Woensdag 1 juli heb ik mijn 1e echo van ons eerste kindje, waarschijnlijk ben ik dan acht weken en een dag zwanger. Ik vind het zo spannend! Ik hoop zo dat alles goed is en ik wat moois ga zien, zodat ik eindelijk echt blij kan zijn! Wie heeft er nog meer komende of volgende week haar eerste echo? Of net je eerste echo gehad? Hoe heb je het ervaren? Waren er bijzonderheden?
Ik heb de 6e mijn eerste echo, spannend. Hoop dat alles goed is natuurlijk. Is ook meteen de vraag hoe ver ik ben aangezien ik direct na het stoppen met de pil zwanger ben geworden.
Zo dat is helemaal spannend en hopelijk een dubbele verrassing voor je, want dan krijg je ook voor het eerst te horen hoe ver je (ongeveer) bent. Succes met geduld hebben tot die tijd, hoop dat de dagen voorbij vliegen
Ik ook 1 juli m'n eerste echo van ons eerste kindje. Zoooo spannend! En we moeten pas om 16.30u die dag.
Ah Priscilla dan hoop ik dat voor ons allemaal de tijd gewoon heel hard zal vliegen de komende week/weken! Spannend Sanne. Ik mag gelukkig in de ochtend al om 9.00 uur, zal niet veel slapen worden de nacht ervoor . Weten jullie al wat voor soort echo jullie krijgen? Bij mij is vooraf al aangegeven dat het zowiezo een inwendige echo wordt, al lees ik hier en daar dat in andere verloskundigenpraktijken ook wel een uitwendige echo wordt gebruikt als eerste echo. Hoe gaat dat bij jullie? Niet dat ik er tegen op zie wat voor echo het is, als het maar een duidelijk (en goed/gezond) plaatje weer geeft van de kruimel !
Ik ook @evia ! woensdag 1 juli echo ook rond die tijd haha. en als het goed is ben ik dan 8wk en 2 dagen. We lopen gelijk op. Ben heel benieuwd naar de echo, en het hartje etc Ik heb een uitwendige echo, en mij is wel verteld dat ik met volle blaas moet komen.
Wat leuk Katee! Ik juist met lege blaas, maar dat is dan ook het verschil tussen inwendig en uitwendig.. Hoop dat ik het niet vergeet. Ben benieuwd hoe al onze eerste echo's gaan zijn en verlopen, duim voor het beste voor iedereen
Ik heb geen instructies gekregen dus ben benieuwd. Ik woon in belgie en hier is het de gewoonte om naar gynaecoloog te gaan. We zien wel, na plaatsing spiraal toendertijd al een inwendige echo gehad, was pijnloos dus.
Ik mag maandag naar de vk voor m'n eerste echo! Vind het heel spannend. Wel pas om 3 uur dus kan van te voren nog even nagelbijten
Ben ook niet echt bang dat het pijn gaat doen, maar het idee dat je niet precies weet wat gaat komen maakt het toch nog weer een stukje spannender voor mij . Gelukkig zijn we alweer een dag verder en kan ik zeggen: volgende week rond deze tijd weten we meer! Veel succes/plezier maandag Denise!
Nog 1 dag Denise, jij mag het spits afbijten... Hoop dat het snel drie uur is voor je ! Laat je weten hoe het was? Wij duimen voor je!
Dankje! Ik laat zeker even wat weten. Gelukkig in de ochtend nog genoeg te doen dus hoop ook dat de tijd vliegt
Ging goed alles is perfect in orde! Hartje ging goed tekeer, alleen paar dagen terug gezet. Maar ze kon het niet goed opmeten in dit termijn. Volgende echo zou het goed te meten zijn 😄 Ze dacht ook even dat het er 2 waren maar het was er toch echt maar 1tje haha