hoi, wie weet een huisje met als extra`s bv een stoomcabine, zonnebank, openhaard? sauna`s zijn we niet zo weg van. ik weet dat center parcs ze heeft maar vind dit niet meer betaalbaar! het mag een prive huisje zijn of op een bungalow park dat maakt niet zoveel uit. gr zohra
het hooge holt in gramsbergen. die heeft finse chalets met sauna en zonnebank. bij Landal in Rabbit Hill hebben ze een echte openhaard. weet niet of er huisjes zijn met een bubbelbad of zo. Marveld recreatie in groenlo heeft geloof ik huisjes met bubbelbaden. succes met zoeken
ik lees ff mee heb je ook al op sunparcs.nl gekeken? wij gaan mss daar heen in oktober een week ben dan 525 kwijt in het luxte huisje is met sauna het park is heel leuk..ben er al een keertje geweest.
Sowieso heeft Landal dit soort huisjes. Toevallig onlangs geweest op Landal de Vers....heerlijk met sauna, zonnehemel en ook vaatwasmachine. Maar er zijn veel meer parken waar ze dit soort huisjes hebben. Kennisje is net terug van Land van Bartje (ook Landal) ook prachtige luxe huisjes daar. Kijk maar eens op de site van Landal!
P73 van het Land van Bartje weet ik die hadden wij laatst, maar het binnen zwembad is daar bijna niets ( vinden wij ) en ook het zwembad op de Vers is weinig in onze ogen... maar wel een leuk park wij denken met zwembad meer aan het zwembad a la cp...mag ook iets minder maar wel die kant op dus wie nog leuke parken weten met zo'n zwembad en het is een andere firma dan cp of landal en huisjes met zonnenbank en/of sauna de tips zijn welkom!
Klopt dat de zwembaden niet veel voorstellen in de parken die ik noemde. Echter onze kindjes zijn nog zo klein die doen we nog geen plezier met een golfslagbad of iets in die zin. Dan kies ik liever voor iets kleiners wat dan ook weer overzichtelijker is.....Ms. over een paar jaar. Ben benieuwd op welk park jullie keuze gaat vallen!
ik las net op de site dat bij de Efteling in het nieuwe park Bosrijk ook wat luxe huisjes zijn met een buitensauna.