Ik heb vandaag even een dipje. De man die voor mij als een 2e vader was zou vandaag 45 geworden zijn. Binnen 5 dagen zal het 2 jaar geleden zijn dat hij stief. Ik mis hem echt
veel sterkte voor de komende dagen, is nie eerlijk hé, zo'n jong iemand moeten afgeven, en dat gemis dat blijft .
Dank jullie wel voor de steunende woorden. Het is inderdaad enorm oneerlijk... En ik mis hem nog steeds evenveel...
Waarom ben ik toch zo'n piekeraar? Pfff het doet me echt geen goed. Ik zou hier zo het hele verhaal nog eens kunnen zetten maar moesten jullie het willen weten ga jullie doorverwijzen naar mijn toppic in de lounge Effe mijn hart luchten Voor de rest niet echt wat nieuws te vertellen.
Hey hey girls! Ik ga niet alles teruglezen maar meld me hier ook even aan. Ik ben van België (uiteraard), ben 28 jaar jong en sinds juni 2010 getrouwd met de man van mijn dromen. We gaan nu voor ons eerste kindje. Hopelijk mag dat er snel komen! Groetjes allemaal!
Kimmytje, welkom hier, en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen Nijntje, is hier idd erg rustig hé, alles goed met jullie ventje? Hier is het stilletjes, vorige week was ons meisje ferm ziek, met helse nachten tot gevolg, nu al 2 dagen dat ze pas wakker wordt rond 10u , ik klaag nie zalle
Ocharme! Ja de nachten zijn niet min als ze ziek zijn he... Maar wat een luxe, tot 10u slapen! Hier net een verkoudheid achter de rug. Komt nu goed los, maar het neuspeertje is z'n beste vriendje niet... Nu gaat het iets beter maar nog altijd tegenwringen als ik er mee af kom. Voor het overige is het een zeer actieve peuter die volop de wereld aan't ontdekken is. Vanavond is hij voor het eerst op de salontafel gekropen We hebben onze handen vol Maar 't is een zalig kind, bijna altijd goed gezind, lacht altijd...
Thx voor het verwelkomen! Ik denk dat er hier niet voldoende Belgische dames aanwezig zijn om dit topic echt 100% levendig te houden. Of vergis ik me daar in? Zijn er mss meer dan we denken?
Hebben jullie ook zo'ne held , hahahahha, ik heb er ook zo ééntje rondlopen, kan je echt geen 5 sec uit het oog verliezen, of ze zit ergens op waar het echt niet hoort, maar idd zalig hé die kleine mannen (vrouwen in mijn geval) Maakt die onderbroken nachten dan ook weer goed
Hoe meer zielen hoe meer vreugde Ik denk dat hier toch redelijk veel Belgische dames rondlopen op het forum , maar ze vinden de weg niet naar dit topic Zitten jullie ook op het bekende belgische forum??? Vind persoonlijk hier aangenamer.
Yeah Ik kom hier echt raar of zelden iemand van België tegen, mss zit ik in de verkeerde topics? Ik doe enkel dit forum, had het eigenlijk niet met forum's, tot ik hier kwam. Welk forum is dat dan? Van welke provincies zijn jullie trouwens? Ik van Antwerpen. Grtjs
9maand ik kom van limburg, woon op 6km van de grens met provincie Antwerpen, dus naast jou deur Jullie zijn op weg naar jullie eerste kindje? Spannend. Hier is er eentje weer lekker aan het uitslapen, sinds gisteravond 21u in haar bed, maandenlang heeft ze 's nachts ons onderbroken nachten bezorgd, maar dat maakt ze helemaal goed,ze heeft geluk dat ik deze week niet met de vroege moet gaan werken, anders moet ze om 6.30u opstaan met de papa
Oh Limburg Das idd niet ver! Ik woon zowat in het midden van Antwerpen, in het kleinste stadje, of toch 1 van de kleinste
mijn schoonzus werkt op de Meir (wordt zo toch geschreven hé?????) ze komt van Antwerpen, maar is voor de liefde verhuist, ze woont nog steeds op Antwerps grondgebied,