pff wat een dag gister zeg. mijn wasmachine is gaan leeg pompen in de lijding en bleek een verstopping in te zitten en je raad het al we hadden een overstroming. heel de keuken,gang en een deel van de huiskamer onder water. vandaag komt de loodgieter om te kijken hoe of wat. net is de verzekerings agent geweest en nu maar afwachten wat we nog terug gaan krijgen ik reken nergens op dan valt het misschien nog mee. en hoelang het gaat duren eer we wat weten. nu nog de zooi opruimen als de loodgieter is geweest heb een berg met was liggen die allemaal nat is geworden en nu ook behoorlijk stinkt. pff en dat met dit weer had in het zwembad willen liggen.
Sh*t! Zoiets komt natuurlijk nooit goed uit, maar dat dat nou precies tijdens de tweede hittegolf van het jaar moet gebeuren... Heel veel sterkte, Tweety! Neem een waterijsje om je hoofd koel te houden...
Oh dat moet wel een zootje zijn zeg. Ik geloof wel dat dat onder de verzekering valt hoor. Ik hoop dat je snel weer alles opgeruimd krijgt.
jeetje das lastig je natte wasgoed buiten hangen als je er plaats voor hebt anders komt straks het weer erin en dan kan je het weggooien sterkte
Jeetje das balen zeg!! Kan je je was anders niet ff bij een leive buur doen, of familie ofzo? Anders gaat het straks nog beschimmelen en dan kan je het weggooien!
ik heb al een doos waterijsjes op mijn hoofd liggen hihi de loodgieter is er nu dus nog niet zal wel weer tegen een uur of 4 a 5 zijn zoals gewoonlijk hem kennende. zodra die geweest is ga ik weer vrolijk wassen denk een wasje of 4 a 5 en dan is het klaar. de rommel is zo goed als opgeruimd. straks als die man is geweest dan kan ik verder nu is het wachten en wachten tot je een ons weegt (en dat lukt voorlopig nit) hihi. een din is wel het ruimt weer een keer lekker op achter de machines waar je nooit komt hihi.