zo dames hoe was jullie weekend bij mij was het best druk gisteren babyborrel gehad en volgende week de doop maar dat doe ik alleen met de grootouders en meter en peter wat hebben jullie gedaan?
Een hele drukte, zo'n babyborrel Wij kiezen er specifiek niet voor, maar da's ieder z'n keuze natuurlijk. Wij hebben een rustig weekend gehad eigenlijk. Gewoon genoten van het weer zaterdag, gisterenvm gaan zwemmen (keek al of ik geen kleintje van rond de 3m zag ) en namiddag wat gerust en naar de grootouders.
haha ja had ook gekund natuurlijk nee wij hadden babyborrel en was echt blij dat het gedaan was. was wel gezellig maar druk en dan waren er ook nog een hele hoop niet komen opdagen
hier ook een druk weekend gehad. Hebben zaterdag de verjaardag van de kindjes gevierd. En zondag ben ik met Kiara en een vriendin met haar oudste doch. tertje naar plopsa Indoor geweest
Ja idd Was zondag toevallig ook een clown in de cafetaria, dus Ward een mooie hond gekregen. Na 5 min plofte de oor al stuk, dus clown maar een nieuwe ballon erop geplooid Nu heel duidelijk uitleggen elke keer dat hij er niet op mag drukken. Tot nu toe blijft het hondje nog heel Babyborrel is idd een drukte. Langs de ene kant snap ik het concept wel, maar je hebt zo weinig tijd om met de mensen persoonlijk te babbelen. Daarom kiezen wij er niet voor. @ tihany: Wat vindt Matiz van Plopsa indoor? Wij zijn in feb geweest maar Ward heeft niet echt iets gedaan. Speeltuintje van bumba en eendjes gevist, wat rondgelopen, piet piraat handje gegeven. Maar echt veel had hij er nog niet. Heb nu toevallig vorige week een gratis ticket op m'n werk gekregen van het promoteam dat folders kwam brengen. Mooi meegenomen!
tihany: toen rond moederdag was bij de dag allemaal zo van die bonnetjes voor de moeders om gratis naar plopsaland in hasselt enz... te gaan maar omdat jayda toch nog te klein was had ik ze aan de moeder van mijn metekind gegeven maar als ze wat groter is wil ik zeker gaan. nijntje: is ook en had voor ongeveer 50 mensen gerekend ze hadden ook allemaal gezegt dat ze kwamen en er waren maar ongeveer 30 mensen gekomen!! inplaats van af te zeggen :x nu zat ik daar met mijn broodjes en vlaaien. Het was wel heel gezellig maar toch bij een eventuele 2de ga ik het toch niet meer doen denk ik
Had ons dan maar gebeld, kwamen de restjes wel opeten Maar is idd niet fijn als je zoveel voorziet en ze komen gewoon niet opdagen... Zeker als er al niet zo heel veel volk komt, dan zit je met heel veel overschot.
tja daar had ik nog niet aan gedacht zal er volgende keer aan denken wel fijn dat ward zich goed geamuseerd heeft zondag was er een speciale gelegenheid ofzo dat er een clown was?
Geen idee eigenlijk. Het hing op in de cafetaria dat er een clown kwam, maar weet ook niet waarom. Was wel leuk, al was hij ongeduldig voor een ballon We zijn ook lang in het water geweest. Meneertje had geen zin om eruit te komen. Na 1,5u, mooi praten dat hij een koekje kreeg en we naar de clown gingen, wilde hij wel eruit.
hoe schattig hij is dus een echte waterrat hoe reageerd hij trouwens op je zwangerschap gaat dat goed tot nu toe?
Ja maar hij vindt het ook leuk om langs de kant te lopen. Daar liggen van die stokken met zo'n rubberen knots op. Geen idee waarvoor het dient, maar hij vindt het geweldig om die stokken voor mama te halen, of om met die knotsen in het water te slaan. Hij had wel geluk dat hij zo eentje vast had, want met de hevig te zijn uitgegleden en gelukkig val gebroken door die rubberen dingen. Anders was hij op z'n hoofdje gevallen. Hij reageert heel goed. Alleen duurt het hem te lang voordat baby er is. Het wiegje van de kinderwagen staat nog op zijn kamer, daar gaat hij inliggen en dan moet ik hem toedekken. Of we moeten hem dragen als een baby. En soms doet hij z'n truitje omhoog en zegt hij dat hij ook een baby heeft En iedereen vraagt maar of het een broer of zus wordt. (Wij weten het zelf niet, dus ja... ) Ene keer zegt hij broer, dan zus en dan gewoon 'baby!' Vaak doet hij mijn trui ook omhoog om m'n buik te aaien, of in bed legt hij z'n hoofd op m'n buik. Hij is erg lief, hoop dat het zo blijft!
dat is toch al een goed teken denk ik want veel reageren al beetje jaloers wanneer de mama nog zwanger is maar zo te zien aan je banner duurt het niet meer zo lang normaal toch he
Nee, 't kort goed af. Mag wel want het enorm pijn aan m'n lever die tegen m'n ribben duwt... Vandaar dat ik aan't overwegen ben om sneller dan gepland in verlof te gaan We betrekken hem zo veel mogelijk bij alles. In 't weekend was ik de ramen aan't wassen, dan loopt hij rond met de borstel om de kinderkamer om te borstelen. En z'n slaapzak wil hij al een tijdje niet meer aan, is voor baby zegt hij. Alleen z'n tutjes wil hij niet afgeven (had het eens gevraagd,moet natuurlijk ook niet ) Maar hij gaat mama helpen flesjes geven en mee baby'tje in bad doen. hebben hem ook niet gezegd dat hij met baby kan spelen, want die ontgoocheling zou te groot zijn dnek ik.
dat klinkt erg pijnlijk had ik gelukkig niet btw is het zwangerschapsverlof nu verlengd of niet? want ik had gehoord dat iedereen die na 13 maart bevalt recht heeft op 20 weken?
Matiz vind Plopsa Indoor heel indrukwekkend. Vooral als hij Bumba ziet, maar echt veel heeft hij er nog niet aan. Hij mag maar op een paar atracties. Pas vanaf 96cm hebben ze er meer aan, dan mogen ze, op 1 atractie na, op alles.
Is idd erg pijnlijk... Als beebje zou indalen gaat het iets beter gaan, maar dat kan nog even duren. Het is ouderschapsverlof dat verlengd is, van bevallingsverlof heb ik niets gehoord. Zou niet kwaad zijn als ik 5w extra zou hebben @ tihany: Ja ze mogen tot 85cm gratis binnen maar mogen dan idd nog nergens in... Wilde sowieso nog wat wachten om terug te gaan. Misschien in de zomer eens naar plopsa coo, afhankelijk van hoe ik herstel van de bevalling.
wazigsnuitje, proficiat met de doop van Jayda Nijntje , veel succes voor je laatste weken, jij zal wel gelukkig zijn met dit weer????