ik word er echt stapelgek van. ik heb heel dik haar met slag maar bij het minste of geringste gaat het pluisen. iemand tips om er van af te komen?
ik heb bij de kapper voor 15 euro kokosnoot olie gekocht. 3 druppels ervan in mijn haar en het pluist een heeeel stuk minder!
Mijn haar pluist ook maar alles wat ik gebruikt heb, maakt mn haar zo vettig. Echt niet fijn! En iedere dag mijn haar wassen zie ik niet zitten... Heb ik veel te veel haar voor. Ik moet het dan ook echt fohnen en stijlen als ik wil dat mijn haar los een beetje zit. Super irritant. Is trouwens na mijn 2 bevalling 10 keer erger geworden, zucht.
Biosilk maakt mijn haar niet vet. Ik vind het echt fijn spul. Niet goedkoop maar het werkt wel en het ruikt echt heerlijk!
Ik haal bij de Action een fles met een soort olie voor je haar (ik weet niet meer hoe het heet) Je hoeft er maar een pompje voor te gebruiken en ik heb ook erg dik lang haar. Als je dat in je natte haar smeert en goed uit kamt heb je als het goed is geen last meer van pluizen...
Zelf gebruik ik al jaren pink oil moisturizer hair lotion...Te koop bij de meeste toko's of negerkappers...
Ik heb een kleine verpakking van die biosilk besteld, ik ben benieuwd! hoeveel gebruiken jullie ervan en gewoon op de handen en dan in het haar?.
ik heb hier van die 15 ml flesjes besteld om het uit te testen misschien ook een idee voor jou? is niet zo gek duur en geen verzendkosten! Farouk Biosilk Silk Therapy | lindsey`s the luxury of life