Ja het was verschrikkelijk en zo overtuigend dat ik stamelde naar de mensen die er zaten, ik was het echt niet hoor......
Vorige week zaten we bij de verloskundige. Er zat een vrouw met haar man, die man had best een dikke buik. Dus mijn dochtertje zei heel hard tegen mij, mama die meneer heeft ook baby in de buik. Ik wist even niet wat ik moest zeggen, maar die man en vrouw moesten me toch lachen. Die vonden het heel grappig. Ik zei nog nou die kinderen zeggen dat gewoon maar even, en toen zei hij dat hun dochtertje dat ook altijd zei. Hahahaa.
hahaha, ik kan me voorstellen dat je even met een mond vol tanden zat @chantal, haha, wel leuk dat die man en vrouw er ook om konden lachen!! Ik vind het altijd zo grappig/schattig dat kindjes denken te fluisteren, maar eigenlijk gewoon keihard in je oor tetteren, hahaha!
tijdje geleden liep ik met mijn jongste langs 2 knulletjes hooguit 5/6 jaar? roept die kleine opdonder me na "hey schatje, he lekker wijf hoelaat zal ik je vanavond ophalen?" nou ja zeg het is dat ik met de wagen liep anders was ik terug gelopen.... getver zag al echt zo'n vader voor me die van die stomme grapjes maakte tegenover zijn zoontje..had niet mijn man moeten wezen:x
Mijn zoon praat nog steeds niet dus nog geen opmerkingen gehad. Wat ik zelf wel heb gedaan is het volgende, ik liep op 9 jarige leeftijd met mijn moeder en zus buiten in de winkels. Zus moest maandverband hebben want ze was ongesteld geworden voor de eerste keer en ze zou volgende dag op kamp gaan met school. Het ging over doorlekken. Stel dat ze zou doorlekken. Dus ik schreeuw ongeveer door die winkel: "dan zeg je toch gewoon ik ben ongesteld??" Ik begreep toen niet het probleem er aan Mijn oma toetert altijd keihard dat die ene vrouw daar een enorme dikke kont heeft. Ze heeft niet door dat ze zo hard praat.. ook beschamend.. Ik heb me vermaakt bij het lezen van dit topic.. hilarisch!