Ha dames, Ik ga deze week met de billen bloot in de Vriendin over alles dat wij meegemaakt hebben op zwangerschapsgebied. Niet om zielig gevonden te worden of om aandacht te trekken maar om mensen te helpen die in hetzelfde schuitje zitten en een positief signaal af te geven. Heb lang getwijfeld of ik mee wilde werken aan een interview, maar uiteindelijk dacht ik: als ik maar 1 iemand een beter gevoel kan geven die denkt dat het leven ophoudt als je geen kinderen kan krijgen dan heb ik mijn doel bereikt. Voor de geïnteresseerden: hij ligt vanaf vandaag in de winkels! Liefs BB
Heel erg knap en dapper! Jullie hebben zo veel meegemaakt en dan de kracht nog hebben om het te delen. Je bent een kanjer!
Oh die wil ik kopen! Zodra ik weer beter ben haal ik hem,supertof dat je je hebt laten intervieuwen en ik hoop dat ik ook ooit kan denken dat het leven niet stopt zonder kindjes.
Ik heb hem gister al gelezen en vond het heel heftig! Ook mooi om te zien en hoe jij en je man dit samen kunnen. Knap van je hoor
Bedankt dames! Lief! Krijg gelukkig alleen maar positieve reacties. Was er een beetje huiverig voor om hiermee naar buiten te treden, maar het voelt tot nu toe als een warm bad.