pijn aan een kant van gezicht en hoofd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gusam, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

Hallo dames,

Ik word er een beetje moedeloos van, vorige week met een flinke verkoudheid bijna niets kunnen doen in huis en met mn meisje.
    De verkoudheid is nu af aan het zakken en het slijm zit los.

Maar nu heb ik sinds gister weer iets anders, is heel raar, maar ook moeilijk uit te leggen, maar ik ga het proberen.

Ik heb pijn in mijn gezicht maar alleen aan 1 kant, ook heb ik daar hoofdpijn, de andere kant van gezicht voelt normaal en doet geen pijn.
    Nu dacht ik eerst aan voorhoofdholte ontsteking maar dat moet je dan in heel je hoofd voelen en niet een deel (dus een helft bedoel ik).
    Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? of heeft iemand daar ook last van gehad?

Ik wil me onderhand eens wat beter voelen zodat ik weer vooruit kan. en ik ben pas verhuist dus een nieuwe huisarts heb ik nog niet, heb er wel een op het oog alleen is die op vakantie tot 16 aug.

hebben jullie tips voor me?

XXX Gusam

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.870
    19.296
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het zou migraine of clusterhoofdpijn kunnen zijn. Op deze site: Hoofdpijn zelftest kun je testen wat voor soort hoofdpijn je hebt. Daarna krijg je tips hoe je hiermee om kunt gaan.
    Als het na dit weekend nog niet over is, zou ik zeker naar de huisarts gaan.

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    het zou toch heel goed een bijholte of voorhoofdholteontsteking kunnen zijn hoor...doet het zeerder als je voorover bukt?

4. Gusam

Gusam Niet meer actief

@liz niet altijd, de ene keer wel als ik buk en de andere keer niet

XXX Gusam

5. kvinna

kvinna Niet meer actief

Kan ook aangezichtspijn (trigeminus neuralgie) zijn, heb ik vaak na een verkoudheid. Dan zijn die zenuwen die daar lopen helemaal geprikkeld en doet het aardig pijn. Bij mij gaat het gelukkig na een paar dagen vanzelf over. Succes!

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik denk toch een bijholte ontsteking..ik heb het ook een paar keer na de verkoudheid gehad..ik weet niet hoe pijn het doet bij je...bij mij deed het echt heel pijn..kon er af en toe niet van slapen zo pijn..en het enige wat hielp was stomen of zout water opsnuiven..maar zou toch voor de zekerheid een dokter bellen om te vragen wat het is..

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier net hersteld van een pittige verkoudheid afgelopen week en bijholte ontsteking is bij mij standaard, maar kan wel degelijk maar aan 1 kant zijn hoor! Morgen gewoon even langs de HA als het niet over is, erg vervelend als het lang aanhoust (ook als het iets anders is....)

sterkte

8. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Mijn beste gok is ook een bijholteontsteking.
    Beterschap!

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Wat trouwens heel goed helpt daartegen en om het te voorkomen is spoelen met een neusdouche en speciaal zout.

10. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik denk ook een bijholte ontsteking. Heb je ook zere kiezen?

11. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik zou ook denken aan bijholteontsteking :( Net wat Danielle zegt, heb je gevoelige/pijnlijke kiezen?

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

mijn kaken beginnen erg zeer te doen.

maar het lullige is dat ik net verhuist ben en de huisarts waar ik me nog in moet schrijven die is er pas 16 aug weer.
    dus tja nu weet ik eff niet zo goed wat ik ermee moet.

Bedankt voor het mee denken.

XXX Gusam

13. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.870
    19.296
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Als het zeer is, dan zou ik gewoon even langsgaan. Dan maar even bij een andere huisarts.

Deel Deze Pagina