondere naam, of een korte naam. Misschien heb je wel een betekenis waar je een naam aan wilt koppelen. Succes Groetjes Daphne
Demi En daarna stond op ons lijstje Lynn Isis Dana Lara En voor een jongetje hadden we Dion, we konden toen niks anders verzinnen. Maar zoals je ziet houden we van 4letter namen
Ik wilde altijd dat als ik een meisje zou krijgen dat ze Lieve zou gaan heten maar helaas vind me vriend dat echt een afschuuwlijke naam. Dus hadden we voor een meisje Lieke bedacht voor als ze toch een beetje mis hadden gekeken. En voor een jongen natuurlijk Daan. Het is al zo erg dat we voor als we voor nummertje 2 gaan de namen ook hebben omdat die helemaal top bij Daan klinken en dat zal dan voor een jongen Gijs worden en bij een meisje Lotte. Dit hadden we al voordat Daan gebooren was. Erg he.
Voor een jongen hou ik het nog een week of 18 geheim, maar als we een meisje hadden gekregen, hadden we haar INDY genoemd. Ik vind het nog steeds een geweldige naam. x Linda