Bij mooi weer altijd wat/weg moeten..

Discussie in 'De lounge' gestart door Koesje, 22 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ben gewoon ff nieuwsgierig of meer mensen dit hebben.
    Als het mooi weer is heb ik altijd het gevoel iets te moeten ondernemen. Dus bijv naar een meertje, een strand, terrasje pakken kortom erop uit. Als ik de hele dag thuis ben en in de tuin zit bekruipt me een rot gevoel. Alsof iedereen wat leuks ah doen is en ik niet.
    En dat gevoel slaat nergens op want van wie moet ik wat?! Van niemand. Als ik op pad ga is het ook altijd weer een hele onderneming (zeker nu met 2 kids). En in de tuin is het ook prima vertoeven..
    Oh enne ik heb genoeg contacten dus daar ligt het niet aan maar het gevoel van moeten snap ik dan ook niet.

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jaa heel herkenbaar!

3. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb sowieso geen rust op mijn vrije dagen. Altijd druk druk druk. 's morgens schoonmaken en dan zoveel mogelijk de hort op om vervolgens weer doodmoe aan mijn werkdagen te beginnen. Heel herkenbaar dus!

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Herkenbaar. Lijktnet of ik met zomers weer van mezelf buiten moet zijn en genieten. En in de tuin kan dat ook maar heb ik geen rust in mijn kont.. ik geef er maar aan toe haha, zomer is altijd zo voorbij..

5. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Net als wanneer je met een dag regen het gevoel hebt dat je opgesloten zit. Dat is niet zo, je kunt gewoon ergens naartoe gaan maar toch voel ik me dan opgesloten...

Of een dagje niks doen... Eind van de dag heb je toch een beetje een gevoel van: he bah, heb niks nuttigs gedaan...

6. Koesje

Koesje Niet meer actief

Idd wat jullie schrijven herken ik ook..
    Morgen wordt het weer een mooie dag en ik heb nog geen plannen. Eigenlijk wil ik ook niks doen maar word al onrustig bij het idee alleen al.
    Ene x gaat ook beter dan de andere x.

7. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik word echt heel irritant als we op een mooie vrije dag niet iets gaan doen...of als er in een weekend niets in de planning staat...brr

8. Ja, op de één of andere manier is dat dan ineens 'zonde' van de dag.. ;)

9. NYmama80

NYmama80 Actief lid

16 apr 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er zelf geen last van. Misschien omdat ik niet zo goed tegen de hitte kan en snel verbrand in de zon. Maar ik herken het wel bij mensen in mijn omgeving. Zou het iets typisch Nederlands zijn? Omdat we niet zoveel warme zonnige dagen hebben, hebben veel mensen het gevoel dat ze alles uit die dagen moeten halen?? Voelt het saai als je gewoon thuis bent?

10. Amare

Amare Niet meer actief

Heel herkenbaar, heel Nederland gaat zwemmen, dus moet en zal ik dan dat ook doen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als ik de kids vraag wat ze liever doen...in de tuin met zwembadje en de buurtkinderen erbij ....of ergens naartoe...dan is het altijd lekker in de tuin...

Met dit weer ( te heet wat mij betreft) zitten we de hele dag thuis..heerlijk.

12. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    nee heb ik niet. vanmiddag gewoon heerlijk in eigen tuin gezeten. kindjes spelen, zwembadje, boek en wat drinken.

13. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Is bij mij trouwens niet weersafhankelijk

14. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

9 jan 2009
    1.327
    21
    38
    Ik heb t altijd! Gewoon standaard elke dag!

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Hier ook hoor. Wil altijd naar het strand, zwembad, pretpark, bos pfff.... Kont misschien ook omdat als ik thuis ben ik toch geen rust heb en omdat mijn kids zich niet altijd even goed kunnen vermaken. Zwembadje zijn ze na een uurtje al zat helaas

16. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Heel herkenbaar, ik merk zelfs dat ik na een paar dagen zon soms wel eens blij ben als het opeens regenachtig is. Dan mag ik legitiem niksen of zo... Geen idee waar het vandaan komt, ik vermaak me prima thuis, en met heet weer is de tuin juist hartstikke ontspannen. Zwembadje, ijsje, niets mis mee. Maar toch knaagt er dan iets dat we 'iets' zouden moeten ondernemen. Fijn om te lezen dat meer mensen hier last van hebben.

17. Little Feet

Little Feet Actief lid

14 jul 2014
    246
    0
    16
    Oh ja ik kan ook echt niet thuis zitten met mooi weer...
    Soms zeggen we wel 'morgen lkkr dagje in de tuin' maar na 16.00 gaan we dan alsnog wat ondernemen omdat we anders 'nix gedaan hebben' ....

18. fantasie

fantasie Actief lid

16 jul 2009
    296
    2
    18
    zuid-hollandia
    Ja komt mij ook bekend voor haha.
    Denken denken denken...
    :cool:

19. Koesje

Koesje Niet meer actief

Ben toch wel blij dat ik niet de enigste ben die hier last van heeft! En idd m'n oudste zoon verveelt zich op een gegeven moment ook gewoon.. Hoe leuk ik het thuis ook maak.

20. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Ik herken het zelf niet. Ik vind het heerlijk thuis. We hebben een heerlijke achtertuin op het zuiden en ben gewoon ook graag thuis. Ik ben al lang genoeg van huis door werk ed.
    Maar ik herken het wel bij een aantal vrienden. Die kunnen echt reageren van: 'oooh bah balen dat je zondag niet weg bent geweest.' Alsof je dag dan mislukt is ofzo.
    Ik ga ook graag op pad, maar hoeft van mij niet 4x per week en daarbij hebben wij ook weer niet zooooo veel geld dat ik gewoon kan gaan en staan zonder na te denken.

Deel Deze Pagina