Gewoon bellen! Daar hebben ze een spoednummer voor en even je bloeddruk komen meten is voor hen een kleine moeite. Wat anderen ook al schreven, zwangerschapsvergiftiging moet zo snel mogelijk behandeld worden als dat überhaupt nog kan. Misschien is er niks aan de hand of hen je juist een lage bloeddruk, maar neem het zekere voor het onzekere en bel nu nog je verloskundige om het te laten checken! Succes!
Niet wachten gewoon nu bellen! Liever een paar x vaker bellen voor niks dan niet bellen en t telaat is en je spijt krijgt! Kom op. Bellen.
Hee dat is levensgevaarlijk he! Jij EN jullie kind kunnen er aan overlijden?! Waarom zou je wachten? DAt snap ik niet..
Thongejonge, gelijk zo negatief weer! Ik luister er wel naar maar als jij een topic opent en iemand zegt dat je iets moet doen doe jij t dan ook meteen? Ik mag om advies vragen toch, wil niet zeggen dat ik gelijk doe wat een ander zegt maar goed. Ik heb in ieder geval even gebeld en ze raadde me aan om even langs te komen dus ik ga er nu heen. Bedankt in ieder geval voor jullie adviezen! En ik laat t straks weten!
Ben het helemaal met je eens! Geef dan geen commentaar! Ik hoop dat alles goed met je gaat. Ik blijf nog even mee lezen.
Negatief? Eerder bezorgt.... Ervaringsdeskundigen geven je het advies om zo snel mogelijk te bellen.. Je loopt er al twee dagen mee.. En dan zeggen "nou, dan bel ik morgen maar ff". Toen ik dat las gingen mijn haren ook overeind staan, ik heb ook pre-eclampsie gehad en had echt geen dag later moeten komen, PE en Hellp ontwikkelen zich razendsnel, daar wacht je dan echt geen nachtje meer op.. Geloof me, dat wil je echt niet hebben. Ik hoop echt dat alles goed met je kleine en jou is!
Ik lig nu aan de ctg. Bloeddruk was goed, 120/80 en urine is schoon. Nu wachten op uitslag bloed en ctg
Oké sorry, schoot me ff in verkeerde keelgat. Maar je hebt gelijk hoor, had misschien eerder moeten bellen, goede les voor hopelijk niet nog een andere x maar als die komt dan trek ik direct aan de bel.
Hi meiden, Vannacht mocht ik weer naar huis, alles was gelukkig goed! Ze zeiden wel dat het goed was dat ik gebeld had want de klachten wezen op zwangerschapsvergiftiging. Maar waarschijnlijk omdat bloeddruk laag is ben ik duizelig.. Rustig aan doen maar. Vorige x zei de gyn trouwens dat uk was ingedaald, en nu ligt hij weer los! Dat kan toch niet? Baal wel een beetje, gaf toch een lekker gevoel..
Hey Guusje, Dat los schieten gebeurd wel vaker. Volgens mij komt het vrij veel voor bij een 2e zwangerschap. Hier een eerste en bij mij is hij met 36 weken ook nog even los geweest. Erg vervelend, maar gelukkig lag hij vorige week alweer vast. Hoop voor je dat de kleine snel weer indaald! Succes de laatste weken en hoop dat je je snel weer wat beter voelt.