Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Amai, da's ook ff slikken! Krijg het er helemaal koud van. :( Een kindje gezond en wel op de wereld zetten, 't is toch echt een klein wonder. Veel sterkte!

2. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    @happy: oh zo erg zeg. Dan denk je de 3 gevaarlijkste maanden voorbij te zijn. Loopt het nog mis :(

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo!
    sorry dat ik jullie verwaarloos hier!!! Tis zo druk met de verbouwingen, altijd maar vegen en dweilen en 'vluchten' voor het lawaai met baby en hele hebben en houden... daarbij zijn we allebei ziek (keelontsteking)
    Wat er zeg happy! Moet er niet aan denken!!!
    En juist dan begin je het babytje te voelen en zo he... :(

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ ineke: Beterschap meid! En ocharme Mila, ook weer ziek.

Heb je PB gehad maar nog geen tijd gehad om te reageren. Maar het komt nog ;)

5. siske89

siske89 Niet meer actief

@nijntje: Ja met de verbouwingen gaat het super goed. Tegen 18 april moet de achtergevel van het aangebouwde stuk eruit want dan komen ze al om een nieuwe muur te zetten en om de ramen op te meten voor de glaspartijen achteraan. De middenmuur is er ondertussen helemaal uit. Moest je geïntereseerd zijn in de foto's, ze staan op mijn facebook. Als je mij je naam stuurt kan ik je toevoegen ;)
    Hopelijk alles weer beter met Wardje nu?

@happy: O nee zo verschrikkelijk om voor een tweede maal een kindje te verliezen dat wens je niemand toe natuurlijk :( Ik krijg rillingen als ik het lees...

6. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    @ happy: :(:( dat is idd slecht nieuws. Pff, moet lastig zijn. Ergens nog een geluk dat er al twee kindjes zijn, ze moeten door hé, ze hebben twee redenen om vooruit te kijken al, en niet te diep weg te zakken. Maar wat verschrikkelijk zeg. Ik hoop dat ze veel steun hebben aan elkaar en aan hun omgeving.
    Tis zoals nijntje zegt: een kindje krijgen is echt een wonder... zo besef je dat wel weer...:(

Dat fietsstoeltje steunt inderdaad NIET op de bagagedrager. Raar hé. Maar op die manier vangt het stoeltje wel alle schokken op en zit het kindje heel erg op zijn gemakje ;) Den onzen valt zelfs gewoon in slaap! haha!

@ siske: leuk dat de verbouwingen vooruit gaan!heb je al beslist wat je wil gaan doen?

@ nijntje: fijn dat ward beter is! tis toch altijd zielig zo'n ziek kleintje...

@ ineke: we verstaan dat hoor ;) Ik denk dat het inderdaad heel erg druk is bij jullie, en zeker met nog zo'n kleintje. Wanneer gaan de verbouwingen ongeveer gedaan zijn, of is dat moeilijk inschatten? Veel beterschap in elk geval!

Hier alles goed. Ewout heeft gisteren wel 3 keer een lekkende kakapamper gehad!!! En grappig dat hij het vond, haha. Twee maal thuis en eenmaal op de crèche. Dat is bijna nog nooit gebeurd, begrijp het niet goed, zelfde pampers (de gewone baby dry van pampers), en geen slappe stoelgang... tis een plaagbeest zeker?

Voor de rest blijft hij achteruit kruipen, hij geraakt overal, maar in achteruit :D hij zal plots wel doorhebben zeker dat het ook anders kan?

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
  8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb de active fit voor overdag, omdat de baby dry niet goed absorbeert als hij plattere kaka heeft. Voor 's nachts heb ik wel baby dry omdat die veel beter urine absorberen.
    Zit nu nog overdag in nr 3 maar ze beginnen echt op z'n kleinste te geraken. heb nog 1 doos van 100 staan, dus die gaan er nog door. Maar nu met z'n ziek zijn ook niet de moeite gelekt, dus dat zit nog goed. ;)

Hihi, hele tijd achteruit :) Ken er nog zo, en poepschuivers ipv kruipers ken ik ook :D

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
  10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
  11. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    ook gestemd :)

Heb inderdaad ook de indruk dat active fit voor overdag beter is. Maar in het weekend als we thuis zijn, gebruiken we nog altijd de herbruikbare luiers, hij kan er nog altijd in, en daar hebben we geen accidentjes mee ;)
    Heb al 3 dozen active fit maatje 4 staan, dus dat komt in orde dan! Ewout draagt al lang maatje 4, maar Ward is wat smaller hé.

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja... ;) Zaterdag zat hij op 7,500 kg.

Awel, ik heb een tijdje geleden er nog aan gedacht om die herbruikbare luiers aan te schaffen. Hij had toen regelmatig uitslag, van de tandjes wel, maar toch.

