Sluitstrip Huggies niet goed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissQ, 7 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb een pak Huggies gekocht en hiervan is de sluitstrip niet goed afgesneden. In plaats van dat het netjes in het midden een sluitstripje heeft, zit er een smal stukje aan de bovenkant en aan de onderkant. Op de verpakking van de Huggies staan een gratis telefoonnummer (0800-4844437), maar deze is niet met een mobiele telefoon te bellen en ik heb geen gewone vaste telefoon. Ook kan ik op internet geen klantenservice vinden. Heeft iemand een idee wat ik kan doen, ik weet helaas niet meer in welke winkel ik deze verpakking gehaald heb (koop ze alleen in de reclame).

2. heb je toevallig recent die soort ergens gekocht en het bonnetje nog? zou ik gewoon daarheen gaan of effe bij iemand anders bellen

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Idd bij iemand anders bellen of in een telefooncel?

4. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik ga morgen met Silvester naar mijn moeder toe, ik denk dat ik daar idd even bel!

5. sim

sim Niet meer actief

dat is dan vast een produktiefoutje, zou gewoon heen bellen, wellicht krijg je gewoon een nieuw pak opgestuurd, ik zou liever bellen dan terug naar de winkel, misschien krijg je nu wel twee gratis :D

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Heb je een pb gestuurd.

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb gebeld en ze gaven aan dat dit absoluut niet voor mocht komen. Ze gaan het pak vergoeden. Bedankt voor jullie reacties.

Liefs,
    Qwizzle.

Deel Deze Pagina