Ik moet echt even mijn verhaal kwijt.. Vorige week donderdag begon bij mij de netelroos weer op te spelen (1x eerder gehad tijdens zwangerschap van zoonlief) Dus ik heb stiekem goede hoop dat ik zwanger ben! Bij de huisarts geweest, en in overleg net UMCG toch begonnen met spuiten van antistolling, omdat tabletten niet goed zijn voor een ongeboren vrucht.. Ik werd gek van de jeuk, en nog steeds.. maar goed als ik zwanger ben heb ik er alles voor over! Toen afgelopen woensdag had ik een avonddienst, zat bij cliënten binnen waar ik nog nooit eerder was geweest.. om 20.25 een kei harde knal, en het eerste wat ik zeg is; dat is mijn auto.. ivm de sneeuw stond ik 3/4 in de sneeuw en 1/4 op de weg. En ja.. ik kwam buiten en de veroorzaker zijn auto lag 10 meter verderop op de kop.. mijn auto? Links achter + zijkant total loss.. linker achterdeur wil niet eens meer open.. flink balen en geschrokken.. was een erfenis autotje van oma.. Gister komt de veroorzaker bij mij.. en probeert mij de schuld in de schoenen te schuiven omdat ik volgens hem niet goed geparkeerd stond! Maar wel zegt hij zelf niet op de weg te hebben gelet, maar op een voorganger die links af sloeg! Politie ambu alles erbij.. gelukkig zat ik niet in mijn auto, en de veroorzaker had gelukkig ook niets.. al met al een hele klap.. En dan.. van woensdag op donderdagnacht nog helemaal ontdaan, manlief en zoonlief ziek.. en nu.. ik ook nog hartstikke ziek! koorts, griep, bijna geen stem meer.. Pfff hoeveel kan een mens aan? Nu mijn hoop maar vestigen op maandag, dat ik een mooie positieve test in mijn handen krijg.. Ik weet niet wat ik er mee wil bereiken.. maar wou toch even mijn verhaal kwijt..
Heftig weekje. Nou laat het dan idd positief uit pakken deze week dat je zwanger ben en deze ellende snel vergeten. En maak het met je man en kindje dit weekend gezellig kook wat lekkers lees een leuk boek. Dan is deze week misschien snel vergeten.
Jeetje, wat een week!! Gelukkig zat je niet in de auto. Volgens mij ben je als bestuurder altijd schuldig als je tegen een geparkeerde auto oprijd. Maak je er niet teveel zorgen om. Wel vervelend dat het een erfenis was, daar wil je toch zo lang mogelijk van genieten. Nu lekker uitzieken!!! Ga voor je duimen voor een positieve test! Laat je even weten of het heeft geholpen??
Ze zeggen weleens dat ongeluk in drieen komt, dus als het goed is ben je er nu vanaf. Lekker rustig aandoen, als het kan, en hopen op een mooie positieve test maandag. Dikke digi knuf!
Getverderrie zeg, wat een week... Over netelroos: ik heb er zelf ook last van, gebruikte altijd tabletten voorgeschreven via de HA, maar die mogen ook niet i.v.m. zwangerschap. HA adviseerde me om cetirizine (ook tabletten) te gebruiken, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek. Het werkt gelukkig ook! Beterschap trouwens!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik blijf ook hoop houden voor een positieve test! Ik laat het jullie zeker weten.. Ik had vandaag al wel willen testen, maar heb zoveel water gedronken dat het me niet goed leek.. ik blijf als het lukt lekker wachten tot.maandag.. Zover ik weet ben je ook fout als je achter op een stilstaande geparkeerde auto knalt.. en het is net buiten de bebouwde kom dus ik mocht daar ook zo parkeren.. maar goed, ik wacht de verzekering en het politierapprt wel af.. Autostoeltje van zoonlief moeten we van de politie weg gooien omdat de auto zo'n klap heeft gehad, dus die brengen we binnenkort naar het stort.. airbags stonden op knappen.. Bahbah.. Nouja nu maar eerst aan mezelf denken en uitzieken..
@Josi88, ik ben bij de dermatoloog geweest woensdagmiddag, maar die gaven aan dat ik het eerst moet doen met mentholpoeder en vaselinekoelzalf.. dit omdat als ik wel zwanger ben dat het dan nog zó pril is dat ze geen risico willen lopen.. als het echt niet meer uit te houden is moet ik weer heen.. Dinsdag waren mijn duimen zó dik dat ik ze beide 2 mm kon bewegen! Oh echt woon je dicht bij? Hihi.. waar woon je als ik vragen mag? Anders via pb?
Ja, jeuk is absoluut niet leuk. Hoop dat het afzakt én dat je maandag een positieve test hebt. Spannend hoor! Ik woon in
Inderdaad, Groningen is volgens mij niet zo best vertegenwoordigd op ZP. Ik haal het even weer weg trouwens, weer incognito.
Als iemand op een stilstaande auto knalt is diegene altijd fout, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik hoop voor je dat je inderdaad zwanger bent, succes met afwachten!