Belgische (52) met 9 kinderen krijgt drieling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Springmuis, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Vorig jaar was er een nederlandse vrouw die met 7 maanden haar kind in Spanje heeft laten aborteren.

Ik lees net op internet dat dit wordt gedaan door een kliniek in Barcelona. Zelfs na de 30 weken! Zelfde kliniek die 52-jarige vrouwen een drieling bezorgen?!

Nou dat is duidelijk een kliniek waar de ethiek hoog in het vaandel staat ;)

2. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

agja ik vind het niet erg,
    als zij nog een kind wilt waarom niet ookal heeft ze er al 9,als ze er maar voor kan zorgen...tenminste voor zover dat nog kan

En haar leeftijd tjaa vanochtend las ik in een andere topic dat een vrouw van 60 een 2ling heeft gekregen.
    Dus dan vind ik dit nog wel meevallen.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    60 of 52, ik vind het beide te oud..
    er zit niet voor niets een leeftijdsgrens van 40 of 42 (?) aan in NL en BE..

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Verschrikkelijk! krijg ik echt de rillingen van..:$:(

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ze heeft wel 9 oppassers hahaha nee grapje!

Vind het ook oud! als het dr eerste was en ze was al jaren bezig zou ik zeggen oke..maar niet als je er al negen hebt.

6. adi

adi Niet meer actief

Hoezo een abortus? Na 7 maanden wordt toch gewoon een levend kind geboren (als het goed is). Wordt deze dan vermoord daarna of zo? :$

En ik vind het ook medisch onverantwoord om op 52jarige leeftijd nog zwanger te raken (en dan van een drieling!). En echt slecht dat je dan ook gewoon ivf kunt krijgen in sommige landen. Maar het is net zo medisch onverantwoord om 6 embryos terug te plaatsen bij ivf wat in USA gebeurt als je maar genoeg betaalt.

Maar ethisch heb ik er niks over te zeggen. Die vrouw heeft al 9 kinderen groot gebracht, dus weet heus wel genoeg over moederschap en de verantwoordelijkheid die deze met zich meebrengt. Daarover kan de wereld naar mijn mening niet over oordelen.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik weet niet hoe ze dit doen en wil het eigenlijk ook niet weten :(. Het klinkt afschuwelijk en helemaal als ik nu mijn eigen kleine meisje in mijn buik voel schoppen. Bah krijg er de rillingen van!

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik heb daar een keer een filmpje van gezien hoe ze in spanje een kindje van 7 maanden(aborteren) is echt afschuwelijk! Ze worden gewoon als vuil weggegooid! ik vind dat ze het moeten verbieden daar en de kindjes gewoon geboren laten worden en een adoptie gezin zoeken voor de kleine.er zijn zoveel mensen die geen kindjes kunnen krijgen en die met liefde voor dat kindje hadden willen zorgen

9. adi

adi Niet meer actief

OMG :$:$:$ ik krijg nu echt tranen in mijn ogen.

Mijn kinderen zijn geboren met 7 maanden, ze hebben gehuild bij de geboorte, het zijn gewoon levende kinderen. Dat is gewoon moord!

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja is echt niet normaal! onze maag draaide echt toen we het zagen!

11. adi

adi Niet meer actief

Ik heb het toch maar opgezocht.. en het is echt moord! (en dan de meest gruwelijke vorm).

Ik twijfel nog of ik de tekst hier neer zal zetten...

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Vind dat na je 40e als je dan nog geen kids heb je best wel ivf mag, maar na je 50e kan dat echt niet meer. Zeker niet met al 9 kinderen, er moet wel ergens een grens zijn.
    Moeder natuur heeft niet voor niks de menopauze uitgevonden.

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Waar ben je dan toch mee bezig? Ze heeft al negen kinderen en dan dit...

14. Tamale

Tamale Niet meer actief

#34 Tamale, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2010

Van zulke berichten word ik dus echt KOTS en KOTS misselijk!!
    Als ik die vrouw ooit tegen zou komen hé, ik zou niet voor mezelf instaan!
    Wat een vies vuil egoistisch kreng!
    Ik heb al een bloedhekel aan abortus, maar dit is gewoon kindermoord!
    En ik vind dat ze die vrouw hiervoor op mogen pakken, hups de gevangenis in, vuil *#&$&.
    Zelf met de benen wijdt, en dan even 7 maand bedenk tijd nemen?
    BAH.

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    JA idd wij voelen toch ook pijn als er aan onze armen wordt getrokken of als we een pan kokend water over ons heen krijgen.

Als je geen kinderen wil, doe het dan dubbelop safe, je hebt tegenwoordig zoveel manieren om zwanger worden te voorkomen. Of bevorderen voor de mensen die wel graag een kindje willen.

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.267
    6.795
    113
    Nu maar weer even on topic

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

lees hie rmaar

Medisch nieuws en gezondheidsinformatie - GezondheidsNet

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    het wordt saai trees, maar ik ben het weer helemaal met je eens.

wat belachelijk! :x

schandalig.

19. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Helemaal mee eens!!!!

20. 4days

4days Niet meer actief

Inderdaad! Met 7 maanden had ze ook gewoon kunnen bevallen, en dan het kindje niet dood maken maar gewoon ter adoptie afstaan! :x

Deel Deze Pagina