13. happy3

happy3 Niet meer actief

@Ineke, is het de eerste foto als je op de link gaat staan ? Wil wel juist stemmen:p

Oei ik reageer 1 van de dagen wel verder, pruts is wakker;)

14. siske89

siske89 Niet meer actief

Hier een bezig weekendje gehad. Vrijdag naar Freddy De Vadder gaan kijken (kreeg plots te horen dat ik gratis mee binnen kon). Zaterdag dan van het zonnetje genoten in mijn tuin terwijl mijn moeder mijn vijvertje uitkuiste (4 levende vissen gevonden in dat vuile sop) en dan nog naar de winkel geweest, heb een leuk tafeltje voor buiten gekocht hihi :p Vandaag dan naar een vriend geweest in het ziekenhuis die gisteren in een redelijk zwaar auto-ongeluk heeft gehad en daarna naar de boekenbeurs geweest in Kortrijk :)

@kat: Ik heb nog niet beslist wat ik ga doen. Moet wel effe lachen als ik je berichtje lees ivm dat Ewout alles achteruit doet :D

@ineke: Gedaan! :)

15. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    voila, de eerste nacht zonder mijn spookje heb ik overleefd!!! ik moest twee dagen weg voor het werk, en dat betekende mijn eerste nacht zonder Ewoutje...
    Maar mijn man had heel wat foto's op een e-book geplaatst (ik heb nog een prehistorische GSM zonder foto's ;)), dus ik kon er tegen :)
    Maar was toch zoooooooo blij toen ik terug thuis was en zijn kleine warme lijfje dicht tegen me aan kon drukken hoor!

Hoe gaat het hier met de andere meiden?

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ Kat: Oh zo erg als je ze moet achterlaten eh. Hoe is het voor de rest met Ewout?

Hier alles ok. Ward is weer helemaal goedgekeurd door K&G. We zijn goed bezig, alles was ok wat we deden. Hij weegt nu 7,550 kg en is 71 cm. Allebei minder dan het gemiddelde, maar hij blijft mooi de curve volgen. ;)

17. siske89

siske89 Niet meer actief

Joepie ik ga hoogstwaarschijnlijk op reis naar Salou met een ex-schoolvriendin. Elkaar een hele tijd niet gehoord en nu in eens beginnen praten en plannen zitten maken om op reis te gaan samen. Zij is ook alleenstaand en heeft een even grote kinderwens als ik dus das wel leuk om eens te kunnen praten met iemand die er hetzelfde over denkt. Ik kijk er echt zo naar uit! :D

@kat: Ik kan best wel geloven dat je blij was je kleine mannetje terug te zien :)

@nijntje: Goed dat Ward terug goedgekeurd is en zolang hij de curve blijft volgen gaat het goed zou ik zo zeggen :)

18. siske89

siske89 Niet meer actief

En nog even wat goed nieuws :p
    Ben vandaag voor het eerst bij de osteopathe geweest en ze denkt misschien wel iets te kunnen doen aan mijn rugpijn! Na 2 jaar heb ik eindelijk weer een beetje hoop!

19. Kat12

Kat12 Bekend lid

3 sep 2009
    578
    0
    0
    super siske!!! osteopaten kijken er soms anders naar dan kinesisten hé. Ik duim voor je!
    En op reis naar de zon zal je veel deugd doen :)

Met Ewoutje alles goed, ondertussen heeft hij ook het knarsetanden ontdekt, alhoewel die tandjes er al zo lang zitten ;) maar na twee dagen niet veel anders doen, is hij er vanzelf weer mee aan het stoppen gelukkig.
    Volgende week moet ik ook naar KenG, verlang al om weer eens alles te horen hoor.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ siske: Leuk, op vakantie naar de zon! Kan je fijn bijpraten met je vriendin. En osteopaten kunnen idd een oplossing bieden. Ben er ook geweest voor m'n migraine, maar daar konden ze me niet mee helpen. Hopelijk heb jij meer geluk! ;)

@ Kat: Ah, ook knarsetanden! :) Hier de ene dag al meer dan de andere.
    Ben benieuwd hoe groot en hoeveel hij weegt! Zal wel wat meer zijn als Ward :D Van hetgeen ze zeggen op K&G trek ik mij niet zoveel aan. Toen die verpleegster de eerste keer thuis kwam iets na de bevalling, die had niets anders dan commentaar. Niets was goed wat we deden en gaf je echt een slecht gevoel. Maar we zijn gewoon doorgegaan hoe we bezig waren en toen we ze een paar weken later zagen zei ze dat het nu allemaal veel beter was wat we deden. Deden precies hetzelfde... *zucht* Dus vandaar... Maar 't is wel altijd fijn om te horen dat je het goed doet en dat je kindje het goed doet. :)

Hoe gaat het met de thesis? Vlot het wat?

Deel Deze Pagina