zoals titel zegt... normaal ben ik niet zo van zulke dingen hier neerkwakken. sommige zullen misschien ook vast denken.. HE plurk naar een psycholoog??? ja vast omdat ze niet spoort haha. nee maar tis echt.... ik heb eigenlijk al jaren last van paniek en angst stoornissen, en dat dan weer lekker vermengd met dwangklachten:x ben jaren geleden ook al een naar de ggz? ( kan dat) geweest en een tijdje met zon vent geluld.... op een gegevn moment is die angsstoornis wel afegzakt. daar heb ik dan nu weer geen last meer van. maar afijn. ruim anderhalf jaar geleden is er weer een nieuwe gekomen...:x ik zeg liever niet waar voor ik bang ben... daarvoor schaam ik me et erg en is verder ook niet zo belangrijk denk ik maar goed. ik heb de stap weer gezet en moet dus vanmiddag weer voor de eerste keer naar zon gast.... ( of vrouw heb ik deze keer volgens mij) ik ga nu naar de ipzo. ( als sommige dat wat zegt) ik ben bloednerveus, zie er als een beer tegenop maar het MOET!!!!!!!!!! al kan ik me nu uiterarad niet voorstellen dat ik weer van die angst af kom want het is te erg. nou ja dat wilde ik effe kwijt............ gelukkig gaat man mee
vind het al heel goed van je dat je de stap weer hebt gezet. Fijn dat man meegaat. Heel veel sterkte meis.
heel goed dat je de stap gezet heb hoor! ik heb ook last van paniekaanvallen en ga ook naar de psycholoog! als je wil mag je me pb-en!
Ik wens je heel veel succes Plurkie, praten helpt echt heb ik gemerkt. Ik ben al een paar weken niet naar mijn therapeut geweest en ik ga het echt merken. Ik snap heel goed dat je het spannend vind, is toch altijd spannend zo´n eerste keer. Klikt het wel of niet met zo´n persoon. Ik hoop dat je goed van je af kan praten. Nogmaals succes
Veel succes Plurk. Zou zeggen gooi alles er uit knap je van op. Ik heb zelf maatschappelijk werk gehad naar aanleiding van depressie. Moet zeggen het heeft me veel geholpen. Ik hoop voor je dat je je angsten aanpakt en dat je zo een prettig en gelukkiger leven leidt. Veel succes vandaag
dank je meiden.... ja ik vrees dat het wel brullen gaat worden. pfff ik loop al zolang met opgekropte spanning enzo. maar denk nu maar schijt: hun worden betaald om mij te helpen..... laat wel weten hoe het was vandaag. wordt wel eind van de dag. want moet pas om half 3 , duurt anderhalf uur ongeveer en tis nog effe rijden ook, plurk weer ophalen etc ben aan de ene kant toch echt blij dat ik moet nu. plurk en man en nieuwe beeb verdienen gewoon een mama die lekker in dr vel zit en niet 1 die tobt en piekert en bang is
succes hoor! echt goed van je dat je de stap neemt! mij helpt het goed om te praten met een psycholoog.
Ja, verdient je man ook een mama die lekker in haar vel zit? Meid al wordt het brullen, lekker eruit gooien hoor. Fijn dat je man meegaat. Succes!
Ik ben een jaar of 8 geleden ook meerdere malen bij een psycholoog geweest. Zat toen tegen overspannenheid aan, uiteindelijk zelfs burnout gehad. Maar het heeft mij echt goed geholpen om dingen op een rijtje te zetten! Sterkte meid!
Heel veel succes vandaag meis!!!!! en al word het brullen....wat kan jou het schelen...gooi alles er maar gewoon lekker uit! Goed dat je de stap neemt Ik ben zelf om de zelfde reden geweest, maar heb ook acupunctuur gehad voor mijn paniekaanvallen.......ben er nu al zo'n jaartje helemaal vanaf
Vind het alleen maar goed dat je het doet. Je weet niet waarom of waardoor je soms psychische problemen hebt. Vind het alleen maar goed als je je zelf aanpakt. Op de 1e plaats voor jezelf en in de 2e plaats voor je omgeving! Hoop dat het je erg meevalt en dat het snel veel succes mag hebben.
helemaal top dat je met iemand gaat praten, ik hoop echt dat de psychologe je weer wat handvaten aan kan reiken zodat jij over een tijdje weer beter in je vel zit en minder last hebt van je klachten. Ik weet dat er een bepaald oordeel rust op bezoekjes aan psychologen e.d. ik ken genoeg mensen die daar meteen al allergisch voor zijn omdat ze denken dat alleen "gestoorde" mensen daarheen gaan. Vind ik zo jammer, want ze kunnen je zo goed opweg helpen bij allerlei klachten. Zelf zit ik al een tijdje vast in een vicieuze circel wat betreft te loslaten van mijn ex. Ik kom er gewoon niet uit. ( ben zelf ook afgestudeerd maatschappelijk werker, maar kan mezelf nu eenmaal niet helpen) Dus ik denk dat ik binnenkort ook de stap maak om met een psycholoog te praten. Die mensen weten net even iets meer, kunnen net de vinger op die plek leggen waar ik nog niet aan had gedacht. Dus veel succes vandaag en je bent super goed bezig!
heel veel succes meid! hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen... Fijn dat je man meegaat! sterkte! liefs Ella
Hartstikke goed van je dat je gaat! Ben zelf ook bij verschillende psych. geweest en eerder in de zwangerschap echt een goede getroffen! Ben nu klaar met de gesprekken en het heeft me echt goed gedaan! Had ook erge last van angsten / paniek. Heel veel succes, je bent al bijna aan de beurt *knuf*