Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siske89

siske89 Niet meer actief

happy & nijntje: Dank je wel! Jep, super blij! :) Mijn kinderwens hebben we meteen besproken. En gezien mijn vriend tot voor hij mij kende nooit zelfs gedacht had dat hij ooit papa zou worden was dat voor hem wel effen aanpassen. Ik wou hem alle tijd geven die hij nodig had en hem niet forceren ofzo. En ineens zei hij zelf dat hij er ook wou voor gaan eind 2012... en ik super blij natuurlijk :D

Happy: Ik wou altijd al een groot gezin. Ik zou zeggen minstens 3 tot max 5 of 6. Maar das allemaal afhankelijk van hoe mijn zwangerschappen verlopen (ook het verwekken) en hoe de kindjes zelf zijn natuurlijk. Mijn vriend was zelf met 3 thuis en vond dat wel leuk. Maar ik wil er zeker 2.

2. happy3

happy3 Niet meer actief

Morgenvroeg 9 u examen, pffff, stress, stress, stress ik wil die job:D

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    En happy, hoe is het geweest?

@ siske: Amai, da's wel een grote kinderwens! :) Maar je moet doen waar je je goed bij voelt. En als je moederinstinct er 6 wil, moet je dat zeker proberen waar te maken ;) Dat het jaar maar snel voorbij is voor jou :p

4. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    @happy hoe is je exaam gegaan?

@siske 6 kindjes :D lijkt me idd leuk zo een groot gezin maar 4 is de max bij mij hihi (en nu zeg ik te stoppen na 2 :p)

hier: baalweek,ik voel me zo slecht deze week,zowel emotioneel als fysiek.
    Ben het zo beu eh! grrr :x:x

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ha, vervelend! Nog eventjes en je hebt je mannetje in je armen. 't Is een schrale troost, maar hou dat maar in gedachten. van hieruit alvast een hele dikke knuffel!

6. happy3

happy3 Niet meer actief

@Siske, 6 kindjes, zie ik nou niet direct zitten, maar veel plezier ermee ;)
    @Pompeloesje, nog even en jullie ventje is er, ik vond persoonlijk die laatste weken het leukste;) voelde me toen ook echt top.
    @Nijntje, is bij jou de vermoeidheid al wat beter??

Mijn exaam was dus niet wat ik verwacht had van hetgeen ze gingen vragen, maar heb mijn praktijkervaring omgezet in theorie en denk dat het uiteindelijk allemaal wel goed gaat komen, nu nog een maand geduld eer de gesprekken volgen, weet ff niet wat ik eerst wil, zwanger worden of sollicitatiegesprek;) 1 voordeel door die sollicitatie ben ik minder bezig met zwanger worden:D

7. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik had niet zoveel ongemakken op het einde, amper harde buiken, maar die dikke voeten van het vocht en die gigabuik die in de weg zaten... Op 38w was ik het toch grondig beu en toen mocht ik nog 3 weken lopen ;) :D Ach, eenmaal je kleintje in je armen ben je het wel vergeten he ;)

Vermoeidheid is niet echt beter. Ga nog steeds slapen en sta op met migraine... Hoop dat het snel wat mag beteren. Morgen is zoonlief ook wel de hele dag bij me, maar dan genieten we maar extra. En als hij slapen is, maar plat op de zetel ;)

Soms is ervaring beter dan theorie. Theorie is goed maar als je het niet kan omzetten in de praktijk, ben je er ook niets mee. Wel stom dat het zo lang duurt voordat er gesprekken zijn. Maar je hebt wel afleiding genoeg denk ik ;) Ondertussen blijf je gewoon op je huidige werk werken?

8. siske89

siske89 Niet meer actief

Ah maar het moeten er niet per sé 6 zijn hoor, 3 zou ook al erg leuk zijn. Ik wil maar zeggen dat moesten er nog een paar meer zijn (max tot 6 kids dus) dat ik dat niet erg zou vinden ;)

Happy: Ik blijf duimen voor zowel het solicitatiegesprek als je zwangerschap :)

Pompeloesje: Nog een paar weekjes meid! Ik ben nog niet zwanger geweest dus ik weet niet wat je voeld maar toch een heel dikke knuffel van mij!

9. happy3

happy3 Niet meer actief

Pompeloesje, het kort af voor je, heb je alles al in orde?

Nijntje, het gaat precies snel bij jou, al over de 15 weken, voelt dat voor jou ook zo?

Siske, 3 kindjes zou ik mss ook nog wel zien zitten, alhoewel er hier eentje de laatste dagen heel erg vermoeiend is, de leeftijd zeker;) Maar hier worden het er toch echt maar twee.:p

Pfff, mijn lichaam is precies aan het ontpillen, dat had ik de vorige keer niet na het verwijderen van mijn spiraal, misselijk, steken in mijn onderbuik, opgezette buik (maar dat heb ik wel heel dikwijls)
    Zal mijn dochter eens naar de crèche doen, en me nog eens gaan moe maken in de fitness, en daarna met mijn grootouders naar de colruyt;)

10. siske89

siske89 Niet meer actief

happy: Hoe gaat het nu met je?

