Undercover solliciteren

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Niboma, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    PPffff, met grote ogen zit ik naar Undercover in Nederland te kijken: sollicitaties waarbij er sex verwacht wordt :$. Wat die mannen, die die gesprekken afnemen, er allemaal durven uit te gooien over wat ze allemaal verwachten van hun nieuwe werkneemsters :(. Op de tafel, onder de tafel gebukt, kleding zonder ondergoed, en ook allemaal zonder een spoortje van schaamte.

Nou, mijn mond valt open ( en dan niet op de manier als die figuren graag zouden zien:D) van verbazing, wat een lef (in de slechte zin van het woord).

2. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

ja echt he!! Ik kijk er ook al naar :S wat een rare werkgevers, gaat niemand naar de politie dan??

Als ik zo een voorstel zou krijgen zou ik doen net of ik het oke vind en dan bewijs verzamelen (net zoals hun doen) en dan direct naar de politie gaan..

Die mensen zijn gek geworden,vieze sexfreaks:S

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    vreselijk he... dat die mannen dat gewoon serieus vragen en verwachten...

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Nou, echt schandelijk ja.

Je zal toch maar met je handen in het haar zitten en echt die baan/een baan nodig hebben en uit pure wanhoop er dan toch maar op in gaan....

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    En dan ook nog doodleuk zeggen; op de achterbank staat t vol met autstoeltjes, dus daar kunnen we toch niks doen!

T zou je vader zijn zeg.....lekkere normen en waarden

6. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ja.. Ti's bijna jammer dat ze onherkenbaar in beeld waren. Die vrouwen moesten eens weten wat hun zgn. liefhebbende partner tijdens werktijd uitvrat.

7. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Ik sloeg ook stijl achterover. Belachelijk.
    Maar wat ik daarna dacht.
    Die ene vrouw in dat sollicitatiegesprek die wist nergens van, maar zij zal zichzelf toch wel herkennen na deze uitzending. Zij weet toch welke collega bij haar zat, dan valt hij toch door de mand? (voor zover zij ook niet voor zijn karretje gespannen is dan he).

8. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb het ook gekeken samen met mijn man maar onze mond viel open!! wat een wereld is dat joh?
    Vooral toen ie zei loop je nog ff mee naar mijn auto alleen kunnen we achterin niks doen want het staat vol met kinderzitjes!! nouuuuu jaaaaa!!!! je zou zitten te kijken en het zou je vent maar wezen!!!

9. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

hebben het ook gekeken, wel vreemd hoor!Gelukkig deden ze niet zomaar iets en kan een vrouw vantevoren wel gewoon zeggen: nee...(ik wil deze baan niet)
    ik bedoel: er zijn vast ook wel van die sexverslaafde vrouwen (zonder partner) die dit ook maar al te graag zouden willen...die werkgevers verkrachten niemand ofzo en ze dwingen ook niet..(nouja, die ene werd wel opdringerig maar heeft niks gedaan verder, proberen alleen)
    het is nog altijd vrijwillig toch?? Alleen zou het wel heel erg zijn als er een vrouw daar komt solliciteren die het geld heel hard nodig heeft, omdat ze erg arm is enzo, en het dan toch maar doet voor het geld, datzou ik erg vinden...
    maar wel vreemd dat deze figuren rondlopen..
    ook erg van die vent die kinderstoeltjes achterin had staan... vreselijk

10. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Natuurlijk zou ik het ook super raar vinden en zou niet weten hoe snel ik daar weg moest zijn als zo'n vent zulke voorstellen ging doen....die mannen moeten advertenties op sexsites zetten..of zouden ze dat ook doen eigenlijk vraag ik me af?? Waar zijn die advertenties gevonden??Ik neem aan dat ze niet in een locaal krantje ofzo adverteren??

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    ik zat ook echt met grote ogen te kijken, wat een mafkezen

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, verschrikkelijk. Ik zou de benen al hebben genomen zodra ze over seks begonnen waren. Vooral een stagiaire, lekker goedkoop alternatief voor een hoer.

Deel Deze Pagina