Kroatië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Cornflake, 13 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.291
    1.315
    113
    Vrouw
    We denken voor volgend jaar wellicht aan Kroatië. Ik ben daar ooit 20 jaar geleden geweest met vriendinnen. Nu ben ik op zoek naar mooie campings met stacaravans, zwembad met glijbanen en animatie. We zijn ook wel van tripjes in de natuur, dorpjes etc. Heeft iemand wellicht ervaringen of tips met campings of regio’s om heen te gaan? Dan heb ik een beter startpunt om te beginnen met zoeken :roflmao:

2. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Ik zou zeggen.. Begin eens bij de westkust van Istrië (en dan specifiek ter hoogte van Rovinj/Vrsar/Poreč).
    Aan campings kan ik je niet helpen. Wij maken nooit gebruik van animatie op campings en hebben daar nog niet op campings met glijbanen gestaan.
    Tot nu toe vinden wij camping Valkanela het leukste. Mooi zwembad, maar geen glijbanen dus.

Cornflake vindt dit leuk.
  3. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.291
    1.315
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Heb ik in elk geval een richting :D Wij hebben normaliter ook geen glijbanen en weinig animatie maar onze kinderen beginnen er wel om te vragen. Dus toch een poging gaan wagen. Zonder dat het te massaal wordt. Leuke uitdaging :roflmao:

4. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Ik ben me momenteel ook aan het oriënteren op een vakantie in Kroatië volgend jaar - eerst dag of 7 à 10 rondrijden en dan een weekje op camping en had deze al bewaard - fijn om lezen dat het idd een leuke camping is!

Deze had ik ook al bewaard Camping Cikat | Lodgetenten & Bungalowtenten | Roan Luxury Camping Holidays

5. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.291
    1.315
    113
    Vrouw
    ah kijk!
    Ah kijk kunnen we een beetje delen :)

Kwek vindt dit leuk.
  6. Beukenhaag

Beukenhaag Fanatiek lid

17 mei 2020
    1.603
    1.732
    113
    Dit is voor ons een optie voor volgend jaar. Mooie camping, maar ik ben bang dat er op een eiland wat minder te beleven is. En kom er dan maar eens af:D
    Valkanela is een fijne camping. Wel groot, dus de sfeer/drukte is wel afhankelijk van waar je staat.

Kwek en Cornflake vinden dit leuk.
  7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Wij hebben ons prima vermaakt in/rond Drniš afgelopen 2 weken. Maar hadden een privéhuis met zwembad

8. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Wij hebben al geboekt voor volgend jaar: camping Valkanela :) Wij hebben zelf een caravan en hebben de waterplaats deluxe ofzo (de duurste), aan de linkerkant op de plattegrond. Wij zijn er eerder geweest. Het is een grote camping, met op sommige plekken geluidsoverlast van het dorp, maar wij hebben airco en oordoppen, dus daar geen last van.
    De omgeving is super, Vrsar is een leuk dorp maar ook de stadjes in de buurt zijn mooi.
    Zwembad is erg mooi, animatie weet ik niet.

Kwek en Cornflake vinden dit leuk.
  9. Rozebeer

Rozebeer Fanatiek lid

4 mei 2023
    2.375
    380
    83
    Vrouw
    Klinkt goed

10. ShellShell

ShellShell Actief lid

14 aug 2023
    411
    325
    63
    Vrouw
    Ik heb toevallig zelf een apartement in Vodice aan de kust en dat is echt een ideale plaats vind ik persoonlijk.

Veel te doen en dichtbij andere mooie plekken zoals Šibenik, Primošten, Krka en Zadar. Split is dan weer iets verder maar vaak ga ik die richting ook nog uit.

Je kan vanaf daar ook een excursie doen richting de Kornati eilanden of zelfstandig een bootje huren. Het mooiste is het Olympia Sky hotel al heb je ook aardig wat campings in de buurt.

Alvast veel plezier!

Deel Deze Pagina