Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hihihi, en ik ben zo blij dat wij terug boven de P3 zitten met z'n gewicht! :D

Ah dat wist ik ook niet van de spuitjes. Die tegen de klem dat zijn nochtans venijnige in de bovenarm. Ik zette Ward altijd in bad na de spuitjes omdat dat de pijn van de prik in z'n beentje verminderde.

2. happy3

happy3 Niet meer actief

hallo,
    wel alles gelezen maar weinig van onthouden. weet niet bij wie wat hoort dus:
    *Proficiat met Elisa haar eerste verjaardag
    *welkom aan de nieuwe toekomstige mama's, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    *oh K&G, prikjes zijn niet leuk, alhoewel we er hier weinig last van hebben, geef wel altijd bij thuiskomst perdolan suppo :)
    en gewicht en lengte zit hier altijd rond P90, maar nu zal gewicht wel minder zijn.
    *Zuurtje hoe gaat het met jou?

Ons meisje was van het weekend serieus ziek, overgeven en diarree, eetlust was naargelang, en papa was tot maandag op weekend met mijn broer :( pffffffffff en dan gisteravond is het bij mij begonnen , zelfs motilium hielp niet, moest vandaag gaan werken, heb ziek gebeld en dat doe ik normaal nie snel, dus ben echt wel ziek ;)

zondag leuk nieuws gehad, als alles goed loopt word ik in september voor de 2x tante, en ik gun het hun zo, hebben enkele maanden geleden vruchtje op 16w verloren, dus schrik zit er wel in.

ga terug op mijne zetel kruipen, voel me nog net iets te slap.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ happy: Beterschap meid! Heb het ook pas gehad, buikgriep is niet leuk! :)

En een voorlopige proficiat voor de tante in spe! :D Da's leuk nieuws!

4. happy3

happy3 Niet meer actief

@Nijntje thx, tja de buikgriep is zijne ronde aan het doen denk, maar gehad is gehad en hopelijk laat hij ons nu tijdje met rust:D

zie net dat ik in vorig bericht een foutje heb getikt, en ik kan dat blijkbaar niet aanpassen

*welkom aan de nieuwe toekomstige mama's, en van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Moest natuurlijk zwangerschap zijn hé

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Brr bovenarm lijkt me nog enger... maar dat komt misschien omdat ons zoontje zo'n dikke billen heeft :D

Weet eigenlijk niet op welke curve onze kerel zit, ga't eens opzoeken.

6. siske89

siske89 Niet meer actief

Zo, hier kom ik weer even bijlezen ;)

@mobius & sofieke192: Welkom! En proficiat met jullie zwangerschappen.

@nijntje1984: Foto's afdrukken doe ik altijd bij de colruyt maar heel soms zitten daar wel foutjes is :(

7. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
  8. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Oei foutjes???

9. happy3

happy3 Niet meer actief

the lady, is dat jou zus ? Heb gestemd, aan al de andere, Ilona staat hoog gerangschikt, dus mss ook effe stemmen :D , kan maar 1 stem uitbrengen

Hier worden foto's afgeprint via kruidvat, heb er al enkele canvassen laten maken, mooi gelukt.

Morgen is mijn ventje jarig, en ga zelf enkele taarten bakken, hoplijk lukken ze. Anders moet ik alsnog naar de bakker :p

10. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik ben vandaag kunnen gaan kijken naar mijn huisje! Na maanden wachten kunnen we nu eigenlijk beginnen met de plannen en met verbouwen! Ik kijk er zo naar uit om het allemaal naar mijn zin te kunnen verbouwen en in te richten. Het is de bedoeling dat ik tegen 1 december daar intrek :)

@thelady: Gestemd!

@nijntje: Ja op een bepaalde foto zat er een vlekje zwarte inkt net waar mijn oog zat. Zo'n kleine maar toch opvallende foutjes

@happy: Een happy b-day aan je ventje vandaag! :)

11. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    dank u wel!!

Neen, is de vriendin van m'n neef :) Vind sowieso wel dat ze het goed zou doen, dus wil haar graag een beetje helpen door de link hier te zetten...
    Heeft al veel stemmen opgebracht!! Super :D

12. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    huishoudhulp en student dierenartsassistent
    Lummen/Belgie
    Hallo iedereen, Kwek had me hier uitgenodigt nadat ik een oproepje had geplaatst bij: oproepje voor mede forumleden .

