Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ocharme!

Hier is de verkoudheid ver door. Snottebellen zijn er bijna niet meer, maar nog wat hoesten. Maar de ha zei de vorige keer dat dat minstens 2 weken kon duren voordat dat helemaal weg was.

Er staat ook weer een tandje op doorkomen, dus dat zal ook niet meer lang duren. Maar hij is niet moeilijk ofzo en slaapt gelukkig nog steeds goed.

2. siske89

siske89 Niet meer actief

@ineke: Het is altijd leuk als de werken goed voor uit gaan hé. Hier begint de metser woensdag moet de achtermuur terug op te bouwen. Want nu loopt mijn leefruimte gewoon naadloos over in de tuin. Gelukkig woon ik er niet ;)

Amaai wat een verhalen ivm die winkels zeg hier! Toch ongelofelijk hoe sommige winkels zo mensen kunnen 'oplichten' hé.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Alle nu, met dit prachtig weer is dat toch leuk :D

Ik heb van het weekend de gang boven weer wat meer kleur gegeven. De muur die ik geprimerd had, is in kleur gedaan. Zo mooi! Had wel geluk, want kwam net toe met de verf, heb nog net een bodempje over in de pot! Manlief heeft 2 dagen vrij en gaat verf bijhalen dan kan ik verder.

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja en de winkel ging me terugbellen (gisteren)... NIET dus!!!
    afzetters!!!

Joepie! Mila en ik (en waarschijnlijk massa's anderen) komen op 3 mei in de Flair :)

nijntje, leuk!!! welke kleur?

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ah dan ga ik de Flair nog eens kopen! ;)

De kleur is Fine Taupe van Levis. Ga proberen een foto te maken en op fb te zetten. Maar het is maar de eerste muur die boven klaar is. Wil nu eigenlijk ook verder op onze slaapkamer. Daar moet de plafond en de schuine kant onder het dak nog, maar manlief moet dat schuren en aan de stopcontacten bijplakken. Laat dat nu juist iets zijn wat hij niet graag doet... ;) Heb achter z'n veren gezeten gisteren :D

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Net naar Premaman gebeld. De beker van mijn babycook is helemaal aan't barsten... :x Ik heb precies geen geluk met die dingen. En ze kosten nochtans genoeg! Morgen ten laatste binnenbrengen, dan sturen ze hem donderdag op. Zit ik weer zonder, pas de derde keer ;) (vorige keren was het de Avent die opgestuurd moest worden).

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    HE Nijntje, echt niet leuk zeg... je hebt inderdaad pech precies!!!

Flair => Moesten ook wat vraagjes invullen en zo... er komen precies wel veeeeeeeel foto's op te staan zo te horen... hopelijk zijn we toch nog zichtbaar he!

8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tja, dat kan je hebben met elektrische toestellen... Maar vervelend, dat wel. Goed dat we het fruit nu al rauw zijn beginnen geven.

Dat gaat dan zo'n hele special zijn in de Flair. ;)

9. siske89

siske89 Niet meer actief

Met dit weer vind ik het wel fijn om in mijn tuin te zitten. Die metsers hebben wel iets als ze in zon werken haha :D

Allé kzal me dan ook nog eens een flair aankopen ;)

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Hier kom ik ook nog eens... Al van 3 april niet meer online geweest (op zp dan toch) oeps!

Maxim's 1e tandje is door sinds week of 2, super cute, en als ie mij bijt en ik zeg "auw auw" dan lacht ie zich te pletter :D

Lopen doet ie nog niet (en wij maar denken dat hij zeker met maand of 9/10 al zou rondhobbelen, niet dus hihi)

Nijntje: klote van die babycook! Kost het zoveel en dan kun je er nog niks mee...

Mila: tof, in de flair! Draagzak: wij hebben draagdoek, tricot slen, super handig! Kan vriend ook dragen maar doet (deed) hij amper, ik droeg hem altijd. (nu altijd buggy, als ik ver moet wordt het anders nogal zwaar)

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja echt stom! Blijkbaar omdat er geen BPA meer in zit barsten die dingen. Ben ik vet mee... ;) Heb er nog niets van gehoord, hoop dat ze snel bellen.

12. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Wat is die BPA eigenlijk? Wat krijgen ze daar van? Staat wel op alle flessen
    "BPA vrij". Geen kat die weet wat het is! Maar goed...

13. happy3

happy3 Niet meer actief

Bisphenol-A, heb effe gegoogeld.

Was net mijn dochter kwijt, zat ze onder de trap gekropen (is dichte trap die in living staat), gelukkig op tijd gevonden want 2' later ligt ze te slapen, voor hetzelfde geld, valt ze onder trap in slaap.:D

14. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ja wist wat de lange versie was ,maar waar gaat dat over vroeg ik me af ;)

Gelukkig dat je ze optijd hebt gevonden! :D

Toen ik 1 of 1,5j was ben ik eens onder de auto in slaap gevallen..

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Da's een of andere 'giftige' stof. Op zich kan het geen kwaad, vroeger zat dat altijd in de flessen ed. Maar toen werden er amper microgolfovens gebruikt. Nu wordt dat volop gebruikt om flessen op te warmen. En door de golven van de microgolf, zouden die giftige stoffen vrij komen. zo hebben ze het mij uitgelegd.

@ happy: Soms heb je ogen te kort he ;) Gelukkig heb je ze op tijd gevonden!

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Ah okee :) Dankjewel!

17. siske89

siske89 Niet meer actief

@meisje89: Onder de auto? :$

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Net telefoon gekregen, babycook is terug in de winkel. Heb een nieuwe pot gekregen. M'n mama moest namiddag net de stad in, dus is ze hem halen.

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Maar goed he! Het heeft lang genoeg geduurd... begin al bang te worden voor de mijne!!! wij starten volgend weekend ZO spannend :)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oh leuk!! :) 't is een fijn ding hoor. Ga je met groenten of fruit beginnen?

Ze zeiden gisteren tegen m'n mama dat ik nog dikwijls voor een nieuwe pot ging komen... ;) Fijn vooruitzicht. :x

Oh meiden, het wordt prachtig weer dit weekend!! Morgen gaan we het zwembadje opzetten. Kan hij fijn spetteren :p Vannacht al maar korte broekjes gewassen, dan is hij helemaal klaar voor de zomer :D BBQ zal ook wel aangaan.

Deel Deze Pagina