Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    hoe gaat het hier allemaal? hier nu een paar daagjes vrij na het weekend + maandag gewerkt te hebben. Morgen moeten we naar school voor sponserloop bij m'n dochter.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Weekends werken lijkt me niet leuk, maar dan extra dagen verlof hebben erdoor is ook wel fijn. Ben je ook veel thuis voor je kindjes he.

Hier alles ok. Nog even werken tot 19u, dan naar huis om te eten, zoonlief naar so brengen want heb morgen om 8u 20w-echo. Dus weer ff spannend! Maar voel goed beweging, dus op dat vlak maak ik me geen zorgen.

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    ja op zich is het wel fijn dat ik door de week dan dagen vrij ben. maar toch beginnen die weekends door te wegen. Vroeger zei ik altijd: oh ik zou nooit een 9to5-job willen. Maar sinds de kids er zijn, vind ik dat zo erg als ik een weekend moet gaan werken, ook zo de lates. Mja ik heb er voor gekozen he

veel plezier met je 20-weken echo. Dat lijkt bij Matiz zoooo lang geleden he :)

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja die posten zijn niet leuk... Ik werk dinsdag tot 19u, maar elke vrijdagnamiddag vrij. Maar nu weegt dat ook. 't Is thuiskomen en Ward in bed leggen, je kan hem amper aandacht geven terwijl hij het ook nodig heeft...
    Vanaf januari wil ik wel 4/5 gaan werken en dan de woensdag vrij. Baby hele dag naar so en Ward vm naar school. Heb ik namiddag ook tijd voor hem alleen. Denk dat ze daar ook wel af en toe behoefte aan hebben...

Ja, lijkt idd allemaal zo lang geleden en is amper 2 jaar. Maar vindt het laatste half jaar ook zo snel gaan bij Ward. De maanden vliegen echt voorbij, maandag wordt hij alweer 21 maanden!

5. happy3

happy3 Niet meer actief

Tis hier stil, allemaal aan het genieten van het zonneke?

Ik was daarstraks aan het koken en dochterlief wilde graag bumba op pc zien, had haar dus aan tafel op nen stoel gezet, is ze daar afgevallen :$, man, man, man, mijne vriend razend op mij :( eerst effe een gebrul, en toen ze beetje kalmeerde vroegen we waar het pijn deed, wijst ze naar de grond :(, niets te zien aan haar, nu heeft ze wel een blauwe plek op haar voorhoofd.
    Die klimpt overal op, daarnet was ze aan het proberen om op de salontafel te kruipen, gisteren ging ze op haar stoeltje rechtstaan:$, ze heeft zo'n klein zeteltje, zet ze dat voor de radiator en wil dan zo op de vensterbank gaan zitten. Als ik elke's keer zo naar mijn voeten krijg van vriend als ze valt, dan bind ik ze binnenkort vast denk ik:p

Oh ja zijn er hier nog peutertjes die een tutje hebben? Die van ons krijgt normaal sinds haar 6 mnd alleen haar tut voor te slapen, maar de laatste weken wil ze hem echt niet meer in haar bed laten liggen, en als ze er aan denkt wil ze hem constant in haar mond, ik weet niet hoe ik haar dit weer kan afleren, ofja, tenminste zonder al teveel verdriet. Iemand tips?

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Vallen hoort erbij... Hier ook eentje die overal op klimt... Hij gaat rechtstaan op ons bed om te springen... ;)
    Wel lief dat ze op de grond wijst als je vraagt waar ze pijn heeft :D

Ward heeft z'n tutje alleen maar in z'n bedje. Na de vakantie (hij was toen een 13m) hebben we dat naar z'n bed verbannen en hij accepteerde het vrijwel meteen.
    Als hij nu boven is, durft hij het wel eens eruit te halen maar met een grapje nemen we het af en leiden we hem af. ;)
    't was ook wel zo dat hij er eerder al overdag zonder kon, maar van het moment dat hij ze zag, moest hij ze ook hebben.

7. happy3

happy3 Niet meer actief

En ondertussen hebben jullie dus weer vanalles gepost :p

@Nijntje, oh geniet van de echo morgen. Halfweg, joehoe :)
    Leuk dat je op woensdag tijd wil maken voor Ward alleen, beseft hij al dat er een kleintje bijkomt?

@Tihany, ik heb eigenlijk weinig problemen met de weekends, maar ventje vind het niet leuk als ik op zondag moet werken. Maar als de klein naar school gaat gaan, is het wss wel anders. Nu maakt het niet uit of ik door de week bij haar ben of in het weekend hé;)

8. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    tutje heeft Matiz nooit gehad. In het ziekenhuis proberen te geven, maar hij moest er van kokhalzen :). Ben er ergens wel blij om, moeten we het ook niet afleren.

vallen hoort idd bij het opgroeien. Matiz laatst ook een flinke smak gedaan, was op tafel gekropen en er af gedonderd :(

9. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik kan echt niet rap typen :) zo met 3 vingers :p
    ik denk dat ik stiekem haar tutje 's morgens ga wegleggen, ipv dat zij het in haar bedje moet laten liggen. Nu heb ik het net afgekookt , en als ze het niet ziet vraagt ze er wel eens achter, maar maakt geen scene.

10. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    heb niet alles terug gelezen, maar wat heb je aan je vingers?

11. happy3

happy3 Niet meer actief

@Tihany :D ik heb helemaal niets aan mijn vingers, kan gewoon niet typen, ik tik zo altijd met 3 vingers, ik heb 1 jaar (blind)typles op school gehad, maar vond het toen niet belangrijk genoeg om het serieus te leren, en ik spiekte dus altijd, tja daar moet ik nu de gevolgen van dragen ;) Als ik opnieuw op de schoolbanken zat , zou ik het toch anders aanpakken, beetje meer school en beetje minder achter de jongens aanlopen. :) Ik zal mijn dochter dat hopelijk ooit kunnen wijsmaken.

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nijntje, veel plezier bij de echo, ik hoop dat jullie ervan kunnen genieten.
    Hier genieten we inderdaad erg veel van het weer. We zijn veel meer buiten dan binnen. Zo ook weer even in de tuin scharrelen :)

13. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.162
    1.395
    113
    Vrouw
    België
    Nijntje, hoe was de echo? Lijkt idd nog niet zo lang geleden, hoewel het al 2 jaar is ! Hé hé, wat vliegt de tijd toch weer...!!

Tutje: Maxim heeft al vanaf dat ie een half jaar is ofzo, enkel tut als hij gaat slapen. Hij is het zo gewend en krijgt hem anders nooit. Vanaf hij uit bed komt gaat de tut in de lade van de commode. Enkel als hij wat ziekjes is en echt jammert dan krijgt hij hem wel eens, omdat dat troost biedt. anders nooit en dat weet hij ook.

Tijdje had ik hem ook in de auto, dan nam hij hem ook altijd, ookal was hij niet moe. Toen er uit gehaald en dan vraagt hij er wel naar. Even later op de een of andere manier toch weer tut in auto, nu sinds een week ofzo weer niet meer :) Hij vraagt er tussenin wel naar, en soms zit ie dan hele weg te jammeren om zijn tutje, maar probeer hem dan af te leiden door naar vrachtwagens ofzo te wijzen (is ie gek van :D, ook van auto's en "trator" ;) ) En dat helpt ook wel ooit. Toch zeker als ie niet moe is. Merk dat hij veel alerter is als hij geen tut heeft in de auto. Hij babbelt dan heel veel, kijkt rond ed, wat hij een pak minder doet als hij zijn tut heeft!

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Precies 5m vandaag ;)

Hij doet vaak m'n trui omhoog, buikband van m'n broek omlaag en dan wijst hij: 'baby'. En hij aait baby ook, had de roze doos gekregen en daar zat een tutje in (ook Difrax, zoals die van hem maar dan -2/+2m) en zei dat die voor baby is. En hij haalt ze regelmatig eruit, komt dan naar me toen en zegt dan ook 'baby'. De kinderkamer hebben we hem ook zo uitgelegd. Maar of ze het op die leeftijd echt beseffen weet ik niet. Maar hij weet het wel.

Waren zondag op babybezoek bij m'n collega en sinds is hij dus helemaal in de wolken! :D 'Baby' is het enige dat er nog uitkomt :p

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tutje koken of steriliseren doe ik al effe niet meer... Hij heeft ze toch alleen maar in bed. Maak ze wel geregeld proper, dat achter de silicone geen vuil meer zit.

16. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Dat deed ik ook! :) :D Alleen heb ik in het eerste middelbaar al typles gevolgd, toen was het nog niet zo erg :p

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Echo was heel goed! :D Beebje zit perfect op schema, alles zag er goed uit. Bewoog ook weer mooi op het scherm. Wel geen 3D-beeld gehad deze keer, maar ach, alles is in orde, da's het belangrijkste! ;)

Over 5w heb ik pas een nieuwe afspraak. Maar ondertussen is het nog Pasen, gaan we op weekend, dus genoeg afleiding tot 24/4 :)

18. happy3

happy3 Niet meer actief

@Nijntje, leuk dat je zo'n goede echo hebt gehad

pfff, net brief gehad ivm met sollicitatie, niet aangeworven, snap er de ballen van, ben wel bij de betere sollicitanten, hebben ze me tot 2x gezegd, en nu kom ik niet in aanmerking, zal wel weer politiek spelleke zijn zeker? Zit nu wel in de wervingsreserve, maar das toch niet hetzelfde.
    Ben echt teleurgesteld, dat ze dan niets zeggen hé, dan had ik ook niet zoveel hoop gehad :(

19. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Jammer happy! Als je niet in aanmerking zou komen, hadden ze je dat al voor de sollicitatie moeten zeggen, niet nu.

20. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    @happy jammer dat het niks is geworden met de sollicitatie maar volgende keer beter zullen we maar denken

@nijntje fijn dat je echo goed ging heb je trouwens gevraagd wat het wordt of wil je verrast worden?

Deel Deze Pagina