Ben in het vorige topic al eens langsgekomen, maar vond het toen wat moeilijk om met iedereen mee te praten.

Hopelijk lukt het nu.

13. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.282
    113
    Centrum België
    Hi, je hebt de weg gevonden ;) Het is hier soms rustig, maar ja, we zijn met niet zo heel veel hier op het forum hé :)

Zie trouwens in je onderschrift dat je op een heel korte tijd 9kg afgevallen bent! Hoe heb je dit gedaan??

14. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    We zijn hier inderdaad in de minderheid en het is toch altijd leuk om ook eens met andere belgjes te praten:)

Zo vliegen de kilo's er bij mij voorlopig nog goed vanaf: vooral geen koekjes en snoep meer eten! Voor de rest: 's morgens 30 gr cornflakes met magere melk, 's middags maak ik extra fruitpap mijn zoontje zijn portie en de rest voor mij:), 's avonds meestal een kop vetvrije bouillon. Die bouillon drink ik ook tussendoor als ik honger krijg. Eén keer in het weekend eet ik een gewone maaltijd, heb ik iets om naar uit te kijken.
    Tot nu toe werkt het goed en is eigenlijk heel goedkoop (altijd handig meegenomen:))

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hey pixiehollow, welkom! Je bent idd goed aan't afvallen! :)

16. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.216
    1.282
    113
    Centrum België
    Pfew, knap dat je dat kan volhouden Pixie! Had allang door m'n knieën gezakt!

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ook hoor! :)

18. pixiehollow

pixiehollow Bekend lid

12 jun 2009
    909
    15
    18
    Lummen/Belgie
    :) honger heb ik eigenlijk niet en slap voel ik me tot nu toe ook nog niet, wel regelmatig zin in vanalles en dan is het tandenbijten!

Ik hoop dat het lukt om op deze manier nog zo'n 12 kilo af te vallen, want ik heb een vreselijke hekel aan sport.:)

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Amaai Pixie, wat goed zeg!!! Het zou niets voor mij zijn vrees ik... Maar ik mag nu ook absoluut niet dieten door alles wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt!

Ondertussen heb ik sinds een week nu ook netelroos AUW AUW AUW jeuk is echt erg hoor! Dan heb ik liever een gebroken arm of zo, ik krab me onozel, zelfs in mijn slaap! Vannacht maakte mijn man me wakker omdat ik zo hard moest krabben en weende... :'( ha kan niets voor me doen ivm borsvoeding en mijn meisje nog te jong is om Fenistil of iets anders in te nemen (kan tot wiegendood leiden anders)
    Ik heb nu een lotion maar die helpt maar 2 uur en mag ik slechts 4 keer per dag gebruiken!!!

Iemand nog tips? Ik heb het van mijn voeten tot armen, gelukkig (voorlopig) niet op buik,borst,gezicht.
    Het ergste is dat ik niet denk dat ik iets verkeerds heb gegeten, eet gewoon zoals anders en ik was al met le chat! Dat is hypoallergeen!
    Vandaag homeopaat/accupuncturist geweest en die denk dat het een mix is van 'troep' in mijn lichaam tijdens hospitalisatie 2 maanden geleden, bloedtransfusie, vermoeidheid, stress en verlaagd immuunsysteem...
    Ben ik vet mee!
    Ik hoop echt dat het snel voorbij is :(

1 positief iets => Mila doet het super en is niet meer zo verkouden :)

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Maar als je die 12 kg kwijt bent, ga je dan terug gewoon eten? Want dan lijkt het me toch dat je het snel terug bij bent niet? Ik heb me eigenlijk nog nooit aan een dieet gewaagd, let wel wat op wat ik eet maar ontzeg me bitter weinig.

@ ineke: Ik geloof nu niet echt in homeopathie, maar denk wel dat wat hij zegt van de bloedtransfusie dat dat steek houdt. Maar een middeltje... Helaas! En je kan er ook niet te veel op smeren, want anders reageer je misschien nog allergischer (bestaat dat woord eigenlijk??? :p)

Super dat het met Mila beter en goed gaat! :D Kan je nog lang van haar genieten of moet je binnenkort ook al terug aan de slag?

Deel Deze Pagina