hahah, hilarisch dit, ik lig helemaal dubbel!! Hier ook nog een paar leuke van m'n neefje toen hij 1,5/2(?) was: Ik had hem op de arm, zegt hij opeens:"bau bau bau*bal*" Ik dacht dat hij naar een bal wees, dus ik kijk waar hij naar wijst, had hij gewoon zijn handen op mijn borst gelegd, hahahahaha!! Ik schaamde me wel een beetje Nog veel gênanter was toen zijn ouders, 2 kennissen van hen en ik in de kamer zaten terwijl hij wat aan het rondlopen was, pakt hij opeens mijn BH uit m'n logeertas, zet die op zijn hoofd, en roept:"pet pet pet!" terwijl hij rondjes rent door de kamer, ik kon wel door de grond zakken Al helemaal omdat ik die 2 kennissen helemaal niet kende! Vorig jaar nog toen ik een presentatie gaf op een basisschool voor groep 1 t/m 4, steekt een jochie zijn hand op om iets te vragen, zegt hij:"jij hebt een dikke neus, en.... *stelt z'n vraag*" haha, ik wist niet goed wat ik moest zeggen, en de juf geloof ik ook niet
prachtig topic hier een paar van mijn oppas kids. W en S liepen door de winkel samen met mij, S zag een vrouw ( die er inderdaad echt uitzag als een heks ) Kijk annet kijk annet dat is nou een heks he! Loopt naar die mevrouw toe, mevrouw bent u nou een heks? Schaamde me dood, heb hem even verteld dat het niet netjes is om dat soort dingen te zeggen. Heb hier zelf ook overgewicht, en ze weten nu wel dat het aardig is om daar iets over te zeggen, maar dat neemt niet weg dat ze het soms bij andere mensen wel doen. We waren in het zwembad en er was inderdaad een hele dikke mevrouw, zegt W jeeetje annet moet je nou eens kijken die is echt veeeeeel dikker dan jij. Euhmm bedankt he. De oudste 2 kinderen weten nu ongeveer hoe kinderen gemaakt worden, alleen de ouders hebben het op een iets vreemde manier uitgelegd ( hazen zoals konijnen doen h heeft de leeftijd dat hij het lekker vind om over iets heen te bewegen, maar laatst vroeg hij me zeg annet doe jij ook aan 2 persoonshazen? Ik werd rood dus ik zeg ja hoor soms wel hij keek me aan en kijkt op zijn allergoorst en zegt GADVERDAMME dat ga ik later echt nooit doen. 2 jaar terug toen ik nog 30 kilo zwaarder woog, keek een kindje me aan vanuit de winkelwagen en zegt jeetje mama die mevrouw is echt dik hoor, ja zegt die mama misschien heeft ze wel een baby in de buik oh zegt dat kindje ja die mevrouw heeft gewoon een baby in haar buik. Vind opmerkingen van kinderen helemaal niet erg maar hoe die moeder reageerde wat raar zeg. Zoiets zou ik mijn kind toch echt wel willen leren.
Mijn dochter was 1,5 en was volop aan het babbelen. We waren op vakantie in Marokko, mijn dochter kijkt een dikkere vrouw aan en roept: dikke buik! Gelukkig kon ze niet verstaan wat ze zei, maar ze had wel door (aan onze reacties) dat er iets over haar was gezegd. Dus mijn man zei toen maar, ze heeft gezegd kijk een mevrouw. (ik vraag me af of ze dat geloofde maar ja..)
ik was lekker aan het kletsen met mijn dochter (4) zegt ze opeens met een getergde blik: ''mam, je praat teveel''
en mijn zoontje was heel lief met mij aan 't knuffelen en keek me liefdevol aan...hij wees met zijn vingertje naar mijn gezicht...(ik dacht, hij gaat me heeel lief aaien!), raakt hij puntje van mijn neus aan en zegt '' grote neus!" jaha, dat weet ik nu wel!!
hahaha nee hoor Moest er zelf ook wel om lachen eigenlijk Ik weet zelf ook wel dat ik een dikke kont heb
Als ik mijn zoontje verveel zegt hij altijd zo klaaglijk "laat me". Maar echt op de toon van het liedje van Ramses Shaffi (laat me zelf mijn ding maar doen, laat me ik heb het altijd zo gedaan) Hilarisch en mama weet dat ze aan het zeuren is
Hahahaha leuk hè. Wij hebben een korte periode gehad dat E.lena iedereen die wat ouder was opa of oma noemde ze heeft zelfs jonge oma's, dus zo gek was t niet. Maar sommige 45+ers keken wat minder vrolijk dan. gelukkig is het nu veranderd in meneer en mevrouw waardoor ze heel beleefd lijkt
Ik had een nieuwe jurk aan getrokken en loop zwierend de tuin in, zegt mijn dochtertje 'hee, je lijkt wel Piet Piraat' . Toen ik een jaar of 7 was, speelde ik bij een buurmeisje. Haar zus was niet bepaald moeders mooiste. Toen die zus even de kamer uit was zei ik tegen haar moeder 'E... is echt lelijk hè? Die moeder antwoordde met 'ja maar lelijk in de luier is mooi onder de sluier'. Jaren later dacht ik pas van 'oh, hoe had ik dat kunnen zeggen, maar ja, als je klein bent denk je daar niet bij na.
Ik zat eens in de bus met mijn dochter (die was toen 4 geloof ik). die zag een mevrouw en zei: hey mama, die mevrouw.. ik onderbrak haar en zei: nee schat, zeg dadelijk maar. "ja maar mama, die mevr..." Nee liever ik hoor je niet zo goed door de herrie van de bus (ik dacht: dan zegt ze het dadelijk wel). Ze verhief haar stem en zei: "MAAAR MAMA DIE MEVROUW IS ECHT LELIJK!!!!!!" Ik werd nog roder dan de roodste tomaat! Heb mijn excuus aangeboden maar de vrouw vond het wel grappig en zei : ach kinderen
Mijn oudste dochter, bijna 5, reageerde laatst op mijn partner. Hij vond het koud en zei dat. Zegt ze , pfffff weet je wat pas koud is......in je blote piemel buiten staan in de wind dat is pas koud, tsssssss.
Mijn dochter noemde in het begin alle mannen die er ouder uit zagen dan mijn man 'opa'. Luid op de fiets wijzend ---> opaa, opaaa! Een generatie Groningse 45-plussers is er vast niet blij mee geweest
Geweldig topic! Ben zo benieuwd in wat voor genante situaties ons meisje mij over een paar jaar doet belanden hihi! Mijn broer stond op driejarige leeftijd met mijn moeder bij de bakker toen hij keihard een scheet liet. Hij keek mijn moeder met een vies gezicht aan en zei heel hard: 'Ooh viezerik!' En zo heeft hij haar wel vaker doen blozen hihi!
een keer toen mijn zoontje de supermarkt in kwam lopen kwam voor ons een mevrouw en die had hele brede heupen waarom mijn zoontje zegt mama moet een kijken wat een dikke billen die mevrouw heeft. hard op he moest me wel schamen maar zij had echt dikke billen