[/IMG]Lachebekje74 Re: Belgische dames aanwezig? Hier nog een belgisch telgje! ^^ Ik hoor nog niet in het topic van belgische mama's thuis maar hopelijk komt dat er wel aan __________________ ja ik ben ook nog geen mama ze, maar we zullen samen hopen
Ja duimen doen we Ik woon nog steeds, al 24 jaar dus , in België maar weet niet of ik hier wil blijven wonen eigenlijk lol. Weet ook nog niet waar ik naartoe zou willen! Hihi dromen dromen ^^
je bent 24? dan ben je even oud als mij. Ik zou belgië eingelijk niet willen verlaten, ik zou niet weten naar waar, en uiteindelijk ondanks alle bullshit van de regering etc hebben we hier al bij al goed toch? waarom zou je willen verhuizen? In welke provincie woon je juist als ik vragen mag?
Uhm tja ik woon in Vlaams Brabant in de fameuze ring rond brussel lol.. De regering kan voor mijn part gestolen worden we draaien zonder ook nog wel zo blijkt lol ^^ Ik weet niet waarom ik juist zou willen verhuizen maar ik vind het belgenlandje net zo dat niet meer denk ik.. Maar zoals ik al zei ik speel met het idee daarom voer ik het nog niet uit hoor! ^^
Ja er zijn zo van die momenten dat ik denk van 'belgie gaat helemaal naar de kl*ten, maar om dan eingelijk te verhuizen... ik ben al van de ene kant van België naar de andere kant verhuisd, en dat vindt ik al goed genoeg. Ligt dat mss ook niet aan de locatie dat je nu woont, want zo rond brussel pff denk dat het plezante om daar te wonen nu ook wel voorbij is. niet?
Ik woon in een dorp ongeveer 20minuten buiten Brussel vroeger kon je dit een plattelandsdorp noemen maar tegenwoordig is dat zeker het geval niet meer.. Misschien zou Ronse nog een optie kunnen zijn lijkt me ook nog vrij rustig en de prijzen van koopwoningen liggen daar veeeeeel lager als hier :S 315000 euro voor een simpel huis met drie slaapkamers, tuin en garage hier in de straat... Ronse is ongeveer de helft ^^ Jongen mensen moeten het ook nog kunnen betalen denk ik dan xD
Ik woon in een dorp ongeveer 20minuten buiten Brussel vroeger kon je dit een plattelandsdorp noemen maar tegenwoordig is dat zeker het geval niet meer.. Misschien zou Ronse nog een optie kunnen zijn lijkt me ook nog vrij rustig en de prijzen van koopwoningen liggen daar veeeeeel lager als hier 315000 euro voor een simpel huis met drie slaapkamers, tuin en garage hier in de straat... Ronse is ongeveer de helft ^^ Jongen mensen moeten het ook nog kunnen betalen denk ik dan xD Ja absoluut, en dat is de dag van vandaag niet simpel meer, soms vraag ik me of hoe mensen dat doen. Vraag jij u dat niet af? Je ziet een relatief jong koppel, ze zetten daar een nieuwbouw neer, waarvan je weet dat ze +- 1000euro per maand moeten betalen, 2 ferme auto's voor de deur, en een maand later een vlag van hun eerst geborene. We hebben een oud huis gekocht, waarvan we nog moeten verbouwen, gewoon weg omdat ik geen 1000euro per maand wil gaan afbetalen. wat blijft er dan nog over op het einde van de maand?? maarja dat is ieder zijn keuze natuurlijk. een collega van mij betaald 1200 af?! wow dat is pas de lening die ik nooit zou willen. Ohja mss is de oplossing wel om naar nl te verhuizen, want ik weet niet of je hebt gezien op het nieuws dat de huizen in nl zoveel goedkoper zijn dan in België?
