Belgische mama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Elmo, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ siske: Als je scherm kapot is kan je idd best een nieuwe halen. Dat kost zoveel dat je beter een nieuwe kan kopen. Hopelijk heb je iets gevonden?

@ wazigsnuitje: Hier ook heerlijk genoten gisteren van het mooie weer. Zoonlief z'n verjaardagscadeau al onverwacht gekocht. hij krijgt een schommel met glijbaan en we wilden gaan bestellen maar het was op voorraad. Moeten nog net de trap gaan ruilen want die is helemaal kapot aan 1 kant (stuk hout af). Vrijdag zouden we dan normaal de nieuwe trap kunnen gaan halen. Alleen is zoonlief nu zo ontgoocheld dat hij nu niet kan 'sho' (schommelen ;)) omdat het op 't moment wat regent... Ai ai, hoop dat het snel droog blijft want anders zit ik hier de hele dag met een ongelukkig kindje... Hij heeft gisteren al serieus genoten! :)

2. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    nu schijnt hier het zonnetje gelukkig maar toch niet meer zo mooi als gisteren maar alles beter dan regen. fijn dat je zoontje zoveel plezier heeft van zijn cadeautje :D maar toch ook jammer van die trap

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja ik dacht dat het vandaag een verregende dag ging worden? Heb net de lakens gewassen, zometeen maar buiten hangen. Wie weet krijg ik ze nog helemaal droog! En 't is ook weer lekker warm. Had op VTM naar de prognose gekeken: maandag en dinsdag 80% kans op regen, daarna mooi weer met temp van rond de 24° voor de kempen!

't Is gelukkig aan de achterkant van de trap dat het hout af is, dus hij kan er gerust op klauteren.

4. siske89

siske89 Niet meer actief

Wat een weertje in West-Vlaanderen vandaag. Wij hebben de hele tijd binnen gezeten wnt het was niet echt uitnodigend om naar buiten te gaan. Lazy sunday! Ik heb net wat geslapen en straks pizza'tje eten :)

nijntje: Ja hoor we hebben er één gevonden. Ze moesten hem wel bestellen want zowel in Wevelgem als Ieper was hij uitverkocht. Gelukkig kent mijn vriend veel van computers, hij heeft zijn eigen pc zelf in elkaar gestoken met alle onderdelen die hij wou. Dat was dus wel een grote hulp om er één te kiezen.
    Wat een leuk cadeau, kan best begrijpen dat hij wat teleurgesteld was door de regen ;)

5. siske89

siske89 Niet meer actief

Deze ochtend naar de gyn geweest. Hij heeft me gerust gesteld, alles ziet er helemaal in orde uit. Zowel mijn vriend als ik zijn echt opgelucht. Ik heb wel een andere pil gekregen nu en we zullen zien of in nu wel een regelmatige cyclus krijg...

6. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    @ siske: Gelukkig dat alles in orde is, een hele geruststelling! Eigenlijk wel gek dat je zelfs met pil onregelmatig bent. Dat hoor je niet zo vaak.

7. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    @siske welke heb je nu gekregen?

8. siske89

siske89 Niet meer actief

nijntje: Ja, kan zijn omdat de pil niet meer pakte bij mij wat ik op zich wel raar vind maar het kan dus... Ik kreeg midden mijn cyclus mijn maandstonden of ik kreeg ze 9 dagen later dan mijn laatste pil of ik kreeg ze niet... Dus mijn hormonen sloegen ook tilt!

wazigsnuitje: Ik heb nu Cilest gekregen

9. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Een lichaam kan soms raar doen op vlak van hormonen... Nu maar duimen dat deze werkt!

