Vaker vers of potje?

Discussion in 'Voeding' started by Annette123, Apr 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Hoe vaak maak je een vers groente e/o fruithapje?

1. Altijd vers

2. Altijd potje

3. Meestal vers

4. Soms vers

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Ik ben benieuwd hoeveel van jullie kids meestal een vers groente e/o fruithapje krijgen.

2. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    2,548
    2
    0
    Fruit vrijwel altijd vers.
    De oudste kreeg groente ook meestal vers. De jongste helaas niet, gewoon vaak geen tijd voor.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn dochter heeft 1 keer een potje gehad, op reis naar oostenrijk. Dat vond ze heel vies. Bovendien vind ik vers niet meer werk en gezonder. Een potje vind ik daarmee niet ongezond, maar zo onbewerkt mogelijk wil ik haar eten geven.

4. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ben begonnen met vers, toen af en toe een potje tussendoor en nu eigenlijk altijd vers...soms zo'n knijpfruitje van goodies tussendoor.

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

May 30, 2011
    3,620
    218
    63
    zuid-holland
    Mijn zoontje kreeg altijd vers, 2 keer geprobeerd met verhuizen even een potje, maar hij wil het echt niet ;) En ik vind/vond het leuk om het zelf te maken, fruit en groenten 'hapjes'.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Meestal vers, soms een potje. Gisteren heeft ze broccoli van olvarit gehad, maar zag ik vervolgens dat daar appelsap in zit. Dan hoeft het van mij eigenlijk niet nog eens. 't Is gemakkelijk genoeg zelf gemaakt, (heb nota bene porties broccoli voor d'r in de vriezer liggen, vergeten uit te halen ;)), dus lekker vers dan :)

7. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Ze heeft 2x een hap uit een potje gehad toen we op bezoek waren bij iemand, geen succes :D Dus ik heb 'altijd vers' gestemd.

8. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Oudste altijd vers. Jongste soms fruit uit een kuipje of een knijpfruitje. Op de momenten dat ik even snel moet.
    Avondeten altijd vers, ik moet dan toch voor ons koken, het meeste eet ze mee en anders kook ik voor haar apart in een pannetje wat diepvriesgroente en aardappel of pasta.

9. Mellbee

Mellbee Actief lid

Aug 28, 2012
    359
    0
    0
    NULL
    NULL
    Altijd vers. Ik heb nog nooit een potje geprobeerd, vind het gewoon leuk om dingen voor hem klaar te maken. :)

10. Noeska

Noeska Fanatiek lid

Jan 22, 2007
    1,225
    0
    0
    Altijd vers, ze heeft nog nooit een potje op en die komen hier ook echt het huis niet in! Zelf eten wij ook zo vers en onbewerkt mogelijk.

11. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Meestal kook ik zelf, maar soms komt het voor dat hij een potje krijgt. Vind het wel handig als 'nood'. Fruit wil ie niet altijd vers, probeer het wel maar daar grijp ik iets vaker naar een potje omdat hij anders gewoon echt niet wil...

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

Nov 13, 2012
    3,695
    2
    0
    We proberen het wel vers te maken.. Sowieso fruit krijgt hij eigenlijk gewoon een stuk fruit.. Met groente als hij thuis is sowieso vers, soms voor de makkelijk een potje.. bv met visite of logeren

13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

Dec 27, 2011
    9,173
    10,701
    113
    Ik lust geen eten uit pot dus dochterlief hoeft t ook niet te eten.

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Ik geef hier alleen de kuipjes van goodies die ik zelf ook lekker vind ;)

15. Nescio

Nescio Niet meer actief

Altijd vers, vooral warm eten. Op reis heb ik weleens een potje gegeven maar dat vond ze nooit lekker, dus ik maak het nu zelf en neem mee, of we lossen het ter plaatse op. Ik vind het heel leuk om voor haar te koken, en nu ze steeds meer met ons mee mag eten wordt het alleen maar makkelijker.

Fruit eet ze ook altijd vers.

16. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

Jun 29, 2011
    4,049
    2,553
    113
    Limburg
    Hier altijd vers. Hij heeft wel eens een potje gehad en dat ging er ook wel goed in, maar het kwam er later net zo hard weer uit. Om de een of andere reden kan hij er niet tegen dus. Sinds 11 maanden eet hij ook volledig met de pot mee.

17. gekko

gekko VIP lid

Oct 11, 2010
    10,962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk altijd vers.. maaaaaar omdat het soms gebeurd dat wij later eten of er andere onvoorziene omstandigheden zijn... tsja daarvoor heb ik een potje in huis

18. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier altijd vers gegeten.
    Inmiddels wel ooit een knijpfruitje of zo, maar dat is dan niet ter vervanging van fruit, maar gewoon als extra tussendoortje (wat voor haar groot feest is!).... Zeker op warme dagen of als ze ziek is!

19. Amy32

Amy32 Bekend lid

Jun 28, 2010
    700
    76
    28
    Fruit altijd vers, groente heel af en toe een potje (als we laat thuis zijn on onderweg)

20. Bri

Bri Niet meer actief

Toen ze nog baby/dreumes waren:
    groente meestal vers
    fruit eerste tijd meestal potje (plastic kuipje :)), daarna ook steeds vaker vers

Share This Page