11. happy3

happy3 Niet meer actief

Op naar ronde 2, was enkele dagen overtijd, maar gisteren veel krampen en vandaag code rood:)
    Zou ook straf geweest zijn dat ik in de eerste ronde al het geluk had mogen vinden, zoals eerder gezegd, zal blij zijn als ik tegen de zomer zwanger ben;)

Siske en hoe gaat het nu met jou?
    Pompeloesje, ben je ondertussen al bevallen?
    Nijntje, bijna halfweg, wat gaat dat snel (op een ander:p)

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik meld me ook nog eens :)

Happy: Wat jammer dat het niet raak is, maar het zou idd snel zijn. Maar het kan altijd he. Op naar ronde 2 vol goede moed!! ;)
    Hoe is het met solliciteren? Al iets gehoord?

@ pompeloesje: Nog max 14 dagen lees ik... Spannend!!! :) Hoe voel je je? Gaat het nog wat?

Hier gaat het idd enorm snel! Voor mezelf ook hoor :) Had (idd had) een aardig buikje maar heb maandagavond buikgriep gekregen, ondertussen 1,5 kg lichter en bye bye buikje... Nu had ik me wel redelijk laten gaan de laatste weken en wilde wat opletten qua eten (niet diëten hoor ;)) voor dinsdag naar de gyn te gaan. Maar dat is dus niet nodig ;)
    Ben vandaag wel terug aan't werk. Zullen zien hoe het gaat.

13. siske89

siske89 Niet meer actief

Jullie iets gedaan voor valentijn?

happy: Ik blijf duimen voor jullie! ;) Met mij gaat het voorlopig goed.

nijntje: Hopelijk gaat het snel weer helemaal beter met je!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Thanx meid :) Vanmiddag weer wat brood met hesp gegeten. Heb wel zin in eten, dus komt wel goed ;) Wel nog erg moe, nog even zien of ik het einde van de dag haal anders neem ik verlof namiddag...

Wij hebben niets gedaan voor Valentijn. Hebben er maar een jaar of 2-3 iets mee gedaan, zijn al 11 jaar samen dus... ;) Jij?

15. happy3

happy3 Niet meer actief

Nog niets gehoord van de sollicitatie, maar ik ken nog mensen die mee gedaan hebben, en ook zij hebben nog niets gehoord, ze hebben nog 15 dagen de tijd, dan zijn de gesprekken;)

Hier begrafenis geweest gisterenmorgend, en moest 's middags gaan werken, ik was pas om 23u thuis. en was al van 8.45u weg, dus doodop, maar valentijn is sowieso niet aan ons besteed:)

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Nog even spannend dus ;)

17. happy3

happy3 Niet meer actief

#697 happy3, 16 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 feb 2012
    Nijntje, klopt het dat bij een tweede je buikje echt wel duidelijker zichtbaar is??? Ik zou graag deze keer mijn familie pas willen inlichten als we zeker zijn dat alles in orde is, alé of toch bijna zeker zijn anders zouden we het pas na de uitslag van de VWP mogen vertellen:p dat is rond de 18 weken.
    In de winter is het makkelijk om het 1 en ander te verdoezelen maar in de zomer gaat dat niet lukken denk ik.;)
    Was je gisteren naar huis gegaan of toch maar blijven doorwerken, een tweede zwangerschap lijkt me idd veel zwaarder omdat er al een kleine pruts je aandacht nodig heeft.
    Veel plezier met de echo dinsdag, altijd leuk om die wondertjes te zien friemelen hé:D

Ik ben er zeker van dat ik mijn examen goed heb gedaan, dus ik verwacht echt wel dat ik op gesprek mag gaan:)

Ik zie net dat mijn dochter alleen in de zetel gekropen is, en van de week stond ze plots naast me boven in de badkamer, pffff, wat wordt ze groot:$

18. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik ga zo dadelijk tickets boeken voor het laatste concert van de Kreuners, zegt me eigenlijk niet zoveel, maar ventje heeft al enkele vrienden warm gemaakt om mee te gaan, en heb dan ook maar aan toegegeven, stiekem hoop ik dat ik dan al een eindje zwanger ben, ga ik echt niet in die menigte staan.

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ben ook aan't denken om te gaan, maar weet niet of ik mijn ventje zo ver krijg :D Moet het hem nog eens vragen. Misschien dat er nog zijn die willen meegaan die we kennen.

20. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Bij Ward zat ik op 8w in positiebroeken, nu pas na 10w. Ik merk niet echt verschil. Wel in m'n gewicht. Heb net eens in Ward z'n zwangerschapsboekje gekeken en daar ging het precies nog sneller omhoog. nu let ik er wel extra op want wil echt niet meer 19 kg bijkomen. Zal toch wel weer vocht gaan vasthouden, daar ben ik wel van overtuigd ;)
    Bij Ward hebben we het op 4w verteld, nu pas op 10w (was toen net kerst)... Dus denk dat het wel van zwangerschap tot zwangerschap afhangt ;)

Ik ben gisteren blijven doorwerken. Ook al ging het me niet, toch maar wat dossiers klaargemaakt dus schepen zal blij zijn ;) Vandaag had ik sowieso verlof, dus dat maakt ook wel veel. Moet wel zeggen dat ik eenmaal thuis was, het me beter begon te gaan. Dat naar die pc turen een hele dag is het ook niet altijd...

Deel Deze Pagina