@kiki80 dat is idd een heel leuke idee dat ga ik ook doen bij mijn dochter @nijntje1984 20 weken echo ik heb naar alle echos uitgekeken maar vooral naar deze dan weet je dat je al in de helft zit dus duurt niet lang meer en je kleine lieverd ligt in je armen
@ kiki: Eerste pakje van m'n zoontje krijgt deze pruts niet aan. Is en blijft van hem En door de hitte toen hij geboren was ook maar 1x gedragen Eerste schoentjes zitten ook in een doos, haarpluk heb ik ergens gelegd (maar weet denk ik wel nog waar) en geboortekaartje plak in z'n album. Heb ook een doosje met alle kaartjes die we gekregen hebben, die heb ik bewust ook apart gehouden. Alleen een eerste pakje kiezen is moeilijk als je het geslacht niet weet... Vorige keer een nijntje-pakje van bij Prenatal. Nu nog geen idee. heb wel een leuke met rood zien hangen bij hema maar twijfel nog of dat wel echt voor een jongen kan... Klinkt als een hele leuke dag die jullie gehad hebben! Ik heb aanstaande donderdag een dagje verlof, zalig met zo'n schitterend weer in het vooruitzicht! @ wazigsnuitje: Nu is het al zo'n echte kindje he. alles zit er aan, dat weten we al van de vorige echo. Hartkamers hebben we ook al gezien, dus op dat vlak ben ik ook vrij gerust dat alles in orde is. Bij m'n zoontje was ik nu al super zenuwachtig... Pfff, hier weer al een baaldag op het werk. 't Is echt niet plezant meer, de sfeer hier. Vanmorgen vernomen dat onze poetsvrouw niet 2 weken ziek is, maar gewoon niet meer komt werken (is wel bijna aan haar pensioen). En dat allemaal dankzij ons geweldig diensthoofd Maar ja, er is toch niemand van de oversten die er iets aan doet. Maar heb het even gehad. Voormiddag al hele voormiddag permanentie, zijn met 7 maar ik zat dus alleen (vergaderingen, verlof, 3/4 werken).
Nijntje, hier beiden ook een eigen pakje. De oudste eentje van nijntje en de jongste een witte van lief met enkel de tekst puur, ook in wit. Roze sokjes, roze mutsje....*snif* wat worden ze snel groot.
@nijntje1984 dat hadden ze toch van tevoren kunnen aangeven? nu zit jij met de stress en dat is het laatste wat je wel kan gebruiken ze hadden toch op zen minst kunnen zorgen dat je gewaarschuwd was?
Zo loopt dat hier de laatste tijd altijd. Je kan niet geloven hoe ik uitkijk naar m'n bevallingsverlof dit keer! Vorige keer met een dubbel gevoel vertrokken, maar nu echt niet hoor. Vervanging wordt ook nog niet aan gedacht, jammer, maar kan het me niet aantrekken. Ze trekken hun plan hier maar. Zo'n mentaliteit krijg je hier op d'n duur... @ kiki: Dat is idd al groot... Vind zoonlief nu al zo groot ineens. Hij gaat al even op het potje bij de pamperwissel, maar sinds gisteren draagt hij geen rompertjes meer maar onderlijfje en onderbroekje. Zo stoer!
dat kan ik geloven dat je uitkijkt naar je zwangerschapsverlof. maar daarna moet je dan weer tegen je zin naar daar gaan dus zou ik voorstellen om toch ook te gaan kijken voor ergens anders te werken misschien? niet nu maar misschien toch na het verlof?
Het werk op zich doe ik wel graag, vooral het contact met de mensen. En heb veel voordelen. 't Is niet dat ik met tegenzin kom werken, maar de sfeer is heel slecht. Als diensthoofd nog eens een burnout zou krijgen, denk dat er een aantal heel gelukkig zouden zijn!
als meerdere mensen al klagen dan zou er toch iets tegen gedaan moeten worden is toch een teken dat je diensthoofd het gewoon niet aankan?
Diensthoofd leeft met haar hoofd in de wolken We zijn 1x naar het hoofd van het personeel geweest, 1 collega uit naam van ons allemaal. Maar dat heeft zich tegen haar gekeerd. Diensthoofd werd erop aangesproken en voelde zich persoonlijk aangevallen door onze collega. Zo heeft ze ook 3 weken aan een stuk buikgriep??? Heeft ze een week griep, zet ze op vrijdag foto's op fb van de cupcakes die ze gemaakt heeft, maandag belt ze opnieuw een week ziek Er zijn genoeg mensen hiervan op de hoogte, maar niemand wil of kan iets doen.
gezellig dan zo kunnen jullie toch niet werken is echt een moeilijke situatie meid maar ok wanneer ga je beginnen met je verlof? ga je vroeger stoppen met werken of pas 2 weken voor je uitrekeningsdatum?
Tja bij zoonlief had ik zoveel voorweeën dat ik op 36w met verlof ben gegaan. Zoonlief is uiteindelijk op 41w geboren En van 36w tot 41w had ik amper een harde buik per dag... Nu ben ik 21 juli uitgerekend en wil ik graag tot begin juli gaan werken. Misschien eerste week ook nog. Maar ga er nu niet meer zo op vastpinnen als vorige keer, bezie het me dan wel hoe het gaat Net heerlijke kermisfrietjes gegeten met de collega's (zonder diensthoofd ) Hmmmm!
Ja, rond 26w is het begonnen. Zijn toen getrouwd, had eigenlijk nergens last van. Maar op vrijdag getrouwd, hele voormiddag foto's gaan maken, 's middags naar stadhuis, 's avonds feestje voor familie thuis. Zaterdag hele dag in de weer geweest en 's avonds een drink gegeven voor vrienden, collega's, rest van de familie. En toen was het zo ver... Ben toen 2w thuis geweest, maar mocht toen van de gyn gewoon terug aan't werk omdat de baarmoederhals nog genoeg in lengte was Mocht toen thuis in m'n huishouden niets meer doen. Erg frustrerend! Had veel liever thuis geweest en dat ik dan m'n huishouden zelf kon doen.
dat geloof ik, je man kan je het dan wel voor je doen maar is toch nooit hoe jij het doet op je werk is dat niet zo een probleem
Op zich gaat het goed alleen heeft ze problemen met boeren. ze eet veel te gulzig en ik probeer het een beetje af te remmen met haar tussen door al ff te laten boeren maar voor de rest gaat het goed af en toe huiluurtjes maar hoort erbij
hallo , sorry dat ik er gewoon kom tussen vallen maar aangezien ik uit Antwerpen kom , zou ik graag wat meepraten ?. ik ben 19 en heb een zoontje van 7 maanden. mn zoontje krijgt zn tandjes door dus vele huiluurtjes in welke regio's wonen jullie ? groetjes
Welkom mama alex! Ik ben uit Limburg. Tandjestijd is een vervelende tijd... Hier heeft hij heel veel afgezien van z'n snijtanden, de rest ging vlotter, nu een dikke kies aan't doorkomen bijna zonder problemen Eerste puntje zit erdoor, maar moet nog verder duwen.