Backstreet's back

Discussie in 'De lounge' gestart door Evi21, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    WHihihi ik was echt altijd super fan van de Backstreet boys en in april komen ze weer @ the netherlands!

Ga er natuurlijk wel heen :D:D:D...

was wel benieuwd of hier nog meer oud fans zitten en wie vonden jullie de leukste... aaah ik was echt gek op howie.d! hihi

liefs

2. erdtub

erdtub Actief lid

1 jul 2007
    133
    0
    0
    den haag
    en ik was helemaal gek van Nick , als ik nu terugdenk denk ik wat zag ik in hem?Helemaal niet mijn smaak nu...zal wel de pubertijd geweest zijn

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik was vroeger fan... m'n hele kamer hing vol, tot aan het plafond. Ik heb op zolder een grote doos met foto's singles, posters, knipsels enz. Toch leuk om te bewaren. Ik ben 1x naar een concert geweest, echt heel cool. Naar het aankomende concert ga ik niet. Ik was gek van Nick en Brian was ook cute.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik was smoor :) en nu vind ik het echt loezers hihi. net als wat erdtub zegt het zullen wel de hormonen zijn geweest. ik vond A.J. trouwens het leukste maar ja ik houdt wel van de ruige types.

5. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    dit wordt mijn vierde concert... hihi... op jongens als howie zou ik nog steeds kunnen vallen.... haha.. ik ga me echt wel weer als een hysterische puber gedragen.. :p

heb gewoon al de kriebels ervan

6. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    jah hoer ook een backstreet boy fan

heerlijke muziek en ik was helemaal wilde van kevin en nick

7. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

Joehoe
    Wij hebben de kaartjes vanaf vrijdag al in het bezit :D:D
    vak DH 1,2,3 en 4

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ik was een echte nepfan. :)
    De ene keer vond ik Nick helemaal hot, de andere keer Kevin.
    Ach ja, jeugdsentiment he, dat dan weer wel. ;)

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    De Backstreet Boys.. Lijkt allemaal zo lang geleden. Ik was een enorme fan, heb denk ik 3 concerten gezien, was altijd zo hysterisch. Het laatste concert heb ik meer gehuild dan wat anders, omdat ik het zo erg vond dat ik ze een uurtje zag en dan weer misschien nooit meer :rolleyes: .

Tja, zullen puberhormonen zijn zeker? Ik bedoel niet dat je niet fan kan zijn van iets als je geen puber meer bent, maar ik denk dat het toch afneemt en hysterie hoort daar waarschijnlijk ook niet meer bij.

Is trouwens ook mijn muziekstijl niet meer en Nick is ook mijn type niet meer!

Maar wel een leuke herinnering!

Have fun!

10. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    Hier ook een mega fan! Ik had 300 posters op mijn kamer, boeken vol plaatjes en interviews en banden vol met clips en tv optredens! Ben helaas nooit naar een concert geweest, want dat mocht ik niet van mijn ouders! Was helemaal wezeloos van Brian oftewel B-Rock. Vind de muziek nog wel leuk, maar de rest van de hysterie ligt toch wel achter me.

11. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    nou hier nog een fan hoor! ja nu niet meer...maar eerder haha. ik was helemaal gek van aj.. ik had overal posters, plakboeken met plaatjes, interviews e.d. alle cd's pfff als ik daar nog weer aan terug denk. ik ben zelf ook nooit naar een concert geweest want ik mocht ook niet van mijn ouders... jammer maarja.. nu zou ik er niet meer heenwillen hoor. doe mij nu maar sensation black ofzo! :D hahaha

12. joyce

joyce Bekend lid

ja enorm ruig :)
    ( niet dus ).

