ik heb zelf al een aantal tattoos en laat er alleen 1 zetten al er een leuke betekenis achter zit. Natuurlijk wil ik er nu ook een van onze dochter Daisy, ze is geboren met volle maan vandaar dit ontwerpje. Hij mist nog wat details maar in grote lijnen wil ik hem zo hebben. Wat vinden jullie er van? en zien jullie misschien nog wat verbeteringen? of vinden jullie dit helemaal niks het blijft natuurlijk een kwestie van smaak en het gaat erom of je hem zelf mooi vind, maar ben wel nieuwsgierig naar jullie mening Patrick
Ik denk dat je die maan er niet mooi op zal krijgen. Volgens mij wordt het een grote vlek, om het zo maar even te zeggen.
Mmmm nee sorry, vind hem niet mooi. Vind hem een beetje saai. Ik denk ook dat de volle maan niet erg duidelijk zal worden. Heb je nog meer ideeen?
Sorry vind niet echt duidelijk de maan naar voren komen. Vind het meer op een steen lijken. Het lint en het letter type vind ik wel mooi. Probeer eens een andere maan. Zijn vast wel te vinden op internet. Succes met verder ontwerpen
De maan zou ik geel maken, het lint erom heen vind ik te groot. Ik zou er misschien een vlindertje met haar naam erop zetten. Wel een mooi idee, al zal ik er zelf nooit 1 laten zetten
Ik vind het idee heel leuk, alleen vind ik de maan op zo'n koekje lijken met chocostukjes! @Mensi: En een vlinder zou ik weer niet doen, dat assioceer ik meer met een kindje dat overleden is, beetje raar misschien maar dat is mijn idee erover! Zou dan eerder voor een hartje met roosjes ofzo kiezen!
Nee sorry niet mijn ding, ik vind een mooie sierletter (de naam) en verder geen dingetjes eromheen mooier..maar dat is een kwestie van smaak!
Helaas ga ik de rest na praten, hij is wel stoer, maar de maan/aarde/bol gaat denk ik niet echt mooi worden, dan zou je wel een hele goede tatoo artiest moeten hebben.. Zelf vind je het lint wel erg mooi, zou het alleen een ander kleur geven. Ik hoop dat je wat aan de meningen hebt, maar het blijft iets van jou, dus als jij hiervoor wilt gaan dan ben ik erg benieuwd hoe hij er uit komt te zien als hij gezet is...
ik vind hem niet mooi.. kan je niet de bloem Daisy samen met haar naam nemen als is dat maybe meer iets voor Bar Sterren vind ik vaak wel mooi in combinatie met iemands naam
Ik hou van iets meer abstract. De maan gaat er niet mooi uitkomen en linten associeer ik met het einde van een leven. mijn mening.
jullie hebben we wel aan het denken gezet en die maan word idd niet mooi denk ik. wat vinden jullie hier dan van?
Al een stuk beter, maar ik denk dat een goede tatooërder misschien wel iets aan die maan kan doen hoor, waardoor die waarschijnlijk wel beter op een maan lijkt, met schaduwen enzo! Kan je dat lint niet naar beneden laten lopen ipv erachter te stoppen, denk dat het dan mooier wordt aan de onderkant, nu lijkt het net of de maan erop rust! Of dat je het lint iets anders onder op laat lopen dan nu?!? Of nog iets anders, dat je het lintgedeelte waar Daisy staat iets smaller maken zodat je het onderste gedeelte van het lint opschuift omhoog! Ik denk even hard op nu hoor hihi, succes!