Beledigingen van kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 11 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Hahahaha, wat een leuke reacties allemaal :D.

2. Molitalia

Molitalia Niet meer actief

Ik heb zelf als kind zijnde ooit iets genants gedaan. Was met mijn moeder en broertje in de HEMA en er hingen bh's. Ik pakte de aller allergrootste die ik kon vinden en riep keihard naar mijn moeder: mama deze past jou!! Ik kan me het zelf niet meer herinneren maar mijn moeder schaamde zich rot.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    De kutjes dag is hier over. Het is nu "Het is zwijn, het is zwijn, hej kabouter heb je zwijn!!"
    (het is fijn, het is fijn om een kaboutertje te zijn. van Plop) ;)

4. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    haha, super leuk topic. Moet hier heel hard om lachen.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel

hahahaha ik zie het al helemaal voor me hoe hij dat zegt :D :D :D

6. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Ehh.. een leerling bij mij op school die, toen ik net terug was van verlof aan mij vroeg: Juf, bent u nu alweer zwanger...? :p Ik kon er wel om lachen eigenlijk...

7. mamatien

mamatien Niet meer actief

Echt, ik lach me rot hier, hilarisch zeg, abbo!:)

8. Wondertje4

Wondertje4 Niet meer actief

waar de hele familie bij zat vertelde dochterlief dat papa ook poep aan zijn buik had hangen net als haar neefje. Maar papa hoefde zich geen zorgen te maken want de dokter zou hem eraf halen en dan zou hij net al zij, de 2 andere dochters en ik gelukkig geen poepslurfje meer hebben maar een spleetje.

Amai wat heb ik mij geschaamd!

9. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Nog maar 1 van mijzelf dan.

Het zoontje van een vriendin van mij heeft ooit een keer besloten om de ramen te zemen met een (JAWEL!) Tarzan! En dan te bedenken dat die huizen nogal uhhh vlak op elkaar stonden, dus iedereen zo naar binnen kon kijken hahaha.

Zelfde jongetje stond met zijn moeder in de rij bij de supermarkt en riep prompt HEEEEJ MA! DIE VROUW HEEFT NOG EEN GROTERE SNOR ALS JIJ!!!

Lijkt me heel fijn, ben benieuwd wat ik nog ga krijgen met mijn ukkepukkie en fijn dat iedereen dit topic zo leuk vind :D.

10. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Oei... pijnlijk soms hoor haha.
    Mijn dochter zei laatst in de winkel over een man die voorbij liep en naar zweet rook 'oeh poep' :) Gelukkig had hij het zelf niet door :D

Wel lief: liep laatst 's ochtends vroeg in oude slobberbroek, nachthemd en ongekamd haar de slaapkamer binnen, zegt ze tegen mij 'ohhhh, mama mooi' :) *smelt*

11. mamavan2

mamavan2 Actief lid

29 jan 2011
    315
    0
    0

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Mijn zoontje noemt mensen in een rolstoel een baby
    Ik schaam me dan dood als er een hulpeloos oud vrouwtje of iemand met een beperking in een rolstoel zit en mijn zoontje dan roept " kijk mama, een baby" en dan wijst

Ook al leg ik het 100x uit, hij denkt dat iemand in een rolstoel/kinderwagen/buggy een baby is

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva zei laatst tegen mij toen we op de bank zaten: mama jij hebt een dikke buik.
    Nu is ie vooral slap en ziet er daardoor dikker uit dan ie eigenlijk is (zoiets ;)), dus ik zeg: nou hij is vooral erg slap. Eva: ja, dat komt doordat je teveel slabbers opgegeten hebt! (was een grapje van Eva en ze vond 'm zelf erg leuk :))

Lisa laatst toen ik op de wc zat, ze pakte een wc papiertje, ging poetsen op mijn been en zei: vlekjes weghalen (waren dus moedervlekjes ;))

Ik moest van de week zo lachen, we liepen in de stad en het was lekker weer, Eva had haar jas uit gedaan, zegt ze heel hqdd nu kan iedereen mijn glitterpoes zien! (op haar t-shirt).

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Geweldig leuk topic! :)

Mijn dochter noemt iedereen met iets van grijs haar oma of opa. Leuk voor de jonge grijze mensen,... :)
    En dit weekend stapte er een vrouw met kort haar uit een auto,... Kijk een meneer! Natuurlijk net iets te hard ;).

Donkere mensen heeft ze ook al eens zwarte piet genoemd, evenals Sinterklaas naar onze medemensen met baard. :D

Meestal zie ik haar wel denken als ze naar eimand kijkt en loop ik snel even door en begin ik een gezellig praatje met haar.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.244
    7.286
    113
    Vrouw
    Brabant
    Laatst was ook wel grappig, we liepen buiten en kwamen een man tegen met z'n hond. Zegt Eva: hallo!. Die meneer: hallo! Eva (was dus nog niet klaar met praten: hond! Heb toen even uitgelegd dat het ook aardig is om het baasje dat bij de hond hoort ook gedag te zeggen :).

Eva heeft in de supermarkt wel eens gezegd: mama, die meneer heeft wel een vies gezicht. Was her dus een getinte man, heb het maar even uitgelegd. Doe ik nu vaker als ik haar zie kijken.

16. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Mijn zoontje weet heel goed hoe zijn papa eruit ziet maar hij noemt tegenwoordig elke donkere man die we op straat tegenkomen papa (papa is ook donker). Hij zegt het alleen niet op een normaal volume, maar schreeuwt het echt keihard! Ik schaam me iedere keer dood, en zeg dat hij dat niet mag zeggen, maar juist daarom vindt hij het des te leuker..:(.

Ook heeft hij de neiging om de meest onfrisse personen aan te spreken (lees: junks, oude enge mannen etc.), het lijkt alsof hij ze er echt op selecteert.

17. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Haha, hilarisch dit :D Abbo!

18. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hahahahaha, lig helemaal in een deuk om dit topic!

Ik heb ook nog zulk soort verhalen, maar dan een beetje anders. Niet echt over kinderen, maar toch erg beschamend soms.

Regelmatig maak ik ongeveer hetzelfde mee maar dan met mijn oma. Ze is 87 en al jaren aan het dementeren.

Is ze bij ons op een verjaardag, komt mijn nichtje binnen. Zegt ze zo hard dat iedereen het hoort: Zo, die is ook dik geworden!
    Of er komt een tante binnen: Pff, die weet zich na al die jaren nog niet te kleden!
    Of over een andere tante: Jeetje, die mag dr haar wel eens wassen!

Haha, gelukkig weet iedereen dat ze aan het dementeren is en is er nooit iemand boos geworden.. Ze was altijd een keurige statige super aardige vrouw. De meesten weten dat nog!

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik lig helemaal dubbel om dit topic.. blijven volgen! :D

20. Amore1

Amore1 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    1.631
    109
    63
    Vrouw
    Toch leuk zo midden in de nacht als je niet kan slapen :)

Deel Deze Pagina