Eten en Ballorig

Discussie in 'Voeding' gestart door Agter, 12 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Bij Ballorig is het verboden om zelf meegebracht eten aan je kindje te geven. De bedoeling is dat je daar eten koopt.
    Nu vraag ik me af:
    Mag ik daar wel borstvoeding aan mijn kindje geven dan?

(Wij willen er vanmiddag heen)

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ja natuurlijk mag dat.. haha dat zou wat zijn als ze dat zouden weigeren, en daarbij wij nemen altijd gewoon zelf koekjes mee en kopen daar een kan ranja..

3. tuc

tuc Niet meer actief

ja tuurlijk!! Flesjes melk mogen ook hoor, en daarbij nemen wij wel zelf eten mee, het mag dan wel verboden zijn, maar dan moeten ze zorgen dat er ook fatsoenlijk eten is.
    Hier kun je nl niks anders krijgen dan friet met snacks en volwassen koeken en chips.
    Ik ging met onze dochter heel vaak naar de peuterochtend in ballorig van 10-12, en dan had ze tussendoor ook wel trek in iets, nou echt no way dat ze zulk eten krijgt op dat tijdstip. Ik had dus zelf koekjes bij.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hihi, Tuurlijk! Ze kunnen t moeilijk van je afnemen ; b
    Veel plezier!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    anders zou ik zeggen, voordat je gaat.. goed laten eten zodat je kindjes daar geen trek krijgen, en bij thuiskomst pas weer wat eten, of in de auto whatever

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ze kunnen moeilijk je borsten afnemen;)

BV en KV kun je gewoon geven bij Ballorig. Ik neem ook altijd iets van een koekje mee voor de kinderen, en koop daar een kan ranja voor mezelf en de kinderen.

7. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Okay, thanks!
    Was bang dat borstvoeding ook onder meegebracht eten viel. :)

8. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Haha, dat zou wat zijn zeg...
    Neem toch aan dat ze het niet zo letterlijk bedoelen!!

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik neem altijd drinken en een snackje mee. De rommel die ze daar verkopen geef ik mn kind niet, ranja, snacks en koeken. Ik neem water met een laagje appelsap mee en iets fatsoenlijks te eten zoals een rijstwafel. Als ze ernaar vragen geef ik ten eerste aan dat mn kind allergieen heeft en ten 2e verkopen zij niets gezonds.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha sorry ik vind je vraag stiekum best grappig :D

Ik neem voor mijn zoontje altijd fruit mee en iets van een rijstewafel, en normaal drinken. Als we een eetmoment hebben koop ik voor onszelf wel altijd koffie of thee.

11. adi

adi Niet meer actief

Ik neem altijd gewoon eten en drinken mee hoor. En bij vragen geef ik aan dat de kinderen die mierzoete ranja echt niet willen, en ze verder niks gezonds verkopen.
    Vaak kopen we wel een frietje oid, maar meestal niet ( zou wat zijn vrijwel elke week)

12. tuc

tuc Niet meer actief

haha en ik maar denken dat ik de enige weirdo was....:D

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zonde eigenlijk dat ze het assortiment niet wat verbreden.

14. tuc

tuc Niet meer actief

er zijn blijkbaar wel binnenspeeltuinen die het hebben, want heb hier wel eens gelezen dat je daar bv knijpfruitjes kunt krijgen, dat zou voor mij al een goed alternatief zijn. Maar hier doen ze daar vooralsnog niet aan. En zo'n roze koek vind ik ook gewoon niet nodig.

15. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    We zijn terug. Het was druk maar heel leuk!
    Ben gewoon gaan voeden aan een tafeltje. Toen kwam er een Indisch stel naast ons zitten en de vrouw gaf haar zoontje ook gewoon de borst.
    Voel me altijd wat opgelaten om zo in het openbaar bv te geven, maar het viel me alles mee. :)

Deel Deze Pagina