Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die bekend zijn met LS. Ik ben op zoek naar een uitstekend arts die hier veel van weet en wat er zelf aan gedaan kan worden door bijvoorbeeld voeding. Mag uiteraard ook in PB. Alvast bedankt!
Er is eerder een topic over ls geweest. Misschien kun je daar iets in vinden? Mijn dl van 4 jaar heeft sinds 2 jaar LS maar het is nu heel rustig gelukkig
Wat vreselijk voor je dochtertje! Laten we hopen dat ze er over heen groeit in de pubertijd. Sterkte! Dank je wel voor de tip! Ik ga ze even nalezen.
Ik ben zelf afgelopen zomer gediagnosticeerd met LS. Mijn huisarts had mij doorverwezen naar de Roosevelt Kliniek in Leiden. Mijn behandelend arts is dr. ter Harmsel. Eén van de beste artsen die je naar mijn mening kunt hebben. https://www.rooseveltkliniek.nl/team/dr-w-a-bram-ter-harmsel/ De behandeling bij volwassenen is wel vrij standaard. En je hebt vast ook wel de stichting gezien. Hierbij kan je je aanmelden voor het forum. Heb ik zelf nog niet gedaan, maar ik neem aan dat je daar ook wel veel informatie kan vinden.