Inderdaad! En ik neem aan dat het geen kwaad kan nu. Je krijgt namelijk voor zover ik begrijp geen extra geld terug door het "verkeerd" invullen. (Al kan je geloof ik binnen bepaalde tijd nog wijzigen 24uur ofzo?)
Vraagje ik ben nu aangifte aan het doen.. maar er is niks ingevuld! Normaal hoort er Alles/groot gedeelte al in te staan Heb m gewoon gedownload en alles blijft blanco, ook na invullen van sofi nr
Dat had ik ook bij mijn eerste download en toen ben ik weer naar de belastingdienst site gegaan en nogmaals geklikt op voor ingevulde aangifte en toen ging hij downloaden in het programma, dus gewoon nog een keer klikken is mijn advies
Pff ik voel me echt heel dom nu ik al jullie reacties lees.. Ik krijg het al warm bij het idee dat wij dat nog moeten doen.
We hadden de aangiften ingevuld maar niet verstuurd omdat ik 1800 terug moest betalen en dat kon bijna niet kloppen want dat was mijn hele voorlopige aanslag die ik heb gekregen (combinatie korting) En nu gewacht op het ingevulde en idd ergens ging het niet goed want ik hoef niks terug te betalen