Welke mobiele telefoon?

Discussie in 'De lounge' gestart door MissyZuilen, 22 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik mag deze week een nieuw toestel uitkiezen, alleen ik heb werkelijk géén idee welke.

Voorheen wist ik al weken van tevoren welk toestel ik ging ik kiezen, maar ben er echt helemaal uit!

Hebben jullie tips? Ik neig een beetje naar een BlackBerry of een Nokia E71/E72.
    Dit vanwege het feit dat ik géén touchscreen meer wil en ik ook mobiel internet erop wil en dan dus gebruik zal maken van msn/hyves/forum etc. Maar wil ook wel foto's ermee maken van mijn zoontje als ik de camera niet bij de hand heb en luister er altijd muziek op in de bus naar werk.

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb de N97 mini en vind het echt een heerlijk toestel!
    Mooie foto's er kan veel muziek op..
    Het enige is dat het wel touch screen is maar er zit ook een gewoon toetsenbord op.

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh géén touch screen... Jammer, want ik wilde de HTC Tattoo al aanraden. Maar in dat geval raad ik de T-Mobile G1 aan. En als je geen T-Mobile hebt of wilt, de HTC Snap.

De G1 heeft trouwens OOK een touchscreen. Maar ook een gewoon toetsenbordje dus. Ik begreep niet goed of je helemaal geen touch screen wilde of alleen geen telefoon met alléén een touch screen.

4. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ja de nokia n97 mini.....leuk ding

5. ik heb de Ne71,geweldig ding! Kan je hem zkr aanraden! De BB's zijn helemaal in dit periode kan evenveel als de Ne71.
    De Ne71 is wel een oudere versie van de 72, kan je dus deze aanraden.

6. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Nou ik kan dus absoluut niet overweg met touchscreen, dus als t menu of iets al touchscreen is dan neem ik hem liever niet.
    Heb nu de Samsung TouchWiz en heb t ding al 100 x op de grond gegooid van ellende door dat touchscreen. Echt een drama met smsen of internet.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Die N97 mini ziet er wel leuk uit!
    En zag dat je t beeldscherm kunt bedienen met je vingers kwa scrollen etc dat is wel weer handiger dan met je pijltjes.
    En smsen etc kun je dus ook met t toetsenbord doen?
    Alleen t menu is dus wel alleen touchscreen?

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Met de HTC Tattoo, die ik nu heb, kun je ook gewoon navigeren met de knopjes. Alleen typen dus niet. Maar ik denk dus dat de G1 telefoon ook gewoon navigeerbaar is ZONDER het scherm aan te hoeven raken. Maar als je dat echt niet wil, dan kun je dus de HTC Snap pakken.

9. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Ik heb sinds zaterdag de blackberry bold 9700 en ik vind het een geweldig toestel!!!

10. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Die N97 mini kost 177 euro bij een 1-jarig abonnement!! *shock*
    Is die nergens gratis bij dan met een 1-jarig abonnement?
    Heb een vodafone 450 bel+sms abbo nu!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai,
    Je kunt alles ook gewoon bedienen zonder touch screen te gebruiken.
    Ik ben zelf ook niet zo weg van touch screen, maar je kunt met het toetsenbord smsen enz. Ook kun je dus gewoon in het menu komen zonder daarvoor touchscreen te gebruiken :)

Ik heb em wel voor een jaar kunnen regelen bij Hi (tenminste partner)
    Het is echt een heel fijn toestel.

12. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik zeg NOkia E72 ben ik zeer over te spreken. 5mp foto's en genoeg ruimte voor muziek ed.
    Ideaal

13. Aisha010

Aisha010 Actief lid

20 mrt 2009
    117
    0
    0
    Ja jammer dat je touch screen niks vind. Ik zweer bij mijn Iphone. Heb hem nu sinds eind oktober en wil niet hem niet meer kwijt. Zelfs mijn mannetje die echt totaal niks wil weten van telefoons heeft hem nu dus ook. Verder kan ik je helaas geen advies geven, behalve dat ik hiervoor altijd Nokia heb gehad en er heel tevreden altijd over ben geweest.

Succes ermee!!!

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Mijn man heeft sinds 3 weken de N97 mini en was er heel blij mee, met de nadruk op was. Sinds een paar dagen als ie mij belt (hij zit in eht buitenland) gaat de lijn iedere keer zo kraken dat ik m niet meer kan verstaan. we dachten eerst dat het aan de lijn/provider lag, maar eenmaal in een ander land vandaag precies dezelfde ellende. die gaat dus terug als ie volgende week weer thuis is.

15. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik heb sindskort de LG Crystal , vind hem erg leuk en mooi. Goede kwaliteit foto;s/filmpjes. Nu is er ook een actie dat je er een orginele fatboy er gratis bij krijgt..

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb de black berry en ben helemaaaaaal verkocht.. wat een geweldig ding!!

17. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    #17 dnise, 22 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2010
    ik zou zkr zeggen ga voor de black berry!!

ik heb zelf bb curve pink! en ben er helemaal verliefd op :D

18. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik hoor hele goede verhalen over de Iphone. heel makkelijk in gebruik en je kan er alles mee. mag straks ook weer een nieuwe uitzoeken en denk dat het ook een Iphone gaat worden.
    succes met beslissen

19. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Hoi,

Even een heel andere telefoon dan eerder aangeraden; de Sony Ericsson C905 :D

Heb deze telefoon nu sinds vorig jaar juli en ben er echt helemaal happy mee ;)

Heeft 8.1 megapixel camera, maakt dus echt superfoto's, heerlijk om te hyven ed, geen touch screen!, en je kan er een extra geheugenkaartje inzetten voor heel veel muziek :)
    Echt een heerlijk toestel :)

Iig veel succes met de keuze van een nieuw toestel, weet hoe moeilijk het kan zijn ;)

Liefs, Elena

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ikzelf heb de samsung touchwiz *die jij nu ook hebt las ik haha* en ik heb de blackberry curve 8250
    Bekijk bijlage 60700

Deel Deze Pagina