Snotterdoekjes paraat hier morgen, bij de kerstshow heb ik van begin tot einde zitten huilen. Nu is het er weer iedere week op tv trouwens?
Hahaha ben ik niet de enige gelukkig Vind het leuk dat het weer terug is! (ook al zal vriendlief er anders over denken )
Oh leuk he! Ik heb er super zin in! Wij gaan een vervroegde valentijnsdag houden.. Eerst all you need is love... en voor daarna hebben we: Paranormal activity 2 gereserveerd... Hahah! ZO romantisch!!
Ik ga eerst 'Op zoek naar Zorro' kijken, dus neem 'All you need....' op. Hoop dat het me net zo bevalt als 'vroegah'. Ik vind het iig leuk dat ze het weer een kans geven.
ahhh wat een leuk begin :d manlief heeft een stukje mee gekeken maar is gauw zijn kamer in gedoken om te xboxen hahaha
hahahaha dat mannetje dan die zo lief stond te dansen, waterlanders gingen meteen lopen en heb in de commercial even een rol toiletpapier erbij gepakt haha. LOVING IT!
Ja echt he, ze had t ook leteen door denk ik wat ze deed:x Wel een goeie timing van het beestje om zo aan te slaan