extreme veranderingen van je lichaam tijdens zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door K1986, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. K1986

K1986 Actief lid

18 jan 2011
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 K1986, 22 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
    Lieve dames,

ik weet dat ik eigenlijk niet mag zeuren nu ik een wondertje in mijn buik draag, misschien zijn het ook wel de hormonen die meespelen?! maar wil het toch even kwijt.

ik ben inmiddels 23 weken zwanger, en de zebrastrepen zijn overal, en dan bedoel ik ook overal al te bekennen.(buik,billen,benen,binnenkant van mijn bovenarm) nu moet ik zeggen dat ik in een korte tijd voor mijn zwangerschap erg was aangekomen. ( 75 kilo, naar 117 bij de vk ik ben 1.80 trouwens) en de nodige strepen al gekregen had, incl buik. Ik loop inmiddels al bij een dietiste, maar dit is en blijft erg moeilijk voor mij. Ben ook gestopt met roken toen ik wist dat ik zwanger was, misschien dat dit ook een oorzaak is waardoor ik me nu extra " walrus" voel?

en dan mijn borsten niet te vergeten, heb nooit een cup a gehad, dus erg blij met mijn watermeloenen ben ik nu ook niet haha. ik neem de pukkeltjes in mijn gezicht dan maar voor lief :p

de zon schijnt, probeer er zo leuk mogelijk uit te zien steeds, heb leuke gekleurde buikbanden. Maar vandaag heb ik echt zo'n dag, dat ik denk NEEEEE, waarom???

en nogmaals dames, begrijp me niet verkeerd, ik ben dolgelukkig met de kleine druktemaker in mijn buik, maar voel me echt een zeekoe!, ;)

zijn er meer vrouwen die dit herkennen?

Liefs

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Herkenbaar... Ik kan de extreme verandering in mn borsten echt niet accepteren. Vind het heerlijk dat mn buik langzaam zichtbaar word, maar die lol is er gelijk af als ik dan kijk naar mijn borsten en de verhouding.
    Wil leuke kleding kopen, maar alles staat me tegen vanwege mn borsten..
    Het liefst trek ik mn trainingsbroek en vest maar weer aan.
    Dit had ik me gewoon ook zo anders voorgesteld!

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik herken het wel! En ook ik ben erg dankbaar dat ik dit kleine wondertjes mag dragen maar ben wel blij als ik mijn lichaam weer terug heb, dat mijn lichaam weer helemaal van mij is zeg maar.
    Ook voel ik gewoon dat vriend me ook niet zo aantrekkelijk vind op het moment,, Voel me soms ook best wel rot.

Die striemen gebruik ik dit
    Palmer Cocoa Butter Formula Massage Lotion Anti Striae | Vergelijken van prijzen | Truus

En ze worden nu al mooier en lichter en ik gebruik het nu 2 weken! Dus ik ben hier erg tevreden over, neemt ook de jeuk weg als ze jeuken.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik herken het wel een beetje. Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en ben echt trots op mjn buik maar helaas zitten de kilo's niet alléén maar op mn buik :)
    Sommige vrouwen zijn zo mooi zwanger, een mooie dikke buik en verder slank, ben daar best jaloers op :p
    Ik ben een kilootje of 20 aangekomen :( :(
    Vind mn grotere borsten helemaal niet mooi, en voel me echt een vetzak met een plofkop :)
    Striemen heb ik ook maar (gelukkig) alleen maar aan de onderkant van mn buik en ach ja die zie ik nu toch niet ;)

Mensen om me heen kunnen zeggen dat ik mooi zwanger ben, dat ik er goed uitzie, maar zo voel ik me niet!!
    Ja, ik ben blij met het wonder in mijn buik, maar ooooh wat zal ik blij zijn als mijn lijf weer van mij is!

Deel Deze Pagina