sinds een paar weekjes voel ik de kleine. het zit aak ook op 1 plek waar ik de plopjes en vlindertjes in mn buik voel maar vandaag is het echt een drukte van jewelste in mn buik lijkt wel! kan het al dat ik nu al zo goed de baby voel??? als dat kan is het een druktemakertje geloof ik haha Liefs!!!
Wat leuk Denise dat je de kleine zo goed voelt. Waarschijnlijk ligt jou placenta gewoon goed. Bij mij zat ie links voor.. dus ik voelde de kleine niet zo snel. Aan het eind van de zwangerschap voelde ik haar wel goed hoor. Een vriendin van mij haar placenta lag voor en die heeft nooit iets gevoeld. Dus bij jou ligt de placente gewoon zo dat je de kleine erg goed voelt... Leuk hoor, maar niet altijd hahaha
ik zal wel mazzel hebben denk ik haha! ik geniet wel van elk plopje en gekriebel in mn buik! vind het heerlijk dat gerommel en gestommel dat laat me echt al een beetje een mama voelen!! ik vind het nu al zo leuk en geweldig,ik denk dat als ik in oktober ben bevallen ik het zelfs ga missen haha
Ja ik vond het ook heel erg leuk en prachtig. Totdat ik 36 weken zwanger was. Ze trapte elke keer ontzettend hard richting mijn ribben... oeeee en dat doet zeer. Maar het buikje mis ik nog elke dag hoor!
hehe tegen de ribben lijkt me ook geen pretje nee haha! maar dan ben je al tegen t eind van je zwangerschap dus dat scheelt haha!! kan niet wachten tot mn vriend ook de kleine kan voelen schoppen!!!! soms legt ie met alle hoop hand op mn buik maar het is net of de baby wet van Ohw dat is papa....ik ga nu stil zijn hahaha
Hey Meiden, Ik voel de baby nu ook dagelijks ploppen haha! Wat een geweldig gevoel is dat zeg! Ik geniet er met volle teugen van! Liefs, misspuma
Hey Denise, Wat leuk om te lezen dat je 'het' al kan voelen en zo snel... Ik heb nu ineens een buik jo.. Echt leuk ik kon vorrige week mijn eigen broeken nog aan maar nu ineens niet meer Ik hoop dat ik het ook snel mag voelen, ik voel wel de groei spurten ... Groetjes,
hai denise leuk joh dat je de kleine ook al zo vroeg begon te voelen. Bij mij was het in week 14 ook al begonnen , ik wist eerst niet wat ik voelde pas later begreep ik wat het was. maar de mijn is soms wel een anderhalf uur lang bezig achter elkaar wel leuk maar soms wil je lekker rustig zitten of liggen voel je het weer. En aangezien ik dan authomatisch , over mijn buikje gaat strijken blijf de baby bewegen(schoppen). Je bent niet de enige hoor bij mij was het ook vroeg. hopen dat ik het ook zal zien bij de pretecho wanneer de baby schopt wil ik wel es zien hoe de baby het doet hahaahahahahahahahha kuzz loesmari
Leuk he, al dat leven voelen. Ik voelde het ook al heel vroeg terwijl mn placenta aan de voorkant ligt. Ik ben heel slank dus dat is wel mn voordeel geweest, anders had ik ons kindje minder goed of niet gevoeld. Over gekneusde ribben kan ik ook al meepraten, maar ben toch blij met elke schop die ik voel! Liefs Jenny
Kun je voelen waar de placenta ligt? Ik voel steeds steken aan de linkerkant van mijn blaas. Ik roep steeds tegen mijn vriend dat daar het kindje zich heeft ingegraven en daar het hardst aan de baarmoeder aan het duwen en trekken is. Rechts heb ik nergens last van. Mijn eisprong heb ik volgens mij ook aan de linkerkant gevoeld. Meer dan krampjes en steken voel ik niet hoor. Daar is het nog veel te vroeg voor.
