Goedemorgen dames, Ik wil dit weekend wat leuks (actiefs) gaan doen met mijn man. Zat zelf aan de volgende dingen te denken: - Skiën/snowboarden - Bowlen ennn toen was mijn inspiratie op Jullie nog leuke tips?
Naar een andere stad toe en rondlopen Schaatsen Naar een museum en terrasje doen (niet echt actief..) Karten
Schaatsen en karten zijn nog een optie! Naar andere steden gaan we erg vaak.. We willen nu dus echt eens 'wat' anders doen bedankt voor het meedenken
het eerste wat ik bedacht was de horizontale mambo .. hihi Maar ehh serieus : moutenbiken danslesje samen klimmen
Ik weet niet uit welke regio je komt, maar wij doe vaak de oud-hollandsche-kneuterdagen Bezoekje aan de Euromast, uitwaaien op Scheveningen, dagje Toeristisch Amsterdam etc. Mijn man fietst graag, ik niet... Oh en een dagje sauna doen we ook regelmatig. Ik zou wel een weekend willen skieen, maar ik wil mijn dochter niet zolang achterlaten!
Dagje dierentuin of naar een pretpark. Wij houden allebei ook van 'gewoon ergens een stad in' en daar lekker winkelen, lunchen, naar een museum, boottochtje of zo. En als je dan naar huis komt van een leuke dag samen kan 'die andere leuke activiteit' ook nog achteraan.
hahahha de horizontale mambo houden we erin! Mountenbiken lijkt me ook gaaf ja ! Alleen voorspellen ze regen:S even in de gaten houden dus maar
Hier kun je sinds een paar weken glow golven. Midgetgolf in het donker. Met m'n collega's gedaan en was erg leuk! Wil met man ook een keer gaan.
Schatzoeken De Officiële Nederlandse GPS Cache Hunt Site e3n Forum - Geocaching - Schatzoeken met de GPS - Heb het zelf nog niet gedaan maar staat wel op 'leuke dingen doen' lijstje . Lijkt me zo leuk omdat je dit op heel veel plekken kunt doen en maakt wandelen stuk leuker als je een doel hebt. Met regen dus wel pluutje meenemen. Wat je ook gaat doen, veel plezier!
Stad in en shoppen? Ik laat mijn partner altijd los bij Polare (vroeger De Slegte) en dan is hij content en kan ik nadien een paar kledingwinkels doen zonder gezeur . Op 't strand gaan uitwaaien? Met een kop warme chocomel als après? Hier werkt het plaatselijke park overigens ook wel (strand is nogal veraf). Hij wandelt graag en ik hou van chocomel .