Zoals de titel al zegt.. Wat doen jullie om uit een dip te komen. Ik ben al 2 weken saggerijnig, ik huil om alles en ik heb echt nergens zin in. Inmiddels heb ik een grote chocoladeletter bij de bakker vandaan naar binnen gewerkt. Heb heel het dorp rondgewandeld. Een hoop mensen gezien.. Momentje voor mezelf genomen. Helemaal niets werkt, ik kan alleen maar duf voor me uit staren en overal een probleem van maken. Hebben jullie tips wat jullie altijd doen om weer happy te worden? Ps. Ik heb geen ijzertekort oid.
Zelf slik ik Magnesium - supplementen. Ook wel het 'stressmineraal' genoemd. Google het maar eens, schijnt ook te helpen bij depressie-achtige symptomen (niet dat jij een depressie hebt hoor!! maar zelf heb ik bvb erge stemmingswisselingen rond menstruatie en ik heb het idee dat dit het wat stabiliseert)
frisse wandeling. en verder geef ik me eigen vaak een schop onder mn gat. en geniet ik van de kleine dingen. kindjes die lief spelen, zon die schijnt, lekker eten, kindje wat lekker ligt te slapen.
Dank je, ik heb het opgezocht en mocht het toch een gevolg van stress zijn dan zou dit misschien wel goed werken. Ik weet namelijk niet of het stress is of iets anders.
lekker iets gaan doen voor jezelf met vriendin of man?? film, hobby-en met vriendin of alleen naar een hobby gaan sterkte !!
Wat naar zeg! Bij mij helpt 't meestal alleen maar om te gaan slapen, maar als 't al een tijdje aanhoudt, helpt dat blijkbaar ook niet.. Iets doen waar je echt blij van wordt? Bij mij helpt dan bijv. gaan wandelen in het bos, of gewoon echt weer even iets leuks doen; dagje naar een eiland ofzo. Dan kan ik er weer even tegenaan
Is er iets gebeurd recent in je leven waar het vandaan kan komen? Krijg je genoeg slaap? Eet je gezond? Misschien is er wel een oorzaak, waar je de oplossing dus ook moet zoeken.
Dank jullie wel. Heel veel dingen die jullie noemen doe ik normaal ook. Blijft alleen terugkomen en ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan. Er is namelijk helemaal niks raars gaande dat ik me zo als nietsnuttige b**tch zou moeten gedragen. Andere mensen om me heen hebben het veel zwaarder en die hoor ik niet. Ik heb juist bewondering voor hun en daarom vind ik het niet eerlijk voor mijn omstanders dat ik niet gezellig kan doen. Vorige week wel een dagje uit geweest naar duinrell maar het begon al zeurende op mijn man... Dan gaat het wel weer even goed en dan hoeft iemand maar boe of bah te zeggen en dan ga ik weer midden op straat huilen. Ik sta nu op het punt om een verassingsweekendje naar disney ofzo te geven aan mijn gezinnetje.. Om het maar even groots aan te pakken.. Of toch maar klein beginnen en de komende weekenden volplannen met leuke dingen... Net zo lang totdat het weg is.. Hmm..
Nee.. Ik heb juist enorme positieve veranderingen aan mijn leven gebracht. Ik slaap normaal... Ben de laatste tijd heel gezond gaan eten.. Moet nog wel even mijn hardlopen oppakken maar desondanks de chocoladeletter leef ik best gezond. Ben eigen bedrijf begonnen en dat loopt eigenlijk op rolletjes, ik heb heel veel plezier in mijn werk. Nu dan even geen fut voor maar als ik naar de koelkast moet lopen ga ik al zuchten.