Dat vraag ik me dus ook af een vriendin van op school evenoud als mij betaald ook 1100Euro per maand af voor haar woning :S Ook een dikke auto voor de deur, heeft overlaatst een raskat gekocht van om en bij de 500euro, ze laat niks en ook bezig voor kindjes nu dan denk ik echt hoe doe je dat?! Ik zou max 900euro per maand willen afbetalen! Maar dat is dan weer mijn idee hehe, nee heb niet gezien dat huizen in nl zoveel goedkoper zijn verdorie toch! Welke streek is dat? gewoon uit nieuwsgierigheid xD
Is dat echt dat in Nederland de huizen goedkoper zijn???? Ik woon in Limburg, vlak naast de grens, en hier is net alles duur geworden omdat de Nederlanders hier zoveel kwamen opkopen. (Aan de Nederlandse dames die nu in België wonen, niet aangevallen voelen hé ik ga de grens over om mijn inkopen te doen) Van mij mogen ze gewoon die grens er tussen uit halen, maar ik wil wel de Belgische wegentaksen blijven betalen want die zijn in Nederland veel duurder en ook de verzekeringen dacht ik, en de medische sector ook op zijn Belgisch houden aub. Maar die 19 % belastingen op voeding en kleding die mag in Nederland behouden blijven
Dat vraag ik me dus ook af een vriendin van op school evenoud als mij betaald ook 1100Euro per maand af voor haar woning Ook een dikke auto voor de deur, heeft overlaatst een raskat gekocht van om en bij de 500euro, ze laat niks en ook bezig voor kindjes nu dan denk ik echt hoe doe je dat?! Ik zou max 900euro per maand willen afbetalen! Maar dat is dan weer mijn idee hehe, nee heb niet gezien dat huizen in nl zoveel goedkoper zijn verdorie toch! Welke streek is dat? gewoon uit nieuwsgierigheid xD ik weet het niet, hoe mensen dat doen, maar er zijn ook veel van die koppels die daarna uit elkaar gaan, mijn schoonvader zei; als de schulden te hoog worden. en mss is dat wel zo, want uiteindelijk tenzij ze allebei een goed betaalde job hebben, is dat toch waar ze naar toe gaan. mss dat je eens moet vragen aan uw vriendin hoe ze dat doet? Oh ik weet niet juist welke streek, maar dat was dacht ik boven antwerpen ofzo, kan wel ff checken. zal dat meteen eens doen ze!
Is dat echt dat in Nederland de huizen goedkoper zijn???? Ik woon in Limburg, vlak naast de grens, en hier is net alles duur geworden omdat de Nederlanders hier zoveel kwamen opkopen. (Aan de Nederlandse dames die nu in België wonen, niet aangevallen voelen hé ik ga de grens over om mijn inkopen te doen) Van mij mogen ze gewoon die grens er tussen uit halen, maar ik wil wel de Belgische wegentaksen blijven betalen want die zijn in Nederland veel duurder en ook de verzekeringen dacht ik, en de medische sector ook op zijn Belgisch houden aub. Maar die 19 % belastingen op voeding en kleding die mag in Nederland behouden blijven Ja dat was toch onlangs op het nieuws, maar zoals ik zei, ik zal het ff checken. ik dacht dat het ergens boven antwerpen was, dus mss is dat toch wat ver voor u, waar in limburg woon je juist? ik woon in beringen. ze mogen de grens eruit halen, maar je hebt toch wel een lijstje eisen er zijn veel mensen die naar nl om hun boodschappen daar te halen, heb dat ook ff gedaan, maar uiteindelijk mee gestopt. Toen ze bezig waren over belgië te splitsen, eerlijk gezegd zag ik daar wel nog voordeel in (alhoewel mijn man duidelijk zei van 'zot' ) maarja nl heeft op vele gebieden voordelen heb ik de indruk. zoals dat met die prijs van coca cola, welke was het? AH dat weigerde meer te betalen, en doordat zij zoveel filialen hebben, uiteindelijk coca cola heeft toegeven! zie je dat hier al gebeuren?
Vlamingen die een goedkoop huis zoeken, dichtbij Antwerpen of Gent, moeten misschien eens in Zeeuws-Vlaanderen in Nederland gaan kijken. Daar lopen hele dorpen leeg omdat jongeren wegtrekken. Die huizen zouden perfect zijn voor Vlamingen.
Vlamingen die een goedkoop huis zoeken, dichtbij Antwerpen of Gent, moeten misschien eens in Zeeuws-Vlaanderen in Nederland gaan kijken. Daar lopen hele dorpen leeg omdat jongeren wegtrekken. Die huizen zouden perfect zijn voor Vlamingen.
Oh dat gaan we is bekijken si! Dank je voor de tip maar moest het gebeuren is er weer een belgje naar de noorderburen Och ja ben kwart Nederlands of iets minder zelfs (grootvader en/of grootmoeder waren Nederlanders dacht ik )