Belgische (52) met 9 kinderen krijgt drieling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Springmuis, 28 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    #41 Edge, 28 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mei 2010
    Ik vind jouw laatste zin toch wel heel erg.

edit mod: ik heb de zin verwijderd.

2. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ben er stil van heb er geen woorden voor na 7 maanden een kind te vermoorden kan het niet begrijpen

en na je 52ste nog moeder worden ach ja waarom niet maar niet als je er al 9 hebt dan heb je toch je wens al vervuld om eens mama te mogen zijn
    maar als je nog moeder wilt zijn en je bent zwanger van je 1este op je 52ste zeg ik waarom niet het is toch weer een leven en als je er goed voor kan zorgen en liefde kan geven dan is hettoch goed
    of je nu 20 bent of 52 je bent en blijft een moeder voor het leven en je kan op je 52ste net zo liefde geven als op je 20ste

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dat ze zulke dingen toelaten snap ik echt niet. leg mar genoeg geld neer en je krijgt alles voor elkaar. Vind het erg egoïstisch van die vrouw.

@Tamale Vind jou reactie ook wel erg ver gaan.

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Nou sorry maar dan begrijpen jullie mij verkeerd.
    Ik bedoel namelijk de dokters die die abortussen plegen bij zoveel weken.
    Want die plegen dan toch abortus, of ben ik nou gek.
    En volgens mij is daar niks hards aan, die mensen doen precies hetzelfde bij een volmaakt kindje.

5. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Die laatste zin van jou heeft me echt ontzettend beledigd, dat je dat weet.

En hoe komt dit gesprek nou weer op abortus? Ga lekker andere mensen veroordelen. Hoe vaak zie je niet vrouwen van 45 die zwanger zijn? Wat maakt het dan uit dat die vrouw 52 is, ze zal echt wel goed voor die kinderen zorgen hoor.

6. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Wat voegt dit nou weer toe aan dit topic? Dat is toch helemaal niet relevant.

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Prrrsam, het gaat dus over degene die de abortussen uitvoeren.

Ik heb de zinnetjes wel even verwijderd, aangezien ik het ook anders las.

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Euh heb je dan mijn uitleg gelezen 1 bericht boven je? :(
    Ik zal het even nogmaals neerzetten:

HET GAAT NIET OVER MENSEN DIE ABORTUS LATEN PLEGEN, MAAR ARTSEN DIE OP ZO'N TERMIJN NOG ABORTUS PLEGEN!!

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ja dankje, het stond er ook een beetje krom. Maar ik kon het niet meer veranderen.

10. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ja, dat had ik dus nog niet gelezen. Maar het is al okay zo! Bedankt :)

11. 4days

4days Niet meer actief

Nou hier ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Vind het haast een vorm van kindermishandeling om op je 52e nog een drieling te 'nemen'. Een drieling is al loodzwaar als je zelf hartstikke jong en fit bent, laat staan je bent 52 en hebt al 9 kinderen. De natuurlijk heeft het niet voor niets zo geregeld dat je na een bepaalde leeftijd geen kinderen meer kunt krijgen. Als je het dan toch doet denk je echt alleen aan jezelf en aan wat jij wilt, en geen seconde aan de kinderen.

12. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Nou, volgens mij zijn er veel meer ouders zoals haar.

Bovendien, weet jij veel hoe fit zij nog is. Als die kinderen maar liefde krijgen en een fijn thuis. Ik denk dat zij echt wel goed heeft nagedacht, helemaal als je zo'n traject in moet.

Daarnaast, weet je wel wat kindermishandeling echt is? Dat is dit zeer zeker niet.

13. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik geef toe dat ik wel wat overdrijf, maar kom op, iemand van 52 (!!!) die BEWUST kiest voor een drieling. Ik vind sowieso vrouwen die kiezen voor drieling als erg egoïstisch, want het is altijd slechter voor het kind. En deze vrouw hoort oma te worden, geen moeder.

Geen een beetje richting octomom als je mij vraagt.

14. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    #54 BeingMommy, 29 mei 2010
    Laatst bewerkt: 29 mei 2010
    Ik ken de beste vrouw niet, dus heb geen idee hoe fit zij is. Weten wij veel, ze heeft wel 9 kinderen groot gebracht (op de wereld gezet, aangezien haar jongste 2 jaar is) dus de nodige ervaring.

Als ze er goed voor kan zorgen en er gelukkig mee is. Ben ik ook blij voor haar. En 52 of 30. Als ze een liefhebbende en zorgzame moeder is, wie zijn wij dan om daar over te oordelen.

Hoop dat de kindjes gezond en wel ter wereld komen!

15. 4days

4days Niet meer actief

Tsja ik ben het daar gewoon niet mee eens. ;)

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Dit is ook weer super domme opmerking.... Neem even als voorbeeld Adi, trotse mama van een drieling. Denk jij dat zij of een andere 3-ling moeder het in haar hoofd haalt om bij de 1e echo 1 of 2 kindjes weg te laten halen....Denk na voordat je iets zegt. Slaat nergens op.

Ik vind het moeilijk om een oordeel te geven over deze 52 jarige vrouw. Aan de ene kant is haar kinderwens erg groot en zal de verzorging haar prima afgaan. Aan de andere kant is ze wel 'al' 52, klinkt even cru maar stel dat die vrouw bijvoorbeeld overlijd als 65 is, dan is dat heel erg voor haar kinderen.

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Dat mag hoor Cossy haha! Het is een forum, en hier delen we nou in eenmaal onze eigen mening over zaken.

Als we het maar netjes houden, moet dat kunnen toch?

18. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik begrijp jou idee hier wel achter, maar de dood is iets onverwachts. En kan iedereen overkomen op elke leeftijd. Dat zij 'al' 52 is, hoeft niet te betekenen dat zij eerder komt te overlijden als iemand die een stuk jonger is.

Nogmaals ik begrijp je idee hier achter, maar vindt het niet 'gegrond'.

19. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb je ook helemaal gelijk in hoor. Het kan natuurlijk iedereen overkomen. Het idee is gewoon wat anders een moeder van 20,30 of 35 of een moeder van 52. Nou ja je snapt vast wel hoe ik het bedoel :D.

20. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Yep, ik begrijp je zeer zeker wel ; )

Deel Deze Pagina