Ineke: oh leuk verlof! Ik nog tot vrijdag werken en dan 1 weekje verlof Heb Koppen niet gezien, zat toen id douche denk ik Nijntje: waauw al bijna alle tandjes, Maxim heeft er nog altijd maar 2
Hihi, die komen wel hoor Hoe doe jij dat nu met stukjes geven? Ook gewoon grotere stukjes geven of hou je er rekening mee dat hij nog maar 2 tandjes heeft? Een collega van m'n zus heeft een zoontje dat 3w jonger is dan Ward en die geven grotere stukjes dan ons. Maar hij verslikt zich heel vaak, omdat hij ook nog maar een paar tandjes heeft en het dus helemaal niet kleiner geknabbeld krijgt. Vandaar mijn vraag Koppen heb ik ook niet gezien. Ik mijd zo'n uitzendingen meestal. En lag gisteren ook vroeg in m'n bedje.
goh ik kijk toch dat ie bij banaan en brood toch niet tè veel in z'n mond steekt. Soms als hij het niet gescheurd krijgt met z'n 2 tandjes dan wil hij het er wel eens gans induwen, dat is altijd wel opletten dan. Bij sandwich maak ik altijd zelf stukjes, want daar heeft ie het veel sneller, en heeft toch al keer of 2 a 3 serieus vastgezeten :s verder eet hij toch vrij vaak wel stukjes. Bij harde dingen doe ik ze wat kleiner, vlees ed, hardere groenten. Maar als het vrij slap is zoals aardappel ed dan geef ik gewone stukjes, die plet hij dan tussen zn tandvlees
Ja vlees knabbelen gaat hier ook niet altijd even goed. Kalkoen, kip, gehakt dat gaat allemaal goed. maar de cordon-bleu van vorige week heb ik na 5 min toch maar uit z'n mond gepeuterd, want dat kreeg hij niet geknabbeld. Maar varkensvlees is ook taaier om te eten. Want de hesp en kaas was wel op
Die tandjes toch Is inderdaad opletten voor verslikken. Op het werk hadden wij een kindje die nog 4 oudere brusjes had en die propte gewoon alles naar binnen om zeker zijn deel te hebben. Maar daardoor verslikte die zich ook erg vaak.
Ik ga zo eventjes nog een klein fietstochtje maken met zoonlief. Wil een kilo of 3 kwijt en probeer dan elke dag wat beweging te hebben. En met dit weer is het leuker op de fiets dan op de hometrainer Hoe is het met de rest?
Leuk zeg! Veel plezier! Hier de laatste tijd wat miserie gehad. laptop crashed, binnengedaan en dan na een week terug. 1 uur later opnieuw gecrashed en dus weer binnen mogen doen (155 euro in totaal moeten betalen) en daarnaast nog eens mijn gsm die zijn kuren kreeg en dus ook een nieuwe moeten kopen :x Voor de restwaren het hier in het dorp feesten dit weekend en twas ferm de moeite. Nu serieus moe
Ai, dat zijn zo van die onverwachte kosten... Hier was mijn gsm ineens raar aan't doen toen ik net bevallen was. Ben je iedereen aan't bellen, reageert dat ding niet meer... Hoe is het met de verbouwingen van het huis?
Ja al die kosten zijn niet leuk, vooral omdat ik eigenlijk best wel krap bij kas zit gezien ik enkel een uitkering krijg. Omdat ik niet kan gaan werken door mijn rugproblemen. Dat lijkt me inderdaad wel een heel slecht moment als je gsm het dan laat afweten. De verbouwingen lopen redelijk vlot eigenlijk. Nu met de solden hebben we de meeste dingen gekocht (frigo, vaatwas, keukenkasten, bureau, barkrukken, de meeste materialen voor de badkamer...). Electriciteit is nu gelegd, nu nog de waterleidingen en dan normaal eind augustus / begin september de ramen erin langs achter. En daarna kunnen we beginnen met de keuken en de badkamer te instaleren en alles verder af te werken. Nog 4 maand te gaan en dan moet ik er in kunnen...
Hoe gaat het hier nog met iedereen? Ik ben nu vol op aan get recupereren van een weekendje festival. Ik ben echt stikkapot gezien 3 dagen met krukken rondlopen op een festival niet zo aan te raden is. Gevolg: veel pijn maar wel een enorm geslaagd weekend
Hallo dames ik ben nu aan het kijken om te testen, doordat ik 3dagen overtijd ben. De testen met clearbleu waren tegengeslagen, zag zelfs geen controlestreep Dusja....
Spannend! Maar heb al vaker gehoord dat voor de clearblue het hcg-gehalte al vrij hoog moet zijn. Heb je die van kruidvat al eens geprobeerd? Zijn er 2 voor 5 euro. Ik testte 1 dag na NOD al positief met een vette streep. Dus wie weet jij ook? Zijn jullie al lang bezig voor een kindje?
Dank u dank u dank u Maarja probeer toch nog niet te hard van stapel te lopen, morgen test ik zowiezo opnieuw en er kan ook nog vanalles mis lopen é we weten maar nooit!!!