hoe gaan jullie het doen? laten jullie aanbellen of wat? morgen zijn wel met een aantal voor de pakjes wat eigenlijk alleen maar voor fynn is. ik wil het wel een verassing maken voor fynn maar hoe?
Een buurman vragen om hard op de deur te bonken en de cadeaus alvast klaarzetten in de hal? Op die leeftijd kan dat nog makkelijk. We krijgen zelf straks Sinterklaas en Pieten op bezoek. De cadeaus staan klaar op zolder en de kinderen gaan dat dan zoeken met de Pieten. Ben benieuwd
wij gaan smiddags naar oma toe en terwijl papa de kids in de auto laat zet ik de pakjes binnen klaar bij de schoorsteen en maak een spoor pepernootjes die begint bij de voordeur. als we dan thuis komen zijn we allemaal verbaast dat de pieten zijn langs geweest en gaat alicia hopelijk het spoor volgen. dan ineens staan daar kadotjes
Ik wilde morgen zelf verkleed gaan als sint, maar ik ben bang dat mijn nichtjes dat door zullen hebben. Ook als mijn man verkleed zou zijn. Jammer want ik kon nog wel een pak huren, maar ik denk dat het toch niet werkt.
de een heeft het wel door de ander niet. hier had mijn eigen oom zich verkleed ik heb het nooit gezien. mijn nichtje (niet haar vader) zag het gelijk
mijn schuur is inpandig met huis dus schuurdeur zit naast de voordeur morgen middag komt sint met 4 pietten bij ons op bezoek dus kunnen ze zo via de schuur naar binnen lopen daar zetten we vanavond alle pakjes al neer
wij vieren het bij mn zusje, mn zwager gaat zogezegd even naar boven, klopt dan op de voordeur (pakjes in de gang) en loopt dan via de achterdeur weer naar binnen.
wij zetten alles in de gang, deur klein beetje open laten, en laten de buurman op het raam kloppen! Niks buiten..brrrr..hihi wordt alles nat! kus miek
De pakjes hier staan al bij de buren. Mijn buurman zet ze voor de deur morgen en klopt op het raam en loopt dan snel weg. zo deden ze het bij ons vroeger ook en ik vond het altijd spannend en mooi. Niemand voor de deur maar wel heel veel cadeau's.
Ik breng morgenochtend de zak met cadeaus naar de buren (zijn vrienden van ons) en die gaan hard op de deur bonken!! Hahaha, vind ik leuk!!
licht in de wc bij voordeur aan, deur van buitenaf op slot draaien als papa even naar de wc is. Die zet cadeaus voor de deur en wacht heel even buiten. Mamma sleept cadeaus met kinderen de woonkamer in en papa komt helaas net te laat van het toilet.
wij vieren het vanavond, en vrienden komen ook langs, en die bonken dan op de deur en zetten de zak voor de deur. paar min later komen hun dan ook binnen. en dan met zn alle kado's uitpakken. we hebben wel voor iedereen iets gekocht,niet alleen voor dochterlief. ik heb wat voor mn man gekocht,hij voor mij, en vrienden hebben het zelf gekocht. anders is het net alsof wij niet "lief" zijn geweest. maar natuurlijk krijgt zij heel veel kado's !
Mijn overbuurjongen is zwarte Piet. Mijn vriend of ik gaat dan met Mayron even boven op zijn kamer spelen en dan zet ik de zakken in de gang bij de voordeur, dan komen ze weer beneden en geef ik via msn een seintje dat ie kan bonken op de middendeur. Hoe laat beginnen jullie eigenlijk met vieren? Ik zat te denken om het na sinterklaas in sesamstraat te doen.
sinterklaas komt morgen ik heb aan de buurvrouw gevraagt of ze de zak bij de voordeur wil zetten en er dan op wil letten ze kan via haar bank bij mij de voordeur zien de kids kunnen de voordeur niet zien via het grote raam dus kan zwarte piet het zo meenemen naar binnen
onze vrienden komen tegen 3 uur gaan we lekker hapjes eten enz sinterklaas komt tussen 6 uur en kwart over 6
Alle kado's staan bij mijn ouders, mijn ouders gaan alle kadootjes door de hele kamer zetten. Wij gaan eerst brunchen met Sinterklaas in Akensloot. MIjn ma heeft een kaartje gekocht van sint en piet en daarop geschreven dat alle kadootjes bij oma en opa liggen....
Wij brengen morgen in Levi zijn slaapje de zakken cadeau's naar de buurman. Zorgen dat als Levi uit zijn slaapje komt voor de luxeflex dicht zitten en laten de buurman dan op de ramen bonken ( en geven hem even de tijd om weg te lopen voor we open doen )
aanbellen doe ik niet de jongste schijt in ze broek als die een piet ziet hwahhahaa vrijdag vierde ze sint op skool en hij ging kotsend naar school dus heb m mee naar huis genomen, manlief neemt de jongste mee hond uitlaten de oudste weet inmiddels dat het nep is, en ik zet de cadeau's binnen ondertussen en elke jaar verzinnen we iets anders whahahaa