Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Er zitten er hier redelijk wat, maar niet iedereen heeft het in z'n profiel staan van waar ze zijn. En als je dan nog in een ander clubje meeschrijft, is het voor sommige moeilijk om het allemaal bij te houden.

Ik zit niet op het bekende belgische forum ;) Heb het overwogen, maar 2 forums zag ik niet zitten. Zeker niet toen ik hier nog moest uitzoeken hoe alles werkte en nu geen zin meer omdat ik hier toch een aantal heel fijne contacten heb opgebouwd. ;)

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Limburg :)

3. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Word zo geschreven ja :)

Maar dat is niet mijn winkelstraat, geef mij maar Wijnegem Shoppingcenter of de leuke winkelstraat in mijn stad(je) :D

4. Kimmytje

Ik vind het hier ook gezellig, heb me al een aantal keer voorgenomen om te minderen of me hier af te schrijven maar lukt niet...

Ook ik heb hier een aantal fijne contacten gelegd en met sommigen deel ik zelfs al FB :)

Iedereen is hier trouwens precies van Limburg :)

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zalig! :D Ik ben altijd zo ongerust als zoonlief weer eens een nacht doorslaapt dat ik wakker schiet en eens ga piepen :) Maar meestal moet ik enkel nog op om z'n tutje te geven en dat is automatische piloot geworden. Soms kan ik 's morgens niet meer zeggen of ik ben moeten opstaan :p

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wijnegem vind ik ook tof om te winkelen! Veel toffe winkels ook. Want ga eigenlijk altijd in Maastricht winkelen (is vlakbij voor mij), Hasselt zegt me niets meer en vind daar m'n weg ook niet.

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Limburg is goed vertegenwoordigd :D

Ik zit ook met een aantal op fb, voornamelijk de juni-mama's. Ben wel wat voorzichtiger geworden, leer liever iemand wat kennen voor ik iemand toevoeg.

Minderen met schrijven lukt hier niet :) Thuis geraak ik amper op pc, zeker als zoonlief wakker is. Gelukkig kan ik tijdens m'n werk hier wat langskomen (shhhhhttt!) :) :D

8. Kimmytje

Precies zo ja! :)

Is bij mij ook zo hoor, eerst wat beter leren kennen en dan kan het soms wel.

Hihi, jij ook al?! Schandalig :p:)

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maar denk dat jij misschien nog een grotere kwebbel bent als ik zie hoeveel berichtjes jij hebt sinds april! :$ :D

Zit jij ook op je werk op zp?

10. Kimmytje

Hihi, nee hoor, helemaal niet :)

11. happy3

happy3 Niet meer actief

effe snel,ga met ventje hapje eten, en hij niks zich nu klaarmaken, morgenvroeg reageer ik uitgebreider, maar moet nu echt iets kwijt, ik kan dus niet van op mijn werk komen piepen:x

Jullie zijn dus echte kwebbels hé, zag net naar jullie aantal berichten, :)

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Eigenlijk zou ik dat ook niet mogen hoor, maar trek er mij niet meer te veel van aan. :) Maar als het druk is kom ik er ook niet toe hoor ;)

Kwebbel, wie, ikke? :p

13. Kimmytje

Hier ook zo, soms kan ik echt niet komen kijken omdat ik veel te veel werk heb maar er zijn ook momenten dat ik heel veel aanwezig ben :)

Ik kwebbel ook niet veel hoor, das maar een gedacht :p

Veel plezier Happy!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En happy, lekker gegeten gisteren? ;)

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zal hier maar verder kletsen, blijft het topic ook lopen :D

@ kimmy: Vakantieliefde? ;)

16. Kimmytje

Hey hey,

Nee hoor, heb hem via FB leren kennen. Hij was aan het reageren op de status van een gemeenschappelijke vriend en ik ook, en zo zijn we aan de praat geraakt :D

3 maanden lang hebben we ge-emailed, gechat enzoverder tot we bloedheet stonden om elkaar in het echt te zien want we waren smoorverliefd en wilden weten of die gevoelens in het echt ook zouden zijn.

Dus, op 1 januari 2009 ben ik naar Spanje gevlogen. Mijn man studeerde daar al 6 jaar.
    Gelukkig maar, moest ik niet zo ver, Colombia zou ik mss niet gedaan hebben :)

Ik had na 3 dagen al een vlucht terug naar huis want dacht "moest het zijn dat het niet klikt in het echt, zit ik daar toch niet te lang vast" ;)
    Maar, vanaf seconde 1, gloeiende liefde hihi... Dus ben ik na 3 dagen met pijn in het hart terug naar huis gevlogen.
    Vanaf dan minstens 1x per maand over en weer gevlogen, ik naar daar of mijn man naar België.
    Juli en augustus zijn we 2 maanden samen geweest. Helft in België, helft in Spanje en daar hebben we gepraat en beslist wat we zouden doen.
    In oktober na zijn studies is hij naar België verhuist en inmiddels zijn we anderhalf jaar getrouwd :)

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wat een mooi verhaal! En zijn jullie hier of in Colombia getrouwd?

Gelukkig dat het pendelen was tussen hier en Spanje, dat lijkt me nog iets wat te doen. Maar voor de liefde doe je alles he ;)

18. Kimmytje

We zijn in België getrouwd :)
    Was de moeilijkste weg maar inderdaad, voor de liefde doe je alles.

We trouwen wel nog voor de Kerk in Colombia, dat staat op de planning voor volgend jaar.
    Moet ik enkel zien hoe ik mijn kleed meekrijg :)

Colombia is overigens een prachtig land :)

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wie weet zul je voor een nieuwe jurk moeten gaan kijken als je zwanger bent :)

Ik ken Colombia eigenlijk niet als land. Verder dan NL, FR, D en Oostenrijk ben ik nog niet geweest :)

M'n nichtje zit nu in Peru voor 6 maanden, stage voor haar studies. Maar dat is toch ook een prachtig land, als je die foto's ziet! Amai! Da's wel een heel ander land als hoe het voorgesteld wordt.

20. Kimmytje

Ik hoop het zo! Maakt me niet uit dan hoor! Voor die reden verstel ik mijn kleed graag of zoek ik wel een nieuwe ;)

Peru kan je vergelijken met Colombia, als je daar foto's van gezien hebt, heb je ongeveer een idee.
    Over Colombia word ook veel gezegd maar klopt ook niet veel van...

Deel Deze Pagina