Pfff, ik smelt weg vandaag! Iedereen denkt dat ik het zo moeilijk heb met de warmte omdat ik zwanger ben, maar anders heb ik dat ook hoor ;) Vind de zon fijn, maar dit weer is me te warm. Ben blij dat zoonlief er zo goed mee om kan, hij heeft papa zijn genen op dat vlak ;)

10. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik ook is echt veel te warm nu pas op vind het wel fijn dat het mooi is maar ben het niet gewoon :p ik moet ook opletten met jayda zij heeft wat rossig haar dus wat gevoeliger voor de zon maar je zoontje heeft tenminste volle gebruik kunnen maken van zijn nieuwe schommel met glijbaan :D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ja idd! :) En had een kant van z'n schelp (zo'n blauwe zandbak/zwembadje) gisterenavond nog gevuld met water. 't Was toch nog warm genoeg toen ik van het werk kwam, dus kon hij nog fijn ploeteren :)

12. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    had ik ook maar zo eentje dan zou ik er zelf ook in liggen haha nee bij ons is dat niet haalbaar wij wonen op een flat maar vanaf hoe oud mogen we eigenlijk met haar zwemmen? had pas geleden gehoord dat we niet in een zwembad met chloor mogen onder de 1 maar een zonder zou toch wel mogen denk ik he? zo een klein badje ofzo

13. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Een zwembad met chloor mag je gaan na de eerste inentingen. Nu is ineens de regel dat ze niet meer mogen zwemmen of dat het ongezond is onder 1 jaar. Maar wij zijn toen ook een paar keren geweest hoor. Als je zo eens af en toe gaat, kan dat geen kwaad. In Riemst is het op zondagvoormiddag babyzwemmen, heel leuk! Water is dan verwarmd, allemaal kleine kindjes en de mensen daar begeleiden je goed wat je met je kindje kan doen. Is niet zo'n groepsessie.

Een babybadje buiten in de tuin... Geen idee eigenlijk maar denk wel dat je dat kan doen hoor. Wel zien dat het water voor je dochtertje niet te koud is/wordt. Je hebt van die minizwembadjes echt voor baby's, nemen bijna geen plaats in. Denk niet dat die 1m doorsnede zijn.

Ik heb vorig jaar het verkeerde gekocht. Blijkbaar een met een zelfdrijvende band, dus daar moet heeeeeel veeeeeel water in. Manlief had nochtans gezien wat ik ging kopen en kwam daar nadien mee af... Maar 't ligt nog thuis, dus kan nog altijd dienst doen. Maar nu is hij dus nog tevreden met z'n schelp ;)

14. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    lijkt me wel fijn babyzwemmen waar ergens in riemst is dat? man man ik ben eens benieuwd wat ik vandaag ga koken ik heb al gewoon pastasalade gemaakt gewoon broodjes smoss ik zou echt niet weten wat ik kan maken met dit weer heb nergens zin in

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Zwembad Neptunus Riemst

Ik kook manlief z'n zin. Mij smaakt het eten weer totaal niet, krijg ook niet veel binnen, dus kan beter iets maken dat hij lekker vindt ;) Hier was het gisteren ook pastasalade.

16. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    thx voor de link

hier hetzelfde heb nergens zin in en ook niet om teveel achter het fornuis te staan dus wordt het meestal gewoon salades enz vandaag denk ik dat we ons een hamburger ofzo gaan halen maar heb echt geen zin om te koken

17. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik heb gisteren de hele dag bij mijn schoonouders doorgebracht. Mijn vriend had zijn werk weekend dus om het alleen thuis zijn te doorbreken ben ik maar naar daar gegaan. Vandaag ook een beetje binnen blijven. Veel te warm en bijna geen schaduw hier...

nijntje: Ja kan er wel inkomen dat het met een bikke buik een serieus stukje lastiger word! :D

18. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    wij wonen op de bovenste verdieping van de flat net onder het dak en het is echt niet uit te houden zo warm en de zon komt van beide kanten binnen dus bij opgaan en omlaag gaan :cool: als het zo door gaat ga ik een tentje bij de frigo opzetten

19. siske89

siske89 Niet meer actief

wazigsnuitje: Haha ik wil je tentje wel zien staan :p

20. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    als het zo ver komt zal ik het zeker fotograferen haha