bellen naar australie

Discussie in 'De lounge' gestart door Athina, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hoi allemaal

zijn er toevallig mensen die de afgelopen dagen naar Australie gebeld hebben ?

Het is daar natuurlijk noodweer nu. M'n vader belde net en gaf aan dat er geen contact mogelijk was (dus niet dat ze simpelweg niet opnemen) , toen hij naar z'n tante belde. Hij maakte zich toch wel een beetje ongerust merkte ik.
    Online kon ik niet zo veel vinden erover . Dus ik dacht, misschien héél toevallig hier iemand die iets weet ?

Morgen (of vanavond laat) probeert hij het weer (nu is het al te laat daar) - en als het weer niet lukt, probeer ik het zelf ook nog even (je weet maar nooit...)
    Familie in Australie woont overigens aan de zogenaamde 'Gold Coast' -dus nog wel een eindje van Brisbane vandaan - maar ook weer niet súper ver weg..

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    familie bij perth in de buurt, en die hadden niets te melden, ging allemaal goed.

Maar weet niet zo goed de layout van het land hihi...

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Mijn schoonouders (waar we geen contact meer mee hebben) wonen in de buurt van Brisbane.
    Heb geen idee hoe het met ze gaat...best wel vreemd eigenlijk!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    perth ligt (volgens google maps) 4331 km van brisbane vandaan :p - maar toch bedankt :) !

Deel Deze Pagina