Zielige kat! Hij eet niet meer

Discussie in 'De lounge' gestart door moonlight159, 17 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Sinds gisteren doet onze kater raar. Hij kwam niet van de stoel af, had geen zin in eten en dat terwijl hij normaal heel energiek is en echt een veelvraat is.
    Vandaag kwam ik erachter dat hij last van zijn poot heeft.
    Nu vraag ik me af, is het een normale reactie dat een kat bij pijn niet eet?

Ik bel sowieso morgen de dierenarts hoor!

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb geen verstand van katten, maar het lijkt mij als hij pijn heeft hij niet zoveel of geen behoefte heeft aan eten. Als ik zelf namelijk pijn heb, heb ik ook geen of weinig behoefte aan eten!

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    dat is zeker een kenmerk an een kat met pijn. ik ben een zeer ervarebn katten met pijn mens haha.
    Mijn kater heeft al een aantal blaasgruis aanvallen en gisteravond waren wij nog bij de dierenarts omdat hij niet kon poepen. Die van ons eet dan niet, blijft heel slap liggen. Hij is erg gevoelig voor pijn en wil en doet dan niks meer. Dus het kan wel degelijk zo zijn...

succes

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    morgen gewoon gelijk naar de DA en dan even aankijken. Gaat het vast snel beter. Sterkte voor de arme poes

5. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Mijn kat heeft 2 weken niets gegeten, omdat ze een buikvlies onsteking heeft gehad, en daarna nog eens een galblaas onsteking. Zorg er voor dat je kat wel drinkt dat is het belangrijkste. Eventueel met een theelepeltje of als je dat hebt een spuitje in zijn mondje doen. Suc6 in ieder geval, is nooit leuk als je beestje pijn heeft.

Deel Deze Pagina