Onze vaatwasser van Smeg, heeft het helaas begegeven. Natuurlijk net buiten de fabrieksgarantie... Vanaf het begin al niet echt enthousiast over het merk geweest, maar hij zat in deze keuken. (showroommodel) In ons vorige huis hadden we een siemens vaatwasser, echt een ideaal ding! Op dit moment even niet zo'n groot budget, dus we zijn op zoek naar een goedkopere. Heeft iemand ervaring met de vaatwassers van de Ikea? Of met andere, goedkopere, varianten?
Wij hebben een Candy (inbouw)vaatwasser. Ook niet zo duur, werkt prima, maar is ook niet zo heel stil...
Wij hebben sinds drie jaar een vaatwasser van de ikea en zijn er erg blij mee. Ik weet niet meer welke, maar toen was het 'er beste koop' oid.
Werkt de Ikea niet gewoon met Whirpool? Mijn ouders hebben een keuken van Ikea en daar zitten Whirpool apparaten in. Oke, vaatwasser hebben ze niet van de ikea. Die hadden ze nl al eentje
Bij ons bij de bcc hebben ze een schade hoekje. Dan zit er bijvoorbeeld een krasje op, of een klein deukje in de zijkant. Maar dan gaat er wel +/- 200 euro van de prijs af, en je behoudt gewoon de garantie. Misschien hebben ze dat bij jullie in de buurt ook wel ??
Ja, zo'n vaatwasser hebben wij ook gekocht, die deuk zat aan de zijkant, maar die zag je helemaal niet, want je zag alleen de voorkant, maar dat scheelde lekker in prijs. Ik zou gewoon bijv. weer een Siemens (als die goed beviel, wij hebben er ook eentje en zijn er ook tevreden over) via MP kopen, ben je voor een paar tientjes waarschijnlijk de komende jaren wel weer klaar.
Wij ook. Was toen we gingen kopen ook nog in de aanbieding voor 200 euro. Wij wilden geen dure omdat we aan het sparen zijn voor een nieuwe keuken en dan een inbouw willen. We hebben toch een schik van dat ding. Veel beter dan onze oude bosch.
Wij hebben een Etna, maakt erg veel lawaai, en duurt altijd erg lang voordat hij klaar is (zit wel een kort spoel programma op, maar geen kort wasprogramma)
Wij hebben een inbouw vaatwasser van ikea, sinds vorig jaar, en we zijn er zeer tevreden over. Doet het goed en wast mooi schoon.
Hier ook ikea. En idd die is van Whirlpool for IKEA. Werkt goed en bij problemen kun je contact opnemen met Whirlpool. (Dit hebben wij gehad met de inductieplaat, werd gratis vervangen)
Hier een BEKO. Ik heb lang gezocht naar een goedkope afwasmachine met goede recenties. Hij was mooi af, is heel stil, je hoort hem bijna niet. Hij komt ook heel goed uit de test. Beko DFN2531S vaatwasser? Bestel nu bij wehkamp.nl
Hier hebben we al bijna 7 jaar een ignis, prima vaatwasser. Verschillende programma's, je hoort hem wel, maar niet heel erg luidruchtig.....