Ook mijn placenta ligt aan de voorkant(en is vrij groot volgens de echoscopiste), en ik ben niet heel slank (gewoon tot stevig), maar ik voelde de kleine ook al heel vroeg en heel vaak. Ik heb denk ik het geluk dat hij/zij vaak onderin de buik aan het rommelen is, dus net onder de placenta. Wanneer hij/zij bovenin zit, voelde ik tot vor kort niet veel, maar ook dat begint nu te komen. Dan steken de handjes/voetjes dus boven de placenta uit denk ik Erg grappig van die duwtjes/plopjes net onder de ribben!
Wat een heerlijk gevoel is dat he! Ik voel de kleine nu al vanaf 15 weken ofzo en het is nu al echt schoppen. Mijn vriend heeft het al 2 keer kunnen voelen. Bij mij is het vooral s'ochtends en s'avonds een druktemakertje! Ik hoorde laatst iemand zeggen dat ze wel 2 jaar wilde wachten op de bevalling als ze dat gevoel dan ook steeds had. 2 jaar is wel heel lang maar ik snap wat ze bedoeld Geniet ervan!
Bij mij ligt ie ook aan de voorkant volgens de vk. Was daar afgelopen woensdag en toe zei ze, gezien de ligging, dat ik de kleine binnenkort wel zou gaan voelen. En ja hoor, afgelopen zaterdag voelde ik wat. Was wel een ander gevoel als bij de 1e maar ik dacht meteen dat is ie . Heerlijk is dat, dan weet je dat er nog volop leven daarbinnen is. Silly
wat leuk om al jullie ervaringen te horen ik stond gisteren onder de douche en hup,weer gerommel in mn buik haha! ik legde mn handen op mn buik en ik hoopte dat ik iets zou voelen aan de buiten kant en jawel!!!! opeens voelde ik 2x toe een geklop tegen mn hand aan ik helemaal blij en ik riep mn vriend,uiteraard stopte de baby er net mee haha! hij ging weg,ik weer lekker verder douchen en weer een gerommel in mn buik... weer handen op mn buik en wat ik eerst links voelde voelde ik nu recht weer een geklop tegen mn hand het was echt zooooo geweldig!!! ik vind het steeds toffer worden allemaal! het is nog klein en zit nog in mn buik maar ik voel me met dit contact dat ik met de kleine heb gehad al een echte mama
Bij mij ligt de placenta helemaal aan de achterkant dus voel ik het kindje al heel lang. Dit is echt geweldig maar helaas lijkt het op mij, want 'sochtends is het stil en 's avonds breekt het extra hard los, dus slapen is er niet meer echt bij
mijn placenta ligt voor, maar voel het al vanaf eind 15e week, het is behoorlijk druk daar binnen en sinds een week zie ik het ook bewegen, ik blijf dat raar vinden, maar kan alleen nog maar naar mijn buik kijken, zucht....
Bij mij ligt de placenta ook voor, maar soms lijkt het net of er bubbeltjes in mijn buik borrelen. Is dit misschien dan toch onze kleine Nijn? Ik wil het ook zo graag voelen! Ik zou het echt erg vinden als ik helemaal niets zou voelen! Moontje
ik weet het wel zeker! zo begon het bij mij ook. Gister naar de Lion King geweest en de kleine ws niet stil te krijgen, hihi
Wat leuk! Je hebt me heel blij gemaakt vandaag! Ik voel het heel soms, maar vanaf nu ga ik er extra op letten! Moontje
Zeg dames ik lees deze topic nu pas maar dit is wel heeeeeel tof. Bij de echo's hadden ze al gezien dat de placenta bij mij aan de achterkant ligt. De vk zei later nog dat is heel mooi. Ik ben nu vijftien weken...zou ik in theorie de kleine al kunnen voelen? Ik ben toch wel heel erg benieuwd moet ik zeggen. Wat voel je precies..hoe voelen die vlinders??? Ik wil mijn kindje voelen.....