beleg eten van brood en dan....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door julia6, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Onze kleine van bijna 15 maanden vindt (uiteraard) zijn broodbeleg veel lekkerder dan de stukjes brood. Hij eet dan ook eerst het beleg op en vertikt vervolgens om zijn stukjes brood ook op te eten. Tenzij er smeerkaas of stroop op zit. Bij gewoon kaas of vleesbeleg belanden de stukjes brood op de grond en het beleg in zijn mond. Iemand tips?

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Yara eet ook haar beleg eraf, maar dat is zo'n broodmonster dat ze daarna met veel plezier nog de stukjes brood met boter zo opeet!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Als ze dat nou eens even aan mijn zoon zou kunnen laten zien! :)

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    misschien smeerkaas + ham ofzo doen zodat het geplakt blijft, en mocht ze de ham eraf eten er nog wat lekkers op brood zit?

5. mamamaaike

mamamaaike Actief lid

18 jan 2008
    153
    0
    0
    Ik doe gewoon alleen maar beleg dat plakt: stroop, jam, (vegetarische) leverworst, smeerkaas!
    Groeten
    Maaike

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat voor beleg doen jullie op het brood?

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    ;)

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou denken, of de kleine 'voeren', maar dat zal ie wel niet leuk vinden he? Maar als jij nou zijn boodje aan zn vorkje prikt, broodje met beleg, zodat hij het zelf in zn mondje kan doen? Dat geen idee? Anders kom je denk ik idd al snel uit op het broodbeleg dat plakt ;) !

9. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    plakje kaas maar even goed zacht laten worden in de magnetron

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Ik heb hetzelfde. Mijn dochter heeft ook geleerd met een vorkje brood te eten en dat was de oplossing. Nu prikt ze brood met beleg op het vorkje en dat gaat in 1x in haar mondje. Soms pakt ze met haar andere hand wel het beleg er af, dus het is geen garantie. En we proppen het ook vaak zelf in haar mond. En we zeggen het zo ongeveer bij iedere hap die wij er in proppen: "ook met het broodje!" Het is een kwestie van volhouden denk ik.

Deel Deze Pagina