Is ook beter voor alle zekerheid want kan altijd gebeuren hè ik zal mee duimen in ieder geval maar laat ons wat weten als je bevallen bent want ik zit mee in spanning . Vinora welkom meid
Weet niet of ik de laptop mee naar het zh ga nemen, dus kan zijn dat je dan toch een paar dagen moet wachten Of zit je toevallig op fb? @ vinora: Ah, nu zie ik je banner ook Bijna een jarige in huis!
@ wazigsnuitje: Moet zeggen dat je me van gezicht heel bekend voorkomt, maar toch ken ik je niet. Hebben ook geen gemeenschappelijke vrienden op fb, dus daar kan het ook niet van zijn
Amai, Jayda al bijna 5 maanden! Poeh, gaat vooruit! Ze zal nu stilaan ook al wel wat meer kunnen he. Zo leuk om ze zo te zien ontwikkelen. Hier is zoonlief juist opgehaad door de grootouders. Gaan met hem naar de markt
Ja idd en het gaat zo snel. moet ook pas in augustus terug naar kind en gezin rollen vind ze tegenwoordig helemaal te gek haha leuk dat ward even bij de grootouders is. Is fijn voor hem en voor jou kan je even rustig bijkomen
Ja en na zijn slaapje ging hij het zwembadje in, dus hoef me voorlopig ook niet te haasten om hem te halen Zo lang hij zich maar goed amuseert!
Tel af! Maar beebje heeft het nog veel te goed volgens de gyn, nog veel vruchtwater wat wijst dat de placenta nog goed werkt... Vrijdag terug controle bij mijn gyn, hoop dat ze me dan wil/kan strippen. En anders dat ik hoor voor ingeleid te worden. Overwegen nog om in de week naar plopsa coo te gaan. Als het zo rustig blijft qua weeën... Is ook niet zo heel ver en zijn dan ook vrij snel terug en naar Hasselt. Hoe is het met de rest? 't Is hier weer zo rustig geworden...
idd iedereen is druk bezig zo te zien. heb je trouwens opening of nog niet? ik hoop dat ze je zullen helpen maar ik dacht dat ze dat pas met 41 weken deden? kan verkeerd zijn hoor had het ook maar op internet gelezen. Inleiden lijkt me ook geen pretje eerlijk gezegt dus laten we gewoon hopen dat beebje snel beslist om toch maar eens tevoorschijn te komen hier gaat het goed alleen heb ik het idee dat jayda ferm last begint te krijgen van tandjes in ieder geval toi toi toi ik duim voor je meid
Opening houden we voorlopig voor ons (ivm meelezers en in onze omgeving weten ze het ook niet, bij Ward ook zo gedaan). Maar er wordt niet meer standaard elk bezoek bij de gyn een inwendig onderzoek gedaan. 10d geleden heb ik er wel achter gevraagd en gekregen, vrijdag niet gehad dus weet zelf op dit moment niet hoever het zit... Strippen kunnen ze doen vanaf dat de bmhals verweekt is. En vermits dit een forse baby gaat worden, denk ik dat het net iets gemakkelijker gedaan gaat worden dan de vorige keer. Toen wisten we dat Ward maar rond de 3 kg ging zitten... Ocharme, die vervelende tandjes! Dat heeft hier veel slapeloze nachten opgeleverd en er is weinig dat je er aan kan doen helaas... Als je ziet dat ze echt te veel last heeft, kan je haar altijd beetje perdolan geven voor het slapengaan. Hier hielpen die tandenborsteltjes van Nuby erg goed. Weet niet of je ze kent, je kan ze oa bij Colruyt kopen.
Aah snap ik. Was ook dom van me om te vragen. Ja ik had het ook maar op internet gelezen. Mij hadden ze niet gestript zover ik het weet. Heb wel 2 nachten van te voren op het mic gelegen in verband met hoge bloeddruk maar dag erna naar huis mogen gaan. Ja is idd geen pretje tandjes en heb ook idd die tandenborstels van nuby gehaald maar had pansoral gekregen en die werkt ook best goed vind ik
Die pansoral, is dat een zalfje voor op het tandvlees te doen? Ken het niet alleszins. Ik had 'tandenbalsem' maar had niet de indruk dat het werkte. Wel vond hij het erg lekker
Is ook een tandenbalsem en ze vind het idd lekker smaken maar het werkt toch ff als ik het erop masseer. Die tandenborstels gaan ook wel alleen snachts helaas dan kan ik haar met niks een plezier doen arme schat.
Bij de eerste tandjes had ik ook nog de fase-bijtringen van Tommee Tippee. Die moet je in de koelkast leggen en als ik die in z'n mondje stak, dat verdoofde de pijn wat. Vaak ging ik dan 's nachts ook even naar beneden om hem die te geven en dan even bij ons in bed tot hij rustig werd. Eerste tandjes waren 6 weken de hel 's nachts, maar toen waren ze er. Tegelijk met z'n eerste verkoudheid op net geen 6m. En vanaf toen is hij z'n tanden allemaal tegelijk beginnen krijgen. Overige 6 snijtanden op een paar dagen van elkaar gekregen, idem met de eerste kiezen, hoektanden en laatste kiezen. Van april heeft hij ze al allemaal, dus gelukkig erg snel gegaan. En sinds ook nog amper 's nachts moeten opstaan. Enkel als hij ziek is. Deze is het Bijtring fase 1 | Tommee Tippee
De onze komt van bij Premaman, hadden ze op de geboortelijst toen staan. Weet eigenlijk niet of ze ze nog ergens anders verkopen. Waarschijnlijk wel. Die bijtring voor de kiezen van Tommee Tippee heeft Ward ook vaak gehad. Deed hem echt goed om daarop te sabberen. Al de rest van bijtringen moest hij niet hebben.