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vroeger was ik er ook fan van! Ook hele kamer vol posters :) Heb nu nog bij mijn ouders een doos staan met een puzzel, kalender, alle posters, stickerboek en ga zo maar door! Altijd leuk om te bewaren! Maar concerten zijn niet voor mij weggelegd, veel te druk...! Have fun! ;)

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hier nog eentje die een fan was..posters hingen overal waar maar kon in mijn kamer.
    Ik had zelfs van die sleutelhangers met hun foto's erop..van ieder eentje en eentje met hun allemaal..hihi..
    Maar Brian vond en vind nog steeds de lekkerste..

Ben gelijk gaan kijken voor kaartjes..nu nog een vriendin strikken..want man lief kan ik niet over halen..huhu..

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    hahah de backstreetboys, geen fan van geweest ( ik stam nog uit de DURAN DURAN periode) maar wel naar het concert geweest in de Arena...mijn nichtje..toen 10 jaar was onwijs fan van die mannetjes, dus ik kaartjes gehaald en samen met een vriendin van mij en mijn nichtje naar Amsterdam...
    Nouuuuuuuuuu, heb nog nooit zoveel hysterische mutsen bij elkaar gezien hahahah...ook van mijn leeftijd hahahahah(was toen 24 geloof ik...)
    De show was wel leuk gedaan ..voor zover we iets hebben kunnen zien , zaten in de bovenste ring , maar mijn nichtje had de avond van haar leven en was in volste overtuiging dat dat ene mannetje (sorry weet geen naam, maar hij was blond) toch echt naar haar zwaaide hahahahah
    Mijn man had in de logeerkamer de vlaggen met opdruk van die koppies opgehangen en ze ging slapen in het Tshirt dat we daar gekocht hadden ..zooooo lief !

wel grappig, voor een geen fan.wist ik toch best een hoop liedjes hahahah

Nou meiden voor wie naar het concert gaan..HAVE FUN... ! :D

16. lianne1984

13 nov 2006
    98
    0
    0
    hier ook een fan hebben de kaartjes besteld en worden binnen kort bezorgd wel zit plaatsen ben niet meer zon diehard fan dat ik uren van te voren aanwezig wil zijn om voorraan te staan. heb ik een keer gedaan dat was in arnhem stond toen wel voorraan.
    have fun voor de gene die ook gaan.

groetjes

17. Evi21

Evi21 Actief lid

5 jul 2007
    160
    0
    0
    whieeh ik had ook echt alles...
    dekbedovertrek, horloge, t-shirts, kamer vol posters, zelfgemaakte plakboeken, stickeralbums, fotoalbums, sleutelhangers, agenda's, mappen, pennen, potloden.... te veel om op te noemen...

Ik was toen ook een jaar of 11, 12... maar ben 2 keer naar een concert geweest met mijn moeder. 1998 arnhem en 2000 in arena, 2005 ahoy, en april weer...
    Omdat ik de 2 keer met mijn moeder op de tribune zat wou ik 2005 staan... en strax sta ik weer.. ga er zelfs nog eerder heen zodat ik nog meer vooraan sta! haha..

en dat voor een stelletje getrouwde mannen... :p

18. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik was ook een echte fan haha
    Heel mn kamer was behangen met posters van BSB.
    Heel de dag hun muziek op en ik was zo verliefd op Brain :)
    Als ik de liedjes van toen weer luister krijg ik echt weer een beetje dat gevoel van toen zeg maar.
    Echt weer dat puberende meisje dat helemaal gek was van BSB.
    Nu heb ik er echt helemaal niks meer mee gek genoeg.
    Ben nooit naar een optreden geweest en zou er ook niet heen gaan nu.
    Maar ik ben een echte zware fan geweest en als ik terug denk aan die tijd is dat wel met een glimlach :)

19. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik was ook helemaal lyrisch van bsb.... brian vond ik het leukst!

20. shalini

shalini Actief lid

21 jul 2007
    289
    0
    0
    was vroeger ook superfan van ze....naar alle concerten geweest.

maar schaam me er nu voor!

Deel Deze Pagina