ik ben nieuwschierig naar wat jullie het meest aanspreekt als thuisparty.. tupperware. oriflame lingerie kaarsen woonaccesoires parfum sieraden noem maar op.. wat is jou top 5 aan thuispartys?
uuuh kinderspeelgoed... vooral houten speelgoed en ik heb binnenkort een kinderkledingavond verder geen zin in dus geen top 5
Mylene vond ik altijd wel leuk en ach, tupperware ook wel denk ik is alweer heel lang geleden. Kinderkleding lijkt me niet zo leuk: Te duur, maar te verleidelijk om niets te kopen en dat heb ik met de anderen party's iets minder. Wel duur, maar Tupperware bijvoorbeeld is zo goed als onbreekbaar, dus het daardoor wat eerder waard, dan bijvoorbeeld kleding waar je kindje zo weer uitgroeid etc.
1, Oriflame 2, "Ladies Night" (Erotisch, maar dat zou ik nooit als vrijgezellenfeestje oid willen) 3, Sieraden 4,Lingerie 5,Parfum
Ik vind Tuperware party's zo achterhaald neemt alleen maar plek in beslag en is nog duur ook Ikzelf zou voor de Parfum party gaan maar dat komt omdat ik die zelf wel eens geef ... De rest lijkt me niet zo
Ben echt niet van de party's. Een keer bij een tupperware party geweest en ik hield het niet droog van het lachen... Als ik al een keer naar toe zou gaan zou het een lady's night zijn, voor de lol.
vind zulke avondjes wel gezellig.. maar het hoeft van mij niet zo.. Voel me altijd zo verplicht om iets te kopen. beetje jammer.