Ik mag deze week een nieuw toestel uitkiezen, alleen ik heb werkelijk géén idee welke. Voorheen wist ik al weken van tevoren welk toestel ik ging ik kiezen, maar ben er echt helemaal uit! Hebben jullie tips? Ik neig een beetje naar een BlackBerry of een Nokia E71/E72. Dit vanwege het feit dat ik géén touchscreen meer wil en ik ook mobiel internet erop wil en dan dus gebruik zal maken van msn/hyves/forum etc. Maar wil ook wel foto's ermee maken van mijn zoontje als ik de camera niet bij de hand heb en luister er altijd muziek op in de bus naar werk.
Ik heb de N97 mini en vind het echt een heerlijk toestel! Mooie foto's er kan veel muziek op.. Het enige is dat het wel touch screen is maar er zit ook een gewoon toetsenbord op.
Oh géén touch screen... Jammer, want ik wilde de HTC Tattoo al aanraden. Maar in dat geval raad ik de T-Mobile G1 aan. En als je geen T-Mobile hebt of wilt, de HTC Snap. De G1 heeft trouwens OOK een touchscreen. Maar ook een gewoon toetsenbordje dus. Ik begreep niet goed of je helemaal geen touch screen wilde of alleen geen telefoon met alléén een touch screen.
ik heb de Ne71,geweldig ding! Kan je hem zkr aanraden! De BB's zijn helemaal in dit periode kan evenveel als de Ne71. De Ne71 is wel een oudere versie van de 72, kan je dus deze aanraden.
Nou ik kan dus absoluut niet overweg met touchscreen, dus als t menu of iets al touchscreen is dan neem ik hem liever niet. Heb nu de Samsung TouchWiz en heb t ding al 100 x op de grond gegooid van ellende door dat touchscreen. Echt een drama met smsen of internet.
Die N97 mini ziet er wel leuk uit! En zag dat je t beeldscherm kunt bedienen met je vingers kwa scrollen etc dat is wel weer handiger dan met je pijltjes. En smsen etc kun je dus ook met t toetsenbord doen? Alleen t menu is dus wel alleen touchscreen?
Met de HTC Tattoo, die ik nu heb, kun je ook gewoon navigeren met de knopjes. Alleen typen dus niet. Maar ik denk dus dat de G1 telefoon ook gewoon navigeerbaar is ZONDER het scherm aan te hoeven raken. Maar als je dat echt niet wil, dan kun je dus de HTC Snap pakken.
Die N97 mini kost 177 euro bij een 1-jarig abonnement!! *shock* Is die nergens gratis bij dan met een 1-jarig abonnement? Heb een vodafone 450 bel+sms abbo nu!
Hai, Je kunt alles ook gewoon bedienen zonder touch screen te gebruiken. Ik ben zelf ook niet zo weg van touch screen, maar je kunt met het toetsenbord smsen enz. Ook kun je dus gewoon in het menu komen zonder daarvoor touchscreen te gebruiken Ik heb em wel voor een jaar kunnen regelen bij Hi (tenminste partner) Het is echt een heel fijn toestel.
Ja jammer dat je touch screen niks vind. Ik zweer bij mijn Iphone. Heb hem nu sinds eind oktober en wil niet hem niet meer kwijt. Zelfs mijn mannetje die echt totaal niks wil weten van telefoons heeft hem nu dus ook. Verder kan ik je helaas geen advies geven, behalve dat ik hiervoor altijd Nokia heb gehad en er heel tevreden altijd over ben geweest. Succes ermee!!!
Mijn man heeft sinds 3 weken de N97 mini en was er heel blij mee, met de nadruk op was. Sinds een paar dagen als ie mij belt (hij zit in eht buitenland) gaat de lijn iedere keer zo kraken dat ik m niet meer kan verstaan. we dachten eerst dat het aan de lijn/provider lag, maar eenmaal in een ander land vandaag precies dezelfde ellende. die gaat dus terug als ie volgende week weer thuis is.
Ik heb sindskort de LG Crystal , vind hem erg leuk en mooi. Goede kwaliteit foto;s/filmpjes. Nu is er ook een actie dat je er een orginele fatboy er gratis bij krijgt..
Ik hoor hele goede verhalen over de Iphone. heel makkelijk in gebruik en je kan er alles mee. mag straks ook weer een nieuwe uitzoeken en denk dat het ook een Iphone gaat worden. succes met beslissen
Hoi, Even een heel andere telefoon dan eerder aangeraden; de Sony Ericsson C905 Heb deze telefoon nu sinds vorig jaar juli en ben er echt helemaal happy mee Heeft 8.1 megapixel camera, maakt dus echt superfoto's, heerlijk om te hyven ed, geen touch screen!, en je kan er een extra geheugenkaartje inzetten voor heel veel muziek Echt een heerlijk toestel Iig veel succes met de keuze van een nieuw toestel, weet hoe moeilijk het kan zijn Liefs, Elena
Ikzelf heb de samsung touchwiz *die jij nu ook hebt las ik haha* en ik heb de blackberry curve 8250 Bekijk